پیام شما

* آقای رئیسی که رئیس جمهور شدند امیدورام بتوانند همانطور که در دستگاه قضائی تغییرات به نفع مردم انجام دادند در دولت هم بتوانند . اکنون بیشترین ترسی که در دل جامعه است این است که دولت اسیر سیاسی بازی ها شود و باز افراد نالایقی در سطوح بعدی رئیس جمهور به واسطه جریانات سیاسی گمارده شوند که تا سرایدار مدارس را هم به صورت اتوبوسی تغییر دهند .  به هر حال با توجه به سابقه ایشان همه امیدواریم و الان تنها سرمایه  اجتماعی ، امید به تغییر است که یک بار ایشان در قوه قضائیه آن را به سرانجام رسانده و ان شاا… در دولت هم بتوانند پیگیر همین رویه خوب و اثر گذار باشند.

* شورای شهر جدید لطفا دیدگاه خود را در خصوص ترافیک شهر از جمله خیابان طالقانی  ،خاکی و جمهوری و همچنین وضعیت  نرخ های نجومی عوارض و هزینه های سنگین ساخت و ساز در بیرجند اعلام نمایند.

* دوست عزیزی که در روزنامه  گفتید من استاد بنا هستم و به داشتن یک ماشین مدل بالا فکر می کنم . قانون روزگار است . مگر نشنیدی که می گویند:یکی را براریم و قارون کنیم، یکی را به نانی جگر خون کنیم.خون خوری گر طلب روزی ننهاده کنی.همیشه خودت را با مافوقت مقایسه نکن.سعی کن با مادونت مقایسه کنی.نعمتی داری که غافلی.واما ارزشش از لامبورگینی هم بیشتراست.ولی خودت از آن نعمتها غافلی.غفلت طلیعت ثانویه انسان هست.

*با سلام مدتی شده دربلوار امام رضا (ع) از تقاطع خیابان صیاد شیرازی تا میدان آزادی  با توجه به اینکه پارک کامیون ممنوع می باشد کامیون های زیادی هر روزه پارک می کنند وعزیزان راهنمایی و رانندگی هم از کنار تخلف ایشان می گذرند خواهشا اقدام شود.

*سلام وعرض ادب. خواهش می کنم به مسئولین فضاهای سبز مخصوصا پارک ها بفرمایید فکر جوانانی که آن همه سیگار دود می کنند و ته ماند آن رو روی زمین می ریزند که حال هر بیننده ای را به هم می زند را بر دارند. آخر این چه فرهنگی است فضای سبز وچمن جای نشستن نیست .  چرا جلوگیری نمی شود هیچ شهری از ایران غیر بیرجند این بی فرهنگی وجود ندارد در ثانی شهرداری محترم جا هایی را که کندند در پارک را درست کنند.

* ما جمعی از جوانان که در مسکن ملی ثبت نام کرده ایم امیدمان به شورای جدید  است بلکه بتواند در بحث تسریع ساخت و اعطای مجوزهای لازم با اقشار متوسط رو به پایین هم همراهی داشته باشد.

*باسلام خدمت رئیس کل محترم دادگستری. بر اساس کدام قانون اسلام گفتند موجر نمی تواند مستاجر را در دوران کرونا بیرون کند. مگر آن موجر انسان نیست قانونی اگر تصویب می شود بایددولت از حق خودش ببخشد نه از جیب مردم.چرا وقتی موجر به دلیل انسان دوستی ۵ سال خانه اش را به مستاجر با حد اقل کرایه تقریبا رایگان داده حالاخانه اش را لازم دارد و مستاجر هم نه اجاره می دهد و نه خانه را تخلیه می کند و می گوید بروید شکایت کنید قاضی هم باید رای صادر کند که مستاجر باید ۲۰ درصد اجاره را بالا ببرد نمی توانید بیرونش کنید کجای این کار حمایت از مردم است؟ این حمایت از ظالم است. نگویید دشمنان کار می کنند مردم رای ندهند. منتظر پاسخ رئیس کل محترم دادگستری هستم.

* یعنی چه که ۱۱۸ را می گیریم می گوید به دلیل ترافیک خطوط بعدا تماس بگیرید  دیگر خدا می داند کی جواب می دهند هر دفعه هم شماره گیری می کنیم یک پول می افتد توی قلک مخابرات . شاید یکی  به یک شماره تلفن نیاز فوری داشته باشد. آیا کسی پاسخگو هست ؟؟؟

* از منتخبان شورای اسلامی شهر بیرجند  خواهشمندیم نسبت به احداث پارکینگ در خیابان های شلوغ به خصوص طالقانی، مدرس و معلم، احداث تقاطع های غیرهمسطح در چهار راه های شلوغ، اتصال میدان سفیر امید به بلوار خلیج فارس، تعریض خیابان ارتش و احداث فاز دوم پارک جنگلی در زمین خاکی نبش بلوار عبادی در این دوره اقدام فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


استاندار خراسان جنوبی با توجه به اینکه خراسان جنوبی در مسیر دو کریدور اصلی شمال

بیشتر

یعقوبی – ورودی شهر بیرجند به مناسبت هفته زمین پاک با تلاش دانشجویان پاکسازی شد.

بیشتر

غلامی – رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت