پیام شما

*اگر مسئولین فکر جلوگیری از خیز ششم کرونا را داشتند با وقاحت تمام باز شدن مدارس را به دست مدیران رده پایین نمی دادند که یک مدیر صرفا برای خودشیرینی از همان روز اول مهر مدرسه را باز اعلام کند و در یک کلاس ۱۸ متری ۱۵ دانش آموز جا بدهد.

*بعد از ماه ها انتظار بالاخره توفیق شد در نماز جمعه بیرجند شرکت نمائیم از موارد جالب این بود علیرغم تاکید مسئولین امر بر رعایت پروتکل های بهداشتی ، متاسفانه فاصله صف ها نمازگزاران به نحوی کم بود که مردم به هنگام سجود با مشکل مواجه بودند شایسته است مسئولین ستاد نمازجمعه در اسرع وقت نسبت به اصلاح صفوف در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز می باشد اقدام نمایند.

*از اداره راه و شهرسازی و کتابخانه های استان خواهشمندیم طی تفاهم نامه ای به مشکل کتابخانه مرکزی استان در بلوار ناصری رسیدگی فرمایند. چندین سال توقف پروژه و گرانی مصالح فقط به ضرر مردم و شهروندان است. البته که یکی از وظایف شورای شهر بیرجند رسیدگی به این امورات نیز می باشد.

*آوای محبوب پیشنهاد می کنم سازمانی زیرمجموعه یکی از وزارتخانه های جهادی وخوشنام جهت پیگیری آلام ومشکلات ملت تاسیس شود تا مردم از آن طریق بتوانند موانع وحوائج خود را به سمع و نظر دولت برسانند اگراین پیشنهادبنده محقق شود بیمارستان ۵۰تختخوابی خوسف در اسرع وقت به بهره برداری خواهد رسید در غیراینصورت چون کسی را نداریم وعده به قیامت.

*چه اجبار یا عجله ای است که کلاس ها باید حتما از آبان بازگشایی شود.اجازه بدهید نوبت اول تا پایان دی ماه مدارس غیر حضوری باشد . از نوبت دوم کلا به صورت حضوری برگزار شود.

*با سلام چراغ های حدفاصل میدان فرودگاه تا پایانه بار بیرجند و ورودی فرودگاه خاموش هستند . با توجه به حجم بالای تردد وسایل سنگین و سبک تاریکی این محل بسیار خطرناک است. ادارات حمل و نقل جاده ای و برق نسبت به روشنایی این مسیر اقدام فرمایند.

*در مورد خبر گسل فرهنگسرای طوری که کارشناس محترم شما می فرمایند اگر زلزله بیاید محله های جنوب شهر مثل غفاری و معلم و پاسداران و شمال شهر هیچ لرزشی نخواهیم داشت و فقط روی همین تپه های صیاد خواهد لرزید . آدمی که خودش دستی در علم دارد نباید ازین حرفا بزند . برای ساخت این بناها تدابیر مهندسی فراوانی انجام می شود . خیلی از کشورهای جنوب شرق آسیا کشورشان توی باتلاق است و زلزله زیاد دارند کمک گرفتن از علم باعث شده جامعه شان پیشرفت کند.

*مسئولین محترم چرا همش به فکر افزایش حقوق کارمندان دولت هستند یکی نمی گوید بقیه مردم چیکار کنند . خیلی هم که کارمندان دولت تلاش وکار می کنند باز بعضا با این حقوق رشوه هم که می گیرند برای انجام یک کار کوچیک.

*ای کاش مدارس با این اوضاع اصلا باز نشوند و خدایی نکرده بدتر نشود اوضاع و مثل پارسال آبان سیاه دوباره تکرار نشود.

*در خصوص خبر روی گسل زلزله بودن فرهنگسرای بیرجند ، مخازن بنزین در پشت پلیس راه جاده مشهد هم که در ارتفاع قرار دارد و اگر نشت کند انفجار صورت بگیرد کل سوخت و آتش به داخل شهر سراریز می شود.

*برای افزایش حقوق کارمندان حضرات محترم ولخرجی نکنید! اگر هر روز ده درصد تا آخر سال افزایش حقوق داشته باشید بازهم با این تورم و گرانی افسار گسیخته هیچ تاثیری در روند بهبود معیشت ملت ندارد و نخواهد داشت کدام کارمند با این افزایش معیشت خوبی دارد؟ اعلام کند.

*متاسفانه ترمز مملکت در کنترل قیمت بریده و مردم در این مسیر در حال له شدن هستند، وقتی خودمان به خودمان رحم نمی کنیم منتظر رحمت خداوند هم نباید باشیم.

*از شورای محترم شهر که سکوت خاصی را در شهر فراهم کرده اند متشکریم مردم لطفا شکر گزار باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دادرس مقدم – نوروز ۱۴۰۳ در حالی آغاز شد که میهمان سفره برکت خداوند و روزه

بیشتر

سلام وقت بخیر. معضل سوخت در استان خیلی جدی شده و شما هم می دانید

بیشتر

اصغری – مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به فعالیت بیش از

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت