یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

بسته سلامت

نکاتی برای نگهداری از داروها

شما می‌توانید بیشتر داروها را در دمای اتاق نگه دارید به جز مواردی شرایط خاصی دارند. دارو را در جای خشک و خنک نگه دارید؛ جایی که تغییرات دمای ناگهانی نداشته باشد.. دارو را نزدیک وسایل برقی نگهداری نکنید.. بسته‌بندی دارو را نگه دارید.. از ظرف مخصوص نگهداری قرص استفاده کنید. دارو را در حمام یا آشپزخانه نگهداری نکنید زیرا این مکان‌ها معمولاً مرطوب‌اند و تغییرات دما دارند.

وعده غذایی را برنامه‌ریزی کنید

وعده‌های غذایی خود را از پیش تدارک ببینید. برای خواب بیشتر، از وعده سحری صرف نظر نکنید و چه در خانه کار می‌کنید یا سر کار می‌روید، ضروری است که برای وعده‌های سحری و افطار خود از پیش برنامه بریزید. آنچه می‌خورید بر سطوح انرژی شما برای روز بعدی تاثیر دارد؛ بنابراین بر خوردن مواد مغذی و با کیفیت تمرکز کنید. غذاهای مورد علاقه خود را در ماه رمضان هم مصرف کنید

فعالیت ورزشی فراموش نشود

فعالیت بدنی مزایای زیادی برای سلامتی دارد و به همین دلیل ورزش کردن در ماه رمضان به طور منظم بسیار مهم است. با این حال باید به خاطر داشته باشیم که انرژی و طاقت بدن در مواقع روزه‌داری به ویژه در روزهای قرنطینه در مقایسه با روزهای عادی یکسان نخواهد بود. به همین دلیل توصیه می شود در شرایط فعلی هنگام روز از ورزش شدید مانند دوی سرعت یا وزنه سنگین زدن خودداری کنید.

ترب سفید مناسب برای بیماری پوستی

یک کارشناس تغذیه با اشاره به اینکه گیاه ترب و آب ترب سفید یک ترکیب کامل و مغذی است؛ اظهار کرد: ترب سفید به دلیل ویتامین c که دارد؛ برای بیماری‌های پوستی و التهابی بسیار موثر است و می توانیم از این گیاه برای پیشگیری از ریزش مو، شوره سر، برای داشتن مو‌های براق و سالم استفاده کرد. فیاضی عنوان کرد: ترب سفید در درمان مشکلات پوستی و التهابی تا حدود زیادی موثر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت