اخبار سیاسی

رئیس قوه قضاییه: زندان باید «بازگشتگاه» باشد نه «بازداشتگاه»

رئیس قوه قضاییه در دیدار با زندانیان ابراز امیدواری کرد که زندان بازگشت‌گاهی به جامعه باشد و کسی که یک بار زندان را تجربه کرده دوباره این تجربه تلخ را تکرار نکند. اژه ای گفت: زندان باید به معنی واقعی نه “ بازداشتگاه” که محل باز اجتماعی شدن فرد و “ بازگشتگاه” به جامعه باشد.

ظریف: یک اشتباه استراتژیک هولناک در افغانستان در حال تکرار است

وزیر امور خارجه پیشین کشورمان توییتی در مورد افغانستان منتشر کرد. ظریف در توییتی نوشت: یک اشتباه استراتژیک هولناک در افغانستان در حال تکرار است، هیچکس اعم از داخلی یا بیگانه نمی‌تواند با زور بر مردم شجاع افغانستان حکومت کند. سه ابرقدرت به طرز فجیعی شکست خوردند. هر مدعی دیگری برای اعمال قدرت اجباری نیز چنین خواهد شد. زمان تعامل قبل از تغییر است.

اصلاح‌طلبان برای کار جهادی به افغانستان بروند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:‌ اگر اصلاح‌طلبان برای موضوع افغانستان احساس تکلیف می‌کنند می توانند به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران به افغانستان بروند و نشان دهند که به دردی می‌خورند و فقط شعار نمی‌دهند و اگر کسی هم مانع‌شان شد بنده موانع را از سر راهشان برمی‌دارم. ذوالنوری افزود: آقایان اصلاح‌طلب هم که دغدغه افغانستان دارند برای اقدامات جهادی به افغانستان بروند.

اسماعیلی: ۱۰۰ میلیون واکسن کرونا تا آذر امسال وارد کشور می شود

رئیس دفتر رئیس جمهوری از واردات حدود ۱۰۰ میلیون واکسن تا پایان آبان امسال خبر داد و گفت: واکسیناسیون گسترده و مهار اپیدمی کرونا اولویت مهم دولت سیزدهم است. اسماعیلی افزود: از ابتدای فعالیت دولت جدید و فقط از ابتدای شهریور تاکنون حدود ۳۰ میلیون واکسن کرونا وارد شده و تا پایان شهریور و فقط در همین ماه ۴۰ میلیون واکسن کرونا وارد کشور می شود.

اگر توصیه و تذکر رهبری نبود ۲۰ نماینده در کابینه حضور می‌یافتند

اعظمی نماینده جیرفت در مجلس گفت: اینکه چهار نماینده استعفا داده اند تعدادی زیادی نیست، اگر فرمایش های رهبری و توصیه و تذکر ایشان به مجلس نبود از بین حدود ۳۳ نفر اعضای کابینه دولت سیزدهم حداقل ۲۰ نفر را نمایندگان مجلس شکل می دادند. نماینده جیرفت گفت: تذکر رهبری مبنی بر آنکه نمایندگان برای کسب پست های دیگر استعفا ندهند، منجر شد تا نمایندگان مراعات کنند و دولت هم کابینه خود را از میان نمایندگان انتخاب نکند. تعداد زیادی از نمایندگان برای حضور در دولت اعلام آمادگی کرده بودند و برای مصاحبه دعوت از آنها صورت گرفته بود که با توصیه رهبری این اتفاق نیفتاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

قاسمی – انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد که در نتیجه آن

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت