شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

چگونه انرژی منفی را از خانه دور کنیم؟

برای دور کردن انرژی منفی از خانه، مادر طبیعت راههای زیادی پیش پای‌تان گذاشته است. گیاهان زیبای زیادی وجود دارند که در دفع انرژی منفی و ایجاد تعادل در ارتباط درون شما با دنیای بیرون بسیار موثرند. گیاهان علاوه بر اینکه به خانه‌تان سبزی و زیبایی می‌دهند، اکسیژن هم تولید می‌کنند.. کریستال‌ها و سنگ‌های گوناگونی وجود دارند که می‌توانید از آنها برای دفع انرژی منفی استفاده کنید. کریستال‌ها، ارتعاشات قوی برای نابود کردن انرژی منفی ارسال می‌کنند.ادویه‌ی زعفران را هم می‌تواند برای پاکسازی فضا بکار ببرید. طبق سنت تیبتان (فرقه‌ای بودایی)، انرژی‌های شیطانی از بوی تند زعفران متنفرند و برای همین به دفع انرژی منفی کمک می‌کنند. بوی خوشایند زعفران را در خانه پراکنده کنید تا از انرژی منفی تخلیه شود.
یک روش خوب دیگر برای پاکسازی خانه، محل کار و یا هر چیزی از انرژی منفی استفاده از عصاره‌های گیاهی است. رایحه‌ی قوی عصاره‌های گیاهی، انرژی منفی را پراکنده می‌کنند و ضمنا به طور طبیعی هوای خانه را با طراوت کرده و انرژی مثبت را به خانه و زندگی شما دعوت می‌کنند.
صدا و ارتعاشاتی که از بلند دست زدن ناشی می‌شود کمک می‌کند تا انرژی‌های منفی دور شده و پراکنده شوند. در واقع صداهای بلند و واضح، از متدهای قدرتمند پاکسازی خانه هستند. مادر طبیعت با صدای رعد و برق نیز همین کار را می‌کند. هوای تازه و نور آفتاب قابلیت شگفت انگیزی در پاکسازی دارند. انرژی قدرتمند طبیعت همیشه احساس خوبی به شما می‌دهد. پس اجازه دهید کمی نور خورشید و هوای تازه وارد فضای خانه شود؛ این هم یک راه ساده‌ی دیگر برای تقویت انرژی مثبت در خانه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت