اخبار سیاسی

تلاش برای افزایش آمار روزانه واکسیناسیون به دو میلیون نفر

رئیس جمهور روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه به لطف خدا گام‌های تحولی خوبی در حوزه مقابله با بیماری برداشته شده است، گفت: اولین گام تحولی در حوزه ساخت واکسن برداشته شده و علاوه بر ارائه مجوز به واکسن فخرا، خطوط تولید واکسن‌های برکت و رازی نیز ارتقا و توسعه یافته است. رئیسی افزود: افزایش آمار واردات و همزمان افزایش آمار واکسیناسیون روزانه تا حدود زیادی باعث ایجاد آرامش و رفع نگرانی‌های مردم شده و امیدواریم واکسیناسیون روزانه بزودی آمار دو میلیون نفر در روز را پشت سر بگذارد.

اصلاح‌طلبان نه مرد جنگند نه دلشان برای کسی می‌سوزد

کوثری نماینده مردم تهران در مجلس گفت:‌ اگر اصلاح طلبان دلشان برای مردم افغانستان می‌سوزد به این کشور سفر کنند و در میدان جنگ حاضر شوند و به کسی هم کاری نداشته باشند که البته باید بگویم آنها نه مرد جنگ هستند و نه مردم سختی کشیدن و نه اینکه دلشان برای کسی می‌سوزد.

برای جمهوری اسلامی گروه‌ها در افغانستان تفاوت ندارد

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: برای جمهوری اسلامی ایران هیچ گروهی با گروه دیگر در افغانستان فرقی نمی‌کند، ایران به دنبال تشکیل دولت فراگیر در این کشور است. سلیمی افزود: نظام به صراحت موضع خود را اعلام کرده و موضوع برادرکشی در افغانستان به خصوص اتفاقات اخیر در منطقه پنجشیر را محکوم کرده است.

عبدی: سیاست خارجی جای شهادت طلبی نیست

فعال اصلاح طلب گفت: سیاست عمومی و به ویژه سیاست خارجی جای شهادت طلبی نیست، در سیاست باید رفتاری انجام شود که مصالح عمومی رعایت شود و آلام مردم کم شود. اگر قرار باشد همیشه بگوییم مقاومت و مبارزه به هر قیمتی! اینکه نمی‌شود. عبدی افزود: طالبان یک واقعیت و در حال به قدرت رسیدن است را می‌پذیریم؛ حتی چون احتمال می دادیم ایالات متحده هم در این راه با آنها همراهی کند پس دلیلی ندارد که ایران با آنها گفتگو نکند زیرا آنان واقعیت مهمی هستند.

استفاده از وزرای دولت روحانی نشان داد دولت رئیسی فراجناحی است

دبیرکل حزب سبز گفت: آقای رئیسی در تلاش است از افراد کارآمد، فارغ از جناح بندی‌های سیاسی در دولتش استفاده کند. کنعانی مقدم افزود: دولت آقای رئیسی یک دولت فراجناحی بوده و در تلاش است که از افراد کارآمد فارغ از جناح بندی‌های سیاسی استفاده کند و حتی شاهدیم که دو تن از وزرای دولت آقای روحانی را هم در دولت خود استفاده کرده و از آن‌ها بهره گرفته است. معتقدم که آقای رئیسی نگاهش به دولت یک نگاه فارغ از جناح بندی‌های سیاسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دادرس مقدم – نوروز ۱۴۰۳ در حالی آغاز شد که میهمان سفره برکت خداوند و روزه

بیشتر

سلام وقت بخیر. معضل سوخت در استان خیلی جدی شده و شما هم می دانید

بیشتر

اصغری – مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به فعالیت بیش از

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت