اخبار سیاسی

روحانی: حرف امام درباره آب و برق مجانی را محقق کردیم

رئیس جمهور با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) درباره آب و برق مجانی گفت: قسمتی در سخنرانی امام بود که برخی خناسان آن را دنبال کردند و آن این بود که فرمودند که ما کاری می‌کنیم آب و گاز برای مردم رایگان شود، ولی خناس‌ها می‌گفتند چی شد آن آب و برق مجانی؟ دولت دوازدهم افتخار می‌کند این کار را انجام داد و ما امروز برای افرادی که مصرف بسیار کمی دارند، هم برق، هم آب و هم گاز را مجانی کردیم.

پاسخ قالیباف به وزیر امور خارجه بایدن وارد بازی نسیه نمی‌شویم

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان اخیر وزیر امور خارجه آمریکا گفت: دولت بایدن به جای پیش شرط گذاشتن برای عمل به تعهدات برجامی به فکر عمل به تعهدات و اقدام جدی برای رفع تحریم باشد. مردم ایران وارد بازی نقد و نسیه نمی‌شوند. قالیباف افزود: دولت بایدن به جای این که برای عمل به تعهدات خود پیش شرط بگذارد باید معلوم کند که چگونه می خواهد تعهد رفع تحریم ها را به شکل عملی اجرایی کند.

سلحشوری: ایرانِ دوران قاجار در حال تکرار است

سلحشوری نماینده سابق مجلس در توئیتی با انتقاد از وضعیت اقتصادی جامعه در شرایط کرونایی گفت: گویی ایرانِ دوران قاجار در حال تکرار است، فقر و قحطی، بیماری و مرگ. کرونا و آلودگی هوا جان می‌‌گیرند و مردم برای تکه‌‌ای نان در صف‌های طویل و سر در زباله‌دان. متخصصان نادیده گرفته می شوند و متملقان متخصص می‌شوند.

وزیر بهداشت: خباثت ها درباره واکسن روسی خیانت ملی است

وزیر بهداشت با بیان اینکه این خباثت‌ها درباره واکسن روسی خیانت ملی است، ادامه داد: می‌گویند قرار است واکسن نامرغوب وارد کنند و من آن را نمی‌زنم. این حرف‌ها چیست که می‌گویید و دل مردم را خالی می‌کنید. مگر بی‌غیرت شده‌ایم که برویم واکسن نامرغوب وارد کنیم. به‌خدا این حرف‌ها خیانت ملی است.

مذاکره ایران و آمریکا به دولت بعد ربطی ندارد، نظر رهبری مهم است

غفوری فرد فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه مذاکره ارتباطی با دولتی که روی کار می‌آید ندارد و مستقیما با نظر و اجازه رهبری صورت می‌گیرد، گفت: تصمیم‌گیری درباره ادامه برجام و مذاکره، با رهبری است. رهبری در گذشته اعلام کردند که نه مذاکره می‌کنیم و نه جنگ می‌شود که همین اتفاق هم رخ داد.

رئیسی بالای ۷۰ درصد برای انتخابات می آید

کوچکی نژاد نماینده مجلس یازدهم با بیان اینکه مطالبه گری به صورت حضوری و غیرحضوری برای کاندیداتوری آقای رئیسی وجود دارد،گفت: معتقدم آقای رئیسی بالای ۷۰ درصد می آید و نامزد انتخابات ریاست جمهوری می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت