اخبار سیاسی

مسئله بیکاری برای مردم از معیشت‌شان هم مهم‌تر است

رئیس مجلس گفت: امروز مسئله بیکاری برای مردم از معیشت‌شان هم مهم‌تر است؛ چراکه اگر اشتغال داشته باشند، دست‌شان در جیب خودشان خواهد بود و محتاج دولت نخواهند شد. قالیباف با بیان اینکه بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه برای محرومیت‌زدایی و اشتغال ۱۰۳ درصد تحقق درآمد داشته است، تأکید کرد: وزارت اقتصاد و امور دارایی و سازمان برنامه و بودجه مکلفند تا آخر آذرماه امسال این پول را به شورا‌های برنامه‌ریزی و اشتغال استان‌ها پرداخت کنند.

در آستانه مذاکرات، برخی به اسم کشاورز دست به اغتشاش زدند

معاون رئیس جمهور گفت: در آستانه مذاکرات برخی به اسم کشاورز در اصفهان دست به اغتشاش زدند که هدفشان آن بود تا اگر عده‌ای در خارج کشور سخن از تحریم بزنند، در داخل نیز با آنها همراهی شده باشد. حسینی افزود: ظرف چند سال اخیر به دلیل اینکه دستگاه های دولتی و اجرایی وظایف خود را انجام نمی‌دادند کار بر دوش سپاه، بسیج، ارتش و ستاد فرمان اجرایی امام افتاده بود اما اکنون همه این نهادها و دولت درکنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

آمریکا باید همه تحریم‌ها را لغو کند

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه مذاکرات وین درباره بازگشت آمریکا به برجام است، گفت: آمریکایی‌ها باید همه تحریم‌ها را لغو کنند. اسلامی درباره نتایج سفر رافائل گروسی به ایران هم گفت: دیدار ما با رافائل گروسی ‌درباره مسائل ما با آژانس انرژی اتمی و کاملا روتین بود که دنبال می شود و چیز خاص و اضافه‌ای نداریم.

اگر مازوت نسوزانیم، ۲۵درصد کشور خاموش می‌شود

نماینده مجلس گفت: مردم را از مصرف سوخت مازوت در نیروگاه ها و صنایع نترسانیم؛ اگر زمانی که گاز کم داریم، مازوت مصرف نکنیم ۲۵درصد کشور در خاموشی فرو‌ می رود. عباسی تاکید کرد: استفاده از مازوت اجتناب ناپذیر است و فقط باید آن را مدیریت کنیم.

مشکلات کشور به شکل ویدئو کنفرانسی حل نمی‌شود

سخنگوی دولت گفت: دولت تعهدی برای ارائه گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه نداشت، اما وظیفه خودش می‌داند این کار را انجام دهد و از هفته آینده این کار را انجام خواهد داد. بهادری افزود: امروز اگر مردم با مشکلی مواجه می‌شوند خیالشان راحت است که مقامات عالی دولتی در کوتاهترین زمان ممکن نه از طریق جلسه ویدئو کنفرانسی و گزارش پشت میزی، بلکه از نزدیک و در صحنه به ارزیابی مسائل می‌پردازند و صحت‌سنجی می‌کنند.

آنچه که در وین اتفاق می‌افتد، تمرکز بر رفع تحریم‌هاست

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشور برای اطمینان از رفع تحریم‌ها وارد وین شده است و آنچه در وین اتفاق می‌افتد تمرکز بر رفع تحریم‌هاست. خطیب زاده افزود: چیزی نه کمتر از این را می‌پذیریم و نه بیشتر از آنچه در برجام در حوزه هسته‌ای آمده است، تعهدی می‌دهیم.

تیم مذاکره، خود را بی‌نیاز از ساپورت افکارِ عمومی می‌بیند

مهاجری فعال سیاسی اصولگرا نوشت: تیم کنونی مذاکره، همانند قبل در دوره روحانی (از زمان سعید جلیلی) خود را بی‌نیاز از ساپورت رسانه‌ای و پشتیبانی افکارِ عمومی می‌بیند و شاید ترجیح می‌دهد افراد خاصی را با گرایش‌های کاملا همسو به همراه داشته باشد تا مبادا خبری از زیر دست‌شان در برود.

نگاه دولت سیزدهم به منطقه خیرخواهانه است

سلیمی نمین مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران با تاکید بر اینکه ایران نگاهی خیرخواهانه به مناسبات منطقه‌ای دارد، گفت: دکترین دولت مستقر نسبت به کشورهای منطقه به گونه‌ای است که می‌توان در انتظار دستاوردهای تاثیرگذار در منطقه بود.

هیئت ایرانی نباید دست خالی میز مذاکرات وین را ترک کند

زیدآبادی فعال اصلاح طلب گفت: هیئت ایرانی در هیچ شرایطی نباید دست خالی میز مذاکرات وین را ترک کند، زیرا شرایط داخلی و منطقه‌ای و بین‌المللی کشور پس از شکست احتمالی مذاکرات خیلی‌خیلی متفاوت از شرایط کنونی آن خواهد شد؛ فعلاً چیزی بیش از این نمی‌توان گفت.

ملت ایران حامی و پشتیبان تیم مذاکره کننده است

مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ملت ایران حامی و پشتیبان تیم مذاکره کننده هسته‌ای است،‌ گفت: در شرایط فعلی باید همه کمک کنند تا تیم مذاکره کننده با قدرت بتواند مواضع خود را بیان کرده و گفت و گوها را به نتیجه برسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت