پیام شما

* از آوا بعید است خجالت نکشیدید به آن بزرگی زدید پرداخت ۱۱۰ میلیارد ریالی خسارت به مرغداران در حالی که این ۱۱۰ میلیارد حتی خسارت به یک مرغداری را هم جبران نمی کند ؟
تا کنون تحقیق کرده اید چرا بسیاری از مرغداری ها بیمه نبوده اند ؟ چرا بیمه قبول نکرده است به دلیل نزدن واکسن مرغ ها را بیمه کند ؟ چرا واکسن به دست مرغداران نرسیده ؟ و هزار چرای دیگر . شما اگر واقعا انصاف دارید   ابعاد مختلف موضوع را بررسی کنید تا ببیند مقصر اصلی مرغدار بوده ؟ دامپزشکی بوده ؟ بیمه بوده ؟ جهاد بوده و اصلا چه کسی قبول می کند که به خودش خسارت بزند؟  لطفا تحقیق کنید بعد خبر بزنید .

* لطفا در خصوص این مشکل جدید بیمه ها اطلاع رسانی کنید، چرا وقتی من یک خودرو را با تخفیف بیمه اش خریدم حالا که می خواهم تعویض پلاک کنم باید کل تخفیف به صاحب پلاک برگردد و من بیمه شخص ثالث با تخفیف صفر بگیرم؟؟ این چه مصوبه و قانون ظالمانه ای هست آخر؟!

* باسلام خدمت مسئولین محترم استان ما همیشه نقد بربستن و یانرفتن به آرامستان را داریم ولی یک بار جلسه یا نشستی گرفته نشده که درباره همین موضوع چاره اندیشی کنیم.می گویند سالن های جلسات تعزیه را تعطیل کنید مردم می روند سرمزار اموات جلسات شان را می گرند بهتر نیست با همین شرایطی که تالارها را باز کردند حسینیه هایی که فضای بزرگتری دارند را بازکنند و با رعایت پروتکل های جلسات برگزار شود؟

*نمایندگان محترم مجلس در خراسان جنوبی درآمد خیلی از مردم استان حتی قشر متوسط آنقدر کم است که همان چهل میلیون  همه ی اندوخته ی آنهاست که برای مسکن ملی دادند. لطفا در بودجه فکری به حال این طبقه از مردم بنمایید.با این مصوبات آبی برای این قشر گرم نمی شود.

* آقای دادستان که به زمین های پادگان ورود می کنند برای مردمی که خاکستر نشین اراضی موسوی شده و ۴۰ سال به دنبال حق شان بودند دل شان رحمی ندارد؟مگر اراضی موسوی جزو تعهدات استاندار محترم ..وقضات گرامی نبود؟ما شکایت به کجا ببریم؟خدا را گواه می گیرم که من ذره ایی در پیشگاه خداوند از حقم نخواهم گذشت.قابل توجه آقایان.

*مسیر بین امیرآباد و حاجی آباد بسیار افتضاح است . لطفا رسیدگی شود.

* دیروز مطلبی ازیک شهروند عزیز نوشته بودید مساجد و حسینیه ها و نماز جمعه ها را تعطیل نمی کنید ولی به مهمانی ها و… ایراد می گیرید ؛چندنکته را لازم دیدم یادآور شوم ۱ – روایت ازنبی اکرم (ص) : هنگامی که مشکلات وبلاها براهل زمین نازل شد اهل مسجددرامانند. ۲ – مساجد در مدت محدود با رعایت فاصله لازم و کلیه پروتکل ها اقامه نماز دارند که خود مسئولین به رعایت شیوه نامه ها ازجانب آنها اذعان دارند. ۳ – نسبت برخورد و رفت وآمدها دربازار و ایستگاه های اتوبوس و هرمکان عمومی از مسجد و حسینیه ها بسیار بیشتر است پس باید آنها هم طبق نظر بزرگوار تعطیل شوند. ۴ – تمام سفرهای خارجی و داخلی از کیش و آنتالیا و انگلیس و…که حتی مسافرینش تا ۲۵درصد آزمایش مثبت دارند برقرار است اما به سفرهای زیارتی که می رسد همه مرزها بسته است!!! اندر دوگانگی نعل ومیخ.

*مسئولین نه ما را به بازی بگیرید نه خودتان را گول بزنید. پایانه های مسافربری ، فرودگاه ، تالارها و  … را رها کردید فقط چسبیدید به گیرانداختن کرونا از ۹ شب تا ۳ صبح واقعا خسته نباشید.

* انصافا در دیدگاه حرف جالبی نوشتید که اصلا چطور می شود ۲۵ اسفند زمان ثبت نام شورا باشد و هنوز هیچ اعلام عمومی نکرده اند . لطفا در فرمانداری ها در بزنید شاید مسئولین خوابند.

* از وقتی که شهرداری برای بهسازی و زیرسازی بند دره اقدام کرده که بسیار خوب و دلچسب است سایر مناطق گردشگری حاشیه شهر مانند مسیر بند امیر شاه و چهارده نادیده تر انگاشته می شود. بد نیست. برای این مسیرها نیز فکری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نسرین کاری – دکتر نگین ناصح، اولین بانوی دریافت کننده بالاترین جایزۀ علمی بنیاد ملّی

بیشتر

بهروزی فر- نهم اردیبهشت ماه در تقویم مناسبت ها، “روز ملی شوراها” نام گرفته، ۲۵

بیشتر

سلام. بارندگی های اخیر در استان و مخصوصا در شهر زیرکوه نشان داد که با

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت