یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

بسته سلامت

علایم امیکرون را با این میوه علاج کنید

برای درمان سرماخوردگی، آبریزش بینی، سرفه خفیف، صاف شدن گلو، کاهش درد و التهاب آن، کاهش حالت تهوع و استفراغ در دوران بارداری، مانع بروز آب مروارید می‌توانید از لیمو استفاده کنید. مصرف روزانه لیمو ترش به مقدار بسیار کم باعث کاهش فشار خون سیستولیک شده و رعایت آن در رژیم غذایی توصیه می‌شود. برخی افراد در زمان تهیه غذا از آبلیمو استفاده می‌کنند که این امر نقش مهمی در سلامت جسمانی بدن دارد.

گزگز و سوزش دست و پا نشانه دیابت

افزایش سطح قند خون به عصب های بدن آسیب وارد می‌ کند و باعث نوروپاتی دیابتی
می‌ شود که دست، پا و بازو ها را درگیر می کند و باعث سوزش، بی حسی، افزایش حساسیت و درد در نواحی مختلف بدن می شود و علائم آن هنگام شب بدتر خواهد شد. تاری دید یا دوبینی نشان دهنده مشکلات حاصل از دیابت است، زیرا دیابت باعث می شود که رگ های خونی داخل چشم نشتی داشته باشند.

بلافاصله بعد از غذا نخوابید

بسیاری از ما بلافاصله بعد از غذا خوردن تنبل و خواب آلود می شویم اما باید بدانید که خوابیدن بلافاصله بعد از یک وعده غذایی سنگین، برای سلامت بدن بسیار خطرناک است و این کار به سیستم گوارش و بدن آسیب می زند و در صورت ادامه یافتن برای مدت طولانی بدن شما در معرض بیماری های جدی قرار می دهد بهتر است فاصله خوردن غذا تا خوابیدن حدود 2 تا 3 ساعت باشد تا فرآیند هضم به درستی انجام شود.

با این میوه خشک شده جوان شوید

وجود آنتی اکسیدان در مویز باعث می شود آن را برای کشتن رادیکال های آزاد که منجر به
آسیب های پوستی و در نهایت پیری می شود، مناسب سازد. همچنین پوست را از آسیب و نور خورشید محافظت می کند که باعث ایجاد خطوط چروک و خستگی روی صورت می شود. برای جلوگیری از پیر شدن زودرس، تعداد انگشت شماری از مویز را روزانه، مصرف کنید. مصرف مویز به درمان کم خونی کمک شایانی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت