شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

بسته سلامت

طب سوزنی برای درمان قولنج گردن

سعی کنید طب سوزنی را امتحان کنید این فرآیند شامل سوزن های بسیار نازک است که به نقاط انرژی خاص در بدن چسبیده اند. این به تورم، ناراحتی و فشار کمک می کند. این روش چندین سال به طور موثر مورد استفاده قرار گرفته است.طب سوزنی می توانند به گردن شما کمک کنند اما در تمام بدن قرار دارند. طب سوزنی توسط متخصصین انجام می شود. گاهی اوقات به عنوان درمان کمکی استفاده می شود.

مبارزه با خشکی پوست با روغن زیتون

روغن زیتون تاثیر مرطوب کنندگی بر روی پوست دارد و یک راه عالی برای مبارزه با خشکی پوست است. استفاده از این ماده به روش صحیح به کاهش آسیب های پوستی و استرس، و درد عضلانی کمک می ‎کند. پزشکان اغلب برای درمان لک ، تورم و درد عضلات روغن زیتون را تجویز می‎ کنند. روغن زیتون همچنین به بهبود گردش خون در بدن کمک می‎ کند و این امر به نوبه خود باعث افزایش سطح انرژی فرد می ‎شود.

دفع سموم بدن با شست و شوی پا

طب سنتی چینی پر از نسخه های طبیعی است که هر کدام به اسانی و به سرعت سلامتی را بهبود میبخشد شستشوی پا خیلی به آن توجه به شده است مثلا وقتی پاها شسته میشود اندام های داخلی پاکسازی می شوند چون پاها بطور مستقیم باعضو های داخلی بدن ارتباط دارند .در این بخش از نمناک متوجه فواید باورنکردنی شستشوی پا روی سلامت خواهیم شد بی تحرکی ،رژیم غذایی نادرست، استرس های شدید ایجاد می شود.

فلفل سیاه برای کاهش وزن

ماده موجود در فلفل سیاه که طعم تندی به آن می دهد به بدن کمک می کند تا کالری بیشتری را در طی فرآیندهای گرمازایی بسوزاند. پیپرین باعث می شود که مواد غذایی به صورت موثرتری سوزانده شوند. مصرف فلفل باعث افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش وزن افراد مختلف می شود. مصرف چای فلفل سیاه یا افزودن فلفل سیاه به غذاها از بهترین روش های مصرف فلفل سیاه برای کاهش وزن است.

خاصیت دارویی اسپند

بیشتر مواقع از گیاه اسفند به عنوان یک خوشبو کننده هوا به کار می برند و کمتر از لحاظ مصرف خوراکی مورد استفاده قرار میگیرد چرا که به خاطر مصرف ناصحیح آن عوارض بدی همچون سکسکه ، تشنج ، بیش از حد بزاق ، تهوع وضعیف شدن اعصاب مرکزی بروز می کند. برای افزایش ترشح شیر ، دفع ترشح شیر ، درمان روماتیسم ، درد معده از عصاره های گیاهی اسپند استفاده می شود.

توصیه های بهداشتی مهم مناسب این روزها کرونایی
صابون های جامد یا کاغذی بهداشتی نمی باشند. هنگام شستشو باید زیر ناخن ها و میان انگشتان و خطوط دست با دقت شستشو داده شوند. قبل از شستشو انگشتر خود را از دستتان خارج کنید. ژل ضدعفونی کننده نمی توان جایگزین مناسبی برای صابون مایع شود. همچنین نباید به طور مکرر از آن استفاده کرد.برای خشک کردن دست در اماکن عمومی از دستمال کاغذی استفاده نمائید.به کودکان خود نحوه درست شستشوی دست پیش از خوردن غذا و بعد از استفاده از سرویس بهداشتی را آموزش دهید چرا که رعایت بهداشت با این روش اهمیت بسیاری دارد. هنگام آموزش به کودکان، نحوه شستن کامل دست، زیر ناخن، بین خطوط کف دست و مچ دست با صابون مایع و همچنین آبکشی و خشک کردن دست ها را یاد دهید.

پیشگیری و درمان خستگی گرمایی
پوشیدن لباس های سبک و آزاد زیرا لباس های چسبان و تنگ به بدن اجازه خنک شدن نمی دهند
محافظت در برابر افتاب سوختگی زیرا بر توانایی بدن علیه خنک شدن تاثیر می گذارد بنابراین در فضای باز و نور خورشید از کلاه، عینک آفتابی و کرم ضد آفتاب حداقل 15 استفاده کنید نوشیدن مقدار زیادی مایعات که به تعریق و حفظ دمای طبیعی بدن کمک می کند. احتیاط مصرف دارو های خاص. در شرایط گرما هرگز فردی را در اتومبیل پارک شده نگهداری نکنید زیرا این عامل یکی از دلایل عمده مرگ و میر ناشی از گرمازدگی در کودکان می باشد. هنگام پارک اتومبیل دمای هوا در اتومبیل در عرض 10 دقیقه از 20 درجه فارنهایت (بیش از 6.7 درجه سانتیگراد) بالاتر می رود.در گرم ترین ساعات روز سخت گیری نکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت