یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

بسته سلامت

فواید فوق العاده پیاده‌روی

قدم زدن بیشتر با افزایش میزان متابولیسم بدن، چربی بیشتری را می‌سوزاند و تحقیقات نشان می‌دهد پیاده روی برای از بین بردن چربی شکمی بسیار موثر است. در واقع تنها راه موثر برای از بین بردن چربی دور شکم، پیاده روی است.پیاده روی با شدت متوسط و برای یک مدت زمان طولانی می‌تواند سوخت و ساز بدن شما را تنظیم کند و در کنترل وزن تاثیر مثبت داشته باشد.پیاده روی برای استخوان‌ها مفید است و در یائسگی توصیه می شود

خطر مصرف زیادچای برای زنان باردار

اگر باردار یا شیرده هستید، بیش از دو لیوان در روز چای سیاه و سبز مصرف نکنید، این مقدار چای حدود ۲۰۰ میلی گرم کافئین را تامین می کند و مصرف بیش از این مقدار در دوران بارداری غیرایمن است و با افزایش خطر سقط جنین، افزایش خطر ابتلا به سندرم مرگ ناگهانی و وزن پایین نوزاد هنگام تولد همراه باشد. برای مادر شیرده نوشیدن بیش از سه لیوان چای در روز ممکن است تحریک پذیری کودک را افزایش می دهد.

ماسک‌های مناسب برای اُمیکرون

ماسک‌های پارچه‌ای نمی‌توانند ذراتی را که از طریق آن ویروس منتشر می‌شود فیلتر کنند. در این میان، ماسک‌های N ۹۵ به دلیل ساختار فیلتر و بار الکترواستاتیکی که ذرات ریز هواپخش را جذب و به دام می‌اندازد. قرار گرفتن فیلتر ماسک روی دهان و بینی فرد استفاده کننده به مراتب بهتر از یک ماسک پارچه‌ای ساده است و می‌تواند شکاف‌های بزرگی را در طرفین ایجاد کرده و به ذرات عفونی فرصت زیادی برای مانور دهد.

ورزش قبل غذا همراه با غذای سبک

برای ورزش در ساعاتی بجز ساعات صبح باید بدانید که تحقیقات نشان داده خوردن غذای سبک قبل از ورزش کردن سبب می شود شما بهتر وزن کم کنید زیرا بدن کالری بیشتری می سوزاند البته منظور از غذا یک وعده سبک است. در نظر داشته باشید که غذای حجیم و سنگین و فعالیت بدنی شدید باعث می شوند که خون رسانی به عضلات اسکلتی بدن و دیواره معده دچار اختلال گردد. هرگز قبل از ورزش وعده غذایی سنگین مصرف نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت