پیام شما

  • آقای رئیسی عشق است از همان تهران هم دلش با مردم خراسان جنوبی و پیگیر مسائل است . دست استاندار هم درد نکنه که با تعاملات و گزارشات به موقع برای کار مردم اینقدر دغدغه دارد .
    آقای رئیسی یک نعمت است برای استان که شاید خیلی ها ندانند ولی آنهایی که گره های بزرگشان به دست ایشان باز شده حتما بر این گفته ها صحت خواهند گذاشت . خدا ایشان را برای نظام و انقلاب و مردم نگه دارد چون واقعا به فکر مردم هستند کاش ایشان رئیس جمهور شود که همه مردم منتفع شوند.
  • دلیل قحطی سیمان این است که سیمان را به کشور های همسایه،صادر می کنند چون بیشتر برایشان سود دارد.
  • در خصوص تعطیلی اصناف ، جالب اینجاست از همه جلوتر هم در اجرای مقررات بیرجند است. درست است نوشته پاساژ ولی نهایت چهارتا مغازه
    در یک ردیف که نشد پاساژ ، آخر بیرجند پاساژ دارد ؟؟؟!!!! برای بازرسی آمدند می گویم ما جز مشاغل گروه یک هستیم باید باز باشیم می گوید شما داخل پاساژ هستید حالا در حالی که می گویم پس چرا به همکاران که اصلا جواز تعمیرات ندارند و در همین پاساژ کار می کنند چیزی نمی گویید! در حالی که مشاغل گروه ۲ و ۳محسوب می شوند !!!خدا نکند آدم گیر … بیفتد !!! مملکت ما را دادند دست یک مشت آدمی که تازه خبرها جمعه بهشان می رسد و یا تازه می فهمد سوراخ از کجا بوده ….
  • جای آقای معتمدیان خالی که دستور بدهند درب دستگاه های نظارتی مرتبط با سیمان را گل بگیرند تا دوباره وضعیت سیمان در استان تولید کننده اش اینطور نشود.
  • با سلام روستای شهاباد را دریابید ومشکل تقسیمات کشوری و امکاناتش راحل کنید و گرنه توسط برخی مالکین منطقه تمام امکاناتی که باید به این روستا تعلق گیرد صرف جای دیگر خواهد شد و با توجه به اینکه این روستا کد آبادی و طرح هادی دارد و ۵ کیلومتر تا برق و ۷ کیلومتر آسفالت جاده لازم دارد اگر امکانات بدهید حدود ۵۰ خانوار ساکن می شوند فقط به همت وکمک شما مسئولین برای آباد شدن این آبادی نیازمندیم. من بعد مسئولین باید پاسخگو باشند اگرامکانات ندهند وروستایی رابه ویرانه تبدیل کنند .
  • سلام شورای شهر عزیز واقعا خسته نباشید. چرا بلوار موسی بن جعفر اولش به نام ابوالفضلی و آخرش به نام میلاد نام گذاری شده؟؟؟از اول تا آخرش همان موسی بن جعفر خیلی بهتر و شناخته تر هست لطفا پیگیری کنید.

*از مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس سوال بفرمایید آیا همانطور که برای موزه صحرای طبس ردیف بودجه مشخص کرده اند برای پارک موزه دفاع مقدس بلوار صیاد هم ردیف بودجه ای مشخص شده تا این محل هم پیشرفت کاری داشته باشد و جوانان این سرزمین هم بتوانند با رشادت های دوران دفاع مقدس آشنا شوند؟

*باسلام. مدیریت محترم راه وشهرسازی جاده بوشادبه طرف ترشاب خیلی خراب شده و تردد به سختی انجام می شود لطفی بکنید و جاده را تیغ بزنید. ممنون.

*با سلام در پاسخ به نظر مسعود پزشکیان مبنی بر افزایش قیمت بنزین به لیتری ۲۰ هزار تومان باید گفت : نمایندگان مجلس رای مردم را می گیرند و علیه مردم مصوبه می دهند و چون سیر هستند از حال مردم خبر ندارند .متاسفیم!!!

  • از شهرداری خواهشمندیم نسبت به آسفالت بلوار زکریای رازی اقدام فرمایند.این مسیر خرابی آسفالت بسیار زیاد دارد. در خصوص دیدگاه مطالبات اصلی مردم یکی از مهندسین و دوستانم چند ماه پیش بدون هیچ تعلق خانوادگی بیرجند را به مقصد شمال کشور برای زندگی ترک کرد و نکته جالبش دلایل آن بود ۱ . بحث بی آبی که کار و اقتصاد اینجا را به بن بست می کشاند ۲ . بحث گرد و عبار و هوای ناسالم که هر سال بدتر می شود . وقتی تعلق خانوادگی و فرهنگی را برایش پیش کشیدم هم گفت در شهری که نه نشاطی وجود دارد و نه تفریحی و نخبگان در آن بی ارزشند و برای مردمانش هیچ تفریحی جز فضولی در کار یکدیگر باقی نمانده انگیزه ای برای ماندگاری نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت