یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

بسته سلامت

خرید عینک آفتابی برای کودکان

هزینه‌ای و یا برندی که برای خرید عینک دودی می‌کنید، هیچ اهمیتی ندارد؛ برای تمام عینک‌ها چه برای بزرگسالان و چه برای کودکان مهم این است که عینک UV کاملی برای محافظت از چشم‌ها داشته باشد. بررسی این موضوع فقط با دستگاه‌های تخصصی میسر است؛ به همین دلیل خرید از یک فروشگاه مطمئن و معتبر است. برای بچه‌های دو تا هشت ساله سراغ عینک‌های رنگی و شاد بروید.

آهن در سلامت کودک چه نقشی دارد؟

آهن یکی از مهم‌ترین مواد مغذی برای رشد کودک است که کمبود آن تأثیر سوئی بر سلامت وی گذاشته و به کم‌خونی ناشی از فقر آهن منجر می‌شود. متأسفانه گاهی مادر به‌ علت تصورات اشتباهی مثل خراب شدن دندان، از دادن قطره آهن به کودک خودداری کرده و کودک را با خطر کم خونی فقر آهن مواجه می‌کند. از ماه چهارم به بعد کودک به آهن نیاز بیشتری دارد و شیرمادربه تنهایی آهن موردنیاز او را تأمین نمی‌کند

دوپینگ سیستم ایمنی بدن با این چای!

نوشیدن یک فنجان گرم چای بابونه بدون کافئین می تواند به شما کمک کند سریع تر بخوابید و با احساس طراوت بیشتری از خواب بیدار شوید. برای خانم هایی که دوره پس از زایمان را می گذرانند، چای بابونه به عنوان یک مکمل برای بهبود کیفیت خواب، بسیار توصیه می شود. چای بابونه می تواند کمکی عالی برای کسانی که مشکلات خواب دارند، بخصوص برای افرادی که همیشه درگیر خواب های بی قرار هستند، باشد.

نقش زینک در مقابله با کووید-۱۹

بازبینی مطالعات در مورد ماده معدنی “روی” حاکی از آن است که این ماده می تواند از طریق مصونیت ضد ویروسی و مهار التهاب در برابر بیماری کووید-۱۹ تاثیر حفاظتی برای بدن داشته باشد. اهمیت ماده معدنی روی در تقویت توانایی بدن برای مقابله با عفونت تاکید شده است.رژیم غذایی و سلامت با یکدیگر ارتباط دارند که یکی از آنها عملکرد سیستم ایمنی است. برخورداری از تغذیه خوب سیستم ایمنی تقویت می کند.

این روزها زیاد هندوانه بخوریم

خوردن هندوانه به بدن کمک می کند تا انتقال مواد مغذی راحت تر صورت گیرد و از کم آبی بدن جلوگیری خواهد شد. از سوی دیگر یه برش خنک هندوانه به بدن احساس بی نظیری خواهد داد شما را سرحال خواهد کرد. البته هندوانه برای افرادی که سردمزاج هستند یا از مشکلات معده رنج می برند انتخاب خوبی نخواهد بود. از سوی دیگر برخی به هندوانه حساسیت دارند و به این افراد توصیه می شود که اصلا این میوه را نخورند.

آیا لازم است هنگام رانندگی هم ماسک بزنیم؟
استفاده از ماسک یکی از بهترین و اصلی ترین راهکارهای پیشگیری از ابتلا به کرونا معرفی شده است. پوشیدن ماسک نه تنها از گسترش ویروس کرونا جلوگیری می کند بلکه تا 65 درصد مانع سرایت ویروس به کسی می شود که ماسک بر صورت دارد لزوم پوشیدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در فضاهای بسته اهمیت بیشتری پیدا می کند. یکی از این فضاهای بسته ماشین است. اما آیا لازم است وقتی با ماشین شخصی خودتان رانندگی می کنید ماسک بزنید؟ باید بگوییم اگر به تنهایی در ماشین خودتان رانندگی می کنید، نیازی به استفاده از ماسک نیست. گرچه بسیاری را می بینید که به اشتباه این کار را انجام می دهند. اگر افراد دیگری همراه شما در ماشین هستند، حتما ماسک بپوشید.

ماسک یا محافظ صورت ؟
استفاده از شیلد یا همان محافظ صورت و سایر روش‌های پیشگیری از کرونا اهمیتی اساسی دارند. در حال حاضر استفاده از ماسک به عنوان راه حلی برای جلوگیری از ابتلا به ویروسی که از طریق قطرات تنفسی منتقل می‌شود، در نظر گرفته می‌شود.، ویروس کرونا می‌تواند بیش از یک ساعت در هوا معلق بماند. ماسک‌های صورت نه تنها انسان را در برابر ذرات ویروس کرونا که در هوا موجود است، محافظت می‌کنند بلکه در جلوگیری از لمس صورت و بینی فرد نیز کاربرد مناسبی دارند. برخی از محققان معتقد هستند که ممکن است محافظ‌های صورت یا شیلد جایگزین ماسک‌ها شوند چراکه محافظ‌های صورت به عنوان ابزاری بازدارنده هستند که راحت تر و مؤثرتر برای پیشگیری از کووید ۱۹ مورد استفاده قرار می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت