پیام شما

* سلام می شود خواهش کنم از مسکن و شهرسازی بپرسید تکلیف ما که پنج ماه است پول برای مسکن ملی واریز کردیم چیست؟ یک زمین به ما معرفی کردند با پنج نفر به عنوان همسایه. حالا گفتند ما باید برای ساختنش خودمان هزینه کنیم. اینکه مسکن ملی نمی شود می شود زمین ملی. خواهش دارم خودتان یه برآورد هزینه کنید. ما ۱میلیارد ونیم فقط باید پول آهن بدهیم بماند هزینه های داخل ساختمان هم هست و کلی هم هزینه طراحی و نقشه. پس کجاست کمک دولت؟ خواهش می کنم پیگیری کنید ما اگر ۷۰۰ میلیون برای ساخت یک واحد داشتیم که خانه می خریدیم شهرهای دیگر یا۵۰ درصد هزینه پروانه و نقشه دادند یا هم ساختمان را آماده تحویل میدهند که هزینه اش همان ۲۷۰میلیون می شود .

* در خصوص مجتمع تجاری طالقانی همان سرمایه گذارش یک پارکینگ طبقاتی بسازد و یک قسمتی را اختصاص بدهد به این پروژه بقیه اش را هم مثل پارکینگ خیابان جمهوری می شود برای عموم استفاده کرد البته اگه در آن خیابان زمین پیدا  شود.

* با گذشت دو سال از ساخت واحد های مسکن روستایی در روستای حمبل همچنان از نعمت برق محرومیم.

* در قسمت دیدگاه خوانندگان آورده بودید مردم به که اعتماد کنند؟به نظر من تنها باید به خدا اعتمادکرد وگر نه در دنیا کسی قابل اعتماد نیست چون هیچ کس جز معصومین جدا از خطا واشتباه نیستند.

*صبح چهارشنبه اول چهارشنبه بازار لباس و تشک وملحفه دست دو عرضه می شد با بهداشت تماس گرفتم گفتند با فرمانداری تماس بگیر. با فرمانداری گرفتم گفتند پیگیری می کنیم  اما خبری نشد. باخودم گفتم بدبخت کسبه باید چوب بی تدبیری چه کسانی را بخورند. شیوع کرونا در راه است شک نکنید.

* مجتمع هلال را نباید اصلا در خیابان طالقانی درست می کردند.همین الان نمی شود کنارخیابان جای پارکی پیدا کردچه برسد که یک مجتمع درست شود.

* سلام آوا . خواهشمندم در مورد جاده شوشود بنویسید. چرا  اینقدر نا امن  و خطرناک ساخته شده؟ چه زمانی می خواهد عیب ها یش برطرف شود؟ با این همه تصادف منجر به فوت که در طول سال در آن رخ می دهد چه کسی جوابگوست ؟ آن هم از پل شوشود که درکمربندی احداث شده ولی به شهر وصل نشده و عملا هیچ فایده ای ندارد. لطفا پیگیری بفرمایید.

* پروژه هلال پروژه به حساب نمی آید در حد یک واحد تجاری معمولی است. ولی متاسفانه مسئولین اجرایی استان …. در بقیه شهرها ماهی چند پروژه مثل این بدون دنگ و فنگ سر و سامان پیدا می کنند. متاسفم از این همه تنگ نظری.

*آقای استاندار : مسئولین،روستائیان و دارندگان سهام عدالت را برای احراز هویت و ثبت نام سجام فراخوانده اند آن هم در این برهه زمانی و برای کاری که بیهوده است. اگر این پیرمرد و پیرزن های روستایی کرونا  بگیرند چه کسی جواب گو خواهد بود .

* در خصوص پلمپ مجتمع هلال باید بگویم بانک ها را می سازند بدون پارکینگ، ادارات را هم همینطور.آن وقت گیردادند به این مجموعه که عمده سهامدار آن بخش خصوصی است.

*  در خصوص مطلب شما و اینکه به که اعتماد کنیم؟ باید بگویم مردمی که به وعده های پوچ یک عده بازیگر بی هویت  سرنوشت ۸ سال کشورشان را می سپارند دست یک عده غربگرا، باید الان هم متضرر بشوند. ضرر این ۸ سال خسارات دولت غربگرا  را چه کسی باید پرداخت کند؟ بورس که ضررش به همه نرسید ولی ضرر دولت به همه و نسل های آینده رسید .

* استاندار حرف کاملا درستی زدند، اگر مسئولین به مطالبات مردم در روزنامه ها توجه کنند نه تنها مشکلات حل می شود بلکه حس خوب روابط بین مردم  و  مسئولین هم تقویت می شود اما امان از مسئولینی که هیچ تعهدی نسبت به مردم ندارند و متاسفانه کاملا بی توجه هستند . نظر آقای استاندار با نظارت بر عملکرد آنها می تواند تکمیل و اجرایی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت