پیام شما

*با سلام  جاده رود کاج به سمت مزار شاه سلیمان علی از ۲۵ سال پیش در حال آسفالت می باشد و به اتمام نمی رسد عمر ما که تمام شد لا اقل برای فرزندان ما این مسیر را تمام کنید .البته شک دارم حتی این پیام ها را کسی بخواند چه برسد به اقدام .

*عرض سلام و خسته نباشید دارم خدمت مدیر و کارکنان روزنامه آوای بیرجند . بدینوسیله از فرمانده محترم مرکز آموزش ۰۴ امام رضا بیرجند که واقعأ  در اسرع وقت کاربازنشستگان مراجعه کننده را راه می اندازند و با برخورد  و رفتار خوبشان آنها را شرمنده می کنند تشکر می کنیم.

* موضوع فروشگاه های زنجیره ای اگر تااین حد به اقتصاد استان ضربه زده است باید خود شهروندان هم پای کار بیایند و  کسبه همشهری خود را تقویت کنند.

* سایت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند را نگاه می کردم . نوشته بود جلسه هیئت امناء که اختیارات زیادی دارد تشکیل شده است.ایول ا… که قانون شفاف سازی را رعایت کردند و خبر برگزاری را دادند.اما در هیچ کجای سایت مصوبات این جلسه را پیدا نکردم زنگ زدم دانشگاه نمیدانم چه کسی جواب داد.گفت ما که کارمندیم هم از اکثر مصوبات بی خبریم؟! زنگ بزنید دبیرخانه. این پیام آنقدر مهم هست که انتظار دارم بدون ملاحظات سیاسی استاندار محترم و نماینده مجلس محترم پیگیر آن باشند.شاید زیاد این طرح جدی گرفته نشود ولی ما در بیمارستان ولیعصر (عج) بیرجند نیاز به یک ساختمان پیش ساخته فوری برای بخش اورژانس داریم تا وقتی تعداد بیماران کم هست، از آن بخش استفاده شود و بخش فعلی با مواد ضدعفونی و لامپ های اولتراسوند و حتی اوزن ضدعفونی مطمئنی بشود وگرنه با این ضدعفونی ها بعد از مدتی همین بیمارستان ها مخزن انواع عفونت ها خواهند شد . بله من هم می دانم بودجه می خواهد بودجه هم دوندگی دارد و باید ده ها مشکل را هم تحمل کرد تا تخصیص آن اتفاق بیفتد.

* قابل توجه دوست عزیز که برای اجرت تاسیسات گله داشتند.لطفا یک سری به ابزار فروشی بزنید بعد متوجه می شوید آن باباهم هرچه کارمی کند باید برای استهلاک رفت و آمد و لوازم بدهد.چراهیچکس از پول گرفتن پزشکان حرفی نمیزنند که پوست مردم را کندند؟؟؟

* میدان بی نام و نشان سپیده تا کی می خواهد بلا تکلیف بماند.نه روشنایی ، نه فضای سبزی،نه تابلو هر شب ماشینی نیست که وارد میدان نشود و خسارت نخورد.آیا در بیرجند شهردار و شهرداری هم وجود دارد که رسیدگی کند؟

*در خصوص فروشگاه های زنجیره ای مقصر خودمان هستیم. همیشه همین طور بوده است. بیرجندی ها فقط باید کار و اجناس را از مشهد یا تهران بگیرند. نمی دانم چرا؟ آیا جنس بیرجندی مشکل دارد که از آنها ندارد؟ در حرفه خودم در بیرجند چند نفر هستند که کار انجام میدهند خیلی بهتر و مناسبتر. ولی باز هم می روند سراغ جاهای دیگر و در مورد فروشگاه های زنجیره ای هم به نظر من ما مردم باید از فروشگاه های شهر خودمان خرید کنیم تا پول در همین شهر گردش داشته باشه نه تمام سود فروشگاهای بزرگ برود به جیب چند گردن کلفت تهرانی که اینجا فروشگاه زدند و اجاره املاک را بالابردند که آخرش می شود ورشکستگی کاسب شهر خودمان. بیایید برای یک بار هم که شده چرخه اقتصاد را در همین شهر به گردش در بیاوریم و امید هست تا مسئولین و به خصوص اتحادیه ها بیشتر هوای کاسب شهر را داشته باشند و به هر کسی پروانه ندهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت