اخبار سیاسی

قالیباف: فیلم‌های ضبط‌شده هیچ‌وقت به آژانس داده نمی‌شود

رئیس مجلس گفت: پس از گذشت فرصت سه ماهه‌ای که در قانون لغو تحریم‌ها آمده، هیچ چیزی تمدید نشده و پس از آن نیز هیچ‌کدام از موضوعاتی که در داخل ضبط شده هیچ‌وقت به آژانس داده نشده است. قالیباف افزود: این فیلم ها در اختیار جمهوری اسلامی ایران است، قانون دقیقاً در حال اجراست.

حدادعادل: دولتی روی کار آمده که سخن رهبری را می فهمد

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: باید خدا راشکر کنیم که دولتی روی کار آمده که سخن رهبری را می فهمد و می پذیرد و برای اجرایش همت می کند. من در این ۴ دولت ۸ ساله چنین حسی نداشتم. حداد عادل افزود: در کل کشور ۸۰ درصد از اعضای راه یافته برای عضویت در شوراهای اسلامی مراکز استان ها و شهرها کسانی هستند که شورای ائتلاف آنها را به مردم معرفی کرده است.

فرمانده سپاه: به کشورهای فقیر دنیا واکسن می‌دهیم

سردار سلامی فرمانده کل سپاه در آیین رونمایی از واکسن نوترکیب «نورا» با بیان اینکه ما این واکسن‌ها را در اختیار مردم فقیر سایر کشورها قرار می‌دهیم، گفت: ملت عزیز ما اطمینان داشته باشند که بیرق‌های امید را بیش از هر وقت دیگری برافراشته خواهند دید.

مصطفی تاجزاده: طرفدار یکی‌شدن جایگاه ریاست جمهوری و رهبری هستم

تاجزاده فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: من طرفدار تغییراتی هستم که آن را اصلاحات ساختاری می‌نامم. طرفدار یکی‌شدن جایگاه ریاست جمهوری و رهبری هستم و اگر این طرح محقق نشود، معتقدم اختیارات رهبری باید محدود شود، و او باید توسط مردم انتخاب شود، یعنی با رأی عمومی.

برخی اصلاح طلبان دوست دارند فقط روی اسب برنده شرط ببندند

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: در جبهه اصلاحات ۴-۳ حزب کلیدی داریم که یکی دو احزاب کلیدی از همتی حمایت کردند و باقی حمایت نکردند. عطریانفر افزود: برخی از دوستان دوست دارند روی اسب برنده شرط ببندند و زمانی در انتخابات مشارکت کنند که پیروزی خود را قطعی بدانند که این نگاه باطلی است.

سلیمی نمین: دولت منهای جمهوریت فاجعه است

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: اگر دولت منهای جمهوری اتفاق بیفتد، این یک فاجعه است یعنی اگر ما نتوانیم مسائل جامعه را از طریق رأی مردم پیش ببریم ارتباط دولت با پایگاه خودش قطع می شود. سلیمی نمین افزود: قطعا جمهوریت قالبی است که رهبری و همه ما بر آن تأکید داریم. اینکه ما چقدر قادر خواهیم بود ارزش های نظام اسلامی را حاکم کنیم، آن یک بحث مستقلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


باران رحمت است و همه مردم استان دلخوش از این سخاوت آسمان اند اما غم

بیشتر

مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت