پیام شما

*خدا خیر بدهد یک زمانی قاین یک نماینده داشت که اینقدر برای آنجا اعتبار ملی می گرفت که از سرریزش مردم بقیه شهرستان ها هم منتفع می شدند حالا اخیرا باز یک شهرستان دیگر صاحب همچنین نماینده ای شده که ما اصلا حسود نیستیم و حق مردم است وقتی نماینده خوب انتخاب می کنند فعالیت خوب او به خودشان هم برگردد ولی کاش سه نماینده دیگر هم از خود واکنشی نشان بدهند فکر کنم خیلی خودشان را درگیر مسائل حاشیه ای کرده و مردم فراموش شده اند. استاندار را یک نماینده پیشنهاد می دهد خط لوله را فقط یک نماینده مدیریت می کند پس بقیه کجا هستند.

*فعالیت شوراهای شهر برخی شهرهای استان با شورای منفعل شهر بیرجند قابل مقایسه نیست. هریک از این شورای شهرها سفرهایی به مرکز استان و پایتخت جهت امور انتقال آب، بیمارستان، جلسه با ستاد اجرایی حضرت امام، جلسه با دانشگاه فرهنگیان جهت جذب سهمیه و ساخت دانشگاه داشته اند. اما شورای شهر بیرجند هنوز در ساده ترین و اولیه ترین وظیفه اش منفعل مانده. چه انتظاری برای پیشرفت بیرجند از این شورا باید داشت؟ افرادی که خود دارای چندین پست سیاسی و پزشکی هستند اصلا وقتی هم جهت پیگیری امور مردم دارند؟

*کاش دادستان محترم در کنار ورود به بخش بازار به بخش مسکن هم ورود می کردند. قیمت های بازار که از مرکز تولید کالاافزایش پیدا می کند نه خرده فروش ولی مسکن حبابش دست برخی دلالان سود جو هست.

*در ارتباط با خبر انتقال آب فکر کنم ده سالی می شود آب می خواهد بیاید به خراسان جنوبی . این هم مثل همان ورزشگاهی است که می خواستند درست کنند صندلی هایش سوخته توی می دانش خار در آمده جالب تر از همه اینکه اصلا بیرجند تیم درست و حسابی ندارد. با پول ساخت همان ورزشگاه تمام جوان های همان دوره می توانستند بروند سر خانه زندگی شان . ولی حیف که به واسطه همان ورزشگاه … و به مقصد هم نرسید…

*در مورد خبری که زدید پراید کشته خیلی می دهد ، اگر پراید قاتل مردم است و اینقدرحادثه درست می کند و مهمتر از همه چون مردم برایتان اهمیت دارد ، اصلا چرا تولید می شود؟ می دانید خیلی از جوانان همین سرزمین در آرزوی نشستن پشت پراید هستند و زورشان به قیمت پراید کارکرده هم نمی رسد و نمی توانند جیب خودرو ساز را پر کنند. سؤال اینجاست که بعضی ها ادعا می کنند که همین پراید خودروی داخلی است، پس چرا تحریم روی قیمتش تأثیر گذار بوده و این قدر گران شده؟ خواهش می کنم لطفا با شعور مردم بازی نکنید خودروسازی تا زمانی که در ایران انحصاری باشد فضایی برای رقابت ندارد و مردم باید بسوزند و توی جاده ها پرپر شوند.

*با توجه به تصادف خودورها با شتر در جاده ها ، خوب تا کی باید شترها رها شوند صاحب شترها شاید زنده نیستند این اموال بلاصاحب را چرا جمع آوری نمی کنید. موتور سیکلت هوندا و یاماها گران تر است یا شتر اگر یک موتور بی خطر پارک باشد و قفل نشده باشد سریع جمع آوری می شود شتر خطر ساز مسبب آدم کشی اگر بدون قفل و نگهبان و مالک رها شده باشد چرا جمع آوری نمی کنید که مالک بیاید با پرداخت هزینه های حمل و نگهداری و جریمه و خسارت تعهد دهدکه منبعد مراقبت از شتر را همیشه بر عهده می گیرد و اگر دوباره رها شده پیدا شد شتری از شتر هایش دیگرپس داده نمی شود و به نفع دولت ضبط می گردد وقتی همه تعهدات را قبول کرد و تسویه حساب کرد شتر را ببرد.

*خدا خیرتان بدهد برای کرایه مغازه بازاری ها شما را به خدا کاری کنید توی زیر زمین پاساژ کرایه یک تومان خیلی زیاد است. راسته بازار که خدا می داند. ما هم مجبوریم روی اجناس بکشیم.فشار بازهم به همشهریای خودمان می آید.

*آوای عزیز سلام در خصوص خبر خوب شما در خصوص انتقال آب خلیج فارس به خراسان جنوبی لطفا تیتر خبر را اصلاح بفرمایید و بنویسید انتقال آب خلیج فارس به یکی از شهرهای استان چون بقیه شهرهای استان هیچ نفعی نمی برند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت