یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

بسته سلامت

خواص دارویی و فواید زرشک

از خواص زرشک برای درمان التهاب و بهبود انواع عفونت‌ها در بدن استفاده می‌شود. زرشک در بهبود عفونت مثانه و عفونت‌های دستگاه گوارش مؤثر است. زرشک به بهبود گلودرد، گرفتگی بینی، درمان سینوزیت و بهبود برونشیت و برخی دیگر از ناراحتی‌های رایج دستگاه تنفسی کمک می‌کند. از دیگر خواص زرشک این است که به درمان عفونت‌های ناشی از قارچ پوستی نیز کمک می‌کند. مصرف زرشک موجب پاکسازی کبد می شود.

اثرات ویروس کرونا بر گوش

دانشمندان در جدیدترین مطالعات خود اثرات جدید ویروس کرونا بر گوش را کشف کردند. برخی از افرادی که به ویروس کرونا مبتلا شده اند علائمی مانند کاهش شنوایی و وزوز گوش را گزارش می‌کنند. علاوه بر این، گزارش‌هایی نیز از سایر علائم مرتبط با گوش مانند تعادل ضعیف وجود دارد. تحقیقات همچنین نشان داد که ویروس کرونا قادر است به سلول‌های خاصی در گوش داخلی نفوذ کند و آن‌ها را آلوده کرده و موجب عفونت گوش شود.

خسنگی شایع ترین دلیل مشکلات کبد

خیلی چیزهایی که ما می‌خوریم تولید سم می‌کند و این کبد است که این سم را خارج می‌کند. در هضم و جذب غذا و ساختن پروتئین‌های بدن و فاکتورهای انعقادی و ویتامین‌ها از طریق کبد انجام می‌شود. در بسیاری از مواقع وقتی علائم بیماری‌های کبدی ظاهر می‌شود نمی‌توان کاری کرد. گاه یک شخص دچار خستگی است و خستگی شاید در خیلی از بیماری‌ها دیده شود اما شایع‌ترین علامت غیراختصاصی مشکلات کبدی، خستگی است.

کلم قرمز رژیم سم زدایی برای پوست

کلم قرمز را انتخاب کنید زیرا به خلاصی از دست چین‌و‌چروک اطراف لب و چشم که می ­تواند نشانه میزان کورتیزول زیاد باشد، کمک می­کند. مقدار کورتیزول زیاد باعث می­‌شود پوست سریع­تر پیر شده و چروک بخورد.غده فوق کلیوی مسئول تولید کورتیزول است. با مصرف غذاهای ضد التهاب و سرشار از ویتامین A، Cو Eمی­توانید مقدار کورتیزول را کاهش دهید، چروک­‌ها را کم کنید و از ایجاد خطوط روی صورت جلوگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت