اخبار سیاسی

همه‌ سخنِ جمهوری اسلامی که دنیای استکبار را نگران کرده، دعوت به مقاومت است

حضرت آیت‌ا… خامنه‌ای در پیامی به مسلمانان جهان به‌مناسبت ایام حج، استمرار حسرت دل های مشتاق از حضور در ضیافت بیت‌ا… را امتحانی گذرا خواندند و با تأکید بر لزوم کمرنگ نشدن پیام‌های حج، مقاومت در برابر قدرت های متجاوز به‌ویژه آمریکا را از جمله این پیام‌های متعالی دانستند. ایشان ضمن اشاره به مشکلات و ناگواری‌های دنیای اسلام، سربرافراشتن عناصر مقاومت و بیداری بخصوص در فلسطین، یمن و عراق را از واقعیت‌های امیدآفرین منطقه خواندند و تأکید کردند: همه‌ی سخنِ جمهوری اسلامی ایران که دنیای استکبار را نگران و خشمگین کرده است، دعوت به این مقاومت است: مقاومت در برابر دخالت و شرارت آمریکا و دیگر قدرت های متجاوز.

روحانی: مردم هرچقدر ناراحت باشند، حق دارند

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه لحظه ای نیست که دولت به فکر مردم و حل مشکلات آنان نباشد، گفت: با همه توان و تا ساعت آخر در خدمت مردم هستیم و خود را مسئول در قبال مردم می دانیم. روحانی افزود: متاسفانه بدلیل خشکسالی و کاهش بارش‌ها مردم عزیز خوزستان و برخی از دیگر استان‌های کشور با مشکل آب مواجه هستند و هرچقدر بخاطر این مشکلات ناراحت باشند، حق دارند.

مردم خوزستان اجازه ندهند از مطالبات آن‌ها سوءاستفاده شود

رئیس قوه قضائیه خواستار پیگیری وضعیت زخمی شدگان و کشته شدگان اعتراضات خوزستان شد. اژه ای از مردم خوزستان نیز خواست تا اجازه ندهند دشمنان از مطالبات به حق آن‌ها سوءاستفاده کنند و در عین حال به دادستان حوزه قضائی مربوطه مأموریت داد مواردی که منجر به آسیب دیدن یا کشته شدن افراد شده با جدیت و فوریت پیگیری و با عوامل این اقدامات برخورد کند تا موضوع برای همگان روشن شود.

رئیسی نمی‌تواند همه حامیان خود را راضی کند

نایب رئیس شورای ائتلاف گفت: رئیسی نمی‌تواند همه حامیان خود را راضی کند چراکه آنچه مهم است رضایت مردم و جامعه است. چمران افزود: سهم خواهی همواره در همه جا و هر دولتی که رخ داده آسیب‌زا بوده است اگر کسی کمک کرده و کارکرده، در راه خدا گام برداشته است اما اگر کسی به این دلیل از آقای رئیسی حمایت کرده که سهمی بگیرد کارش ارزشی ندارد.

توافق وین توسط دولت رئیسی امضا خواهد شد

مطهری نائب رئیس مجلس دهم گفت: من فکر می‌کنم آقای رئیسی این هوشیاری را دارد که منافع ملت ایران را زیر پا نگذارد و اسیر شعارهای تندروها نشود بنابراین فکر می‌کنم توافق وین ظرف چند ماه آینده توسط دولت جدید امضا خواهد شد. وی افزود: آقای رئیسی و هر دولت دیگری هم اگر بر سر کار بود باید با ۱+۴ در زمینه بازگشت آمریکا و ایران به برجام به توافق برسد، زیرا برجام بیشتر به نفع ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

قاسمی – انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد که در نتیجه آن

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت