شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۴

پاس کاری زیرسقف برخی ادارات استان

گاهی پیش می‌آید که برای پیگیری امور اداری به سازمان‌ها مراجعه می‌کنیم، اما به جای دریافت راهنمایی و حل مشکل، با رفتاری مواجه می‌شویم که مشکل ما را از این واحد به واحد دیگر پاس می‌دهند؛ گویی هر کسی تلاش می‌کند مسئولیت را از دوش خود برداشته و به دیگری بسپارد. کمتر پیش می‌آید کسی مسئولیت‌پذیر باشد و پاسخ روشنی ارائه دهد، حتی گاهی هنگام درخواست توضیح، با واکنشی نامناسب یا پاسخ‌های طفره‌آمیز مواجه می‌شویم. در برخی موارد، مدیران نیز به‌جای رسیدگی یا راهنمایی، موضع دفاعی می‌گیرند و اعتراض به شرایط را برنمی‌تابند. این برخوردها فقط باعث ناامیدی ارباب رجوع می‌شود و نشان می‌دهد، بعضی از کارمندان و مدیران به جای خدمت‌رسانی، تنها در انتظار روزمرگی و دریافت حقوق خود هستند. متاسفانه آموزش مهارت‌های پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع یا جدی گرفته نمی‌شود یا در عمل فراموش می‌گردد. ای کاش به جای تمرکز صرف بر مسائل مالی و ظاهری، مسئولیت‌پذیری و احترام به مردم سرلوحه کار قرار می‌گرفت. واقعا این سوال پیش می‌آید که اگر کار ما خدمت به مردم نیست، پس این موقعیت و امکانات برای چه منظور در اختیارمان قرار گرفته است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهروزی فر – از همان زمان که حضرت محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله وسَلَّم)

بیشتر

سرپرست اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان با اشاره به تأثیر تغییرات اقلیمی، خشکسالی‌ها و بادهای

بیشتر

میر کلانی – مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی، از پیشرفت قابل توجه پروژه راه‌سازی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت