پیام شما

* هنوز آمار کرونا به آمار مرگ و میر جاده ای در خراسان جنوبی نرسیده است. به نظر شما کدوم یک خطرناک تراست ؟ 

*سلام آقای شهردارخواهش می کنم در سال جاری فکری به حال آسفالت کوچه های شهرک شهید مفتح (معصومیه بالا) بکنید ۳۰سال یا بیشتراز آسفالت شدنش می گذرد و خیلی فرسوده شده است. 

* جاده بوشاد به طرف ترشاب خیلی خراب شده وتردد به سختی انجام می شود مسئولین جاده را یک تیغی بزنید. ممنون.

*مسئولین محترم تلفن همراه روستاهای بالاتر ازبوشاد ( روستای آب خنک ) آنتن دهی ندارد یک لطفی بکنید حداقل شما کمکی به اهالی داشته باشید. جاده خاکی، برق وآب وگازهم ندارد. شمارابه خدا یک کاری برای ما انجام دهید.

* بیمارستان مهرشهر بنا به گفته مسئولان قرار بود قبل از سال ۱۴۰۰ افتتاح گردد که این موعد نیز گذشت. نیاز مبرم جمعیت ۴۰ هزار نفری مهرشهر که حتی از جمعیت برخی شهرستان های استان بیشتر است به این بیمارستان ضروری است. لطفأ از مسئولین پیگیری فرمایید.

* با سلام حالاکه مشاغل را می خواهند تعطیل کنند دولت هم همت کند قبوض آب و … را رایگان کند چون کار که می کنیم نمی توانیم مخارج زندگی را تامین کنیم چه رسد تعطیل کنیم . به مردم خودکمک کنید نه  به دیگران پیامبراسلام می فرمایند چراغی که برخانه حلال است بر مسجدحرام است.مردم ازهمه مستحق ترند. انسان های آویزان روی سطل های زباله گواه است.

* ضمن تشکر از زحمات شهرداری بیرجند، بهتر بود المان قبلی میدان شهدا در وسط میدان نصب می گردید.

*باسلام با آمدن احمدی نژادبه انتخابات قطعا انتخابات پرشکوهی خواهیم داشت. رئیس جمهور را مردم انتخاب می کنند نه مسئولین  . کسانی که مخالف  آمدن  این بزرگوار هستند و ایشان  را  تایید  نمی کنند باید بدانند که اولا آیا خودشان مورد تایید مردم هستند؟ یا فکر می کنند کشور ارث پدرشان است. احمدی نژاد تنها رئیس جمهوری بودندکه به فکرمردم به خصوص مستضعفین بودندخدانگهدارشان باشد.

* از شهرداری بیرجند خواهشمندیم نسبت به آسفالت بلوار سجاد و خیابان قدس غربی اقدام فرمایند. واقعا این دو مسیر نیازمند آسفالت است.

*با عرض سلام از خانه های طرح ملی مسکن که مبلغ ۴۰ میلیون واریز کردیم هیچ خبری نیست . تا کی می خواهند زمین ها را تحویل دهند ؟  لطفا پاسخگوی مردم  باشید.

* باسلام ، این دولت تنها خوبی که دارد این است نمی خواهد ناکارآمدی  خود را به گردن بگیرد و همش به گردن این و آن می اندازند . در زمان کدام رئیس جمهور اجناس اینقدرگران شد مثلا مسکن مهر از حدود ۳۰میلیون به حدود ۴۰۰ میلیون و پراید ۱۵میلیونی به صد وچند میلیون تومان و تمام اجناس همینطور. آنوقت مدعی هستید دیگران نمی گذارند شماها کار کنید . خجالت بکشید و بی لیاقتی خود را به گردن دیگران نیاندازید. مطمئن باشید دعای مردم با این گرانی و بیکاری و  اینهمه بدبختی که به وجود آوردید همراهتان است به امید هر چه زودتر رفتن شماها .

* الان مهدکودک تعطیل و ادارات باز هستند … والدین کارمند بچه هایشان  را چه کار کنند؟

* فضای سبز اطراف آپارتمان های جنوب شهر حاشیه آوینی و ۲۲۰ خانوار آپارتمان های قرارگاه سلمان که ضلع شرقی شان نیز قرار بوده فضای سبز شود چهارده سال است که در چندین گزارش شفاهی و کتبی درخواست شده اما انجام نشده است. کنار بلوار آوینی با آن همه تردد ماشین و سرب معلق در هوا و نیز بافتیست که اکثرا فرزندان خردسال دارند و جایی برای بازی کردن ندارند.

* کاش آوا جرات داشت و در یک ویژه نامه عکس و نام و نام خانوادگی آدم های بی مسئولیت شهر را که به سفر رفتند و وضعیت ما و سایر شهروندان را به خاطر سهل انگاری خود به این روز انداختند چاپ می کرد تا حداقل شرمنده شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت