پیام شما

*با این وضعیت اقتصادی هر روز قدرت خرید مردم کاهش پیدا می کند و ما منتظریم دولت جناب رئیسی با نظارت بیشتر بر بازار اجازه افزایش سرسام آور اجناس را ندهند. واقعا جلو خانواده خودمان شرمنده ایم.

*مسئولان همین خیابانی که از امیر آباد به چهکند می رود را آسفالت درست حسابی کنند و روشنایی اش را تامین کنند و جاده کمربندی را هم روشن کنند؛ آن وقت درگیر شهر شدن یا نشدن امیرآباد شوند. انتظار داریم مشکلات مردم را مرتفع کنید.

*نیروهای قراردادی هم باید مانند معلمان تجمع کنند تا کسی فکری به حال آنها بکند؟ مگر ما مانند کارمندان رسمی حتی بیشتر زحمت نمی کشیم چرا باید حقوق و مزایای کمتری بگیریم؟چرا دولت دائم لایحه و برنامه برای رسمی کردن نیروها می دهد اما اجرایی نمی شود؟ دیگر چیزی به پایان خدمت و بازنشستگی مان نمانده ولی خبری از رسمی شدن نیست.با این تورم و گرانی باید با چندرغاز حقوق سر کنیم و چشممان به آخر برج باشد. لطفا کسی به داد ما هم برسد.

*همین الان حاجی آباد و امیرآباد باتلاش های دهیار وخود مردمش توانسته مشکلات خودش را برطرف کند. اگر این دو رو ستارا شهر کنند هزینه های اینجا چند برابر می شود و بسیاری از مردم ضرر خواهند کرد. موافق شهر شدن این دو روستا نیستم و امیدوارم صلاح مردم اتفاق بیفتد.

*معلمان یکی از اقشار زحمتکش جامعه هستند و امیدواریم تلاش های آنان توسط دولت دیده شود و آنچه حق این قشر زحمتکش است محقق شود.

*ورودی های شهر چه زمانی می خواهد درست شود؟ مگر می خواهند چیکار کنند که این دو ورودی نزدیک به یک سال است به حال خودش رها شده و لاکپشتی پیشرفت می کند.

*سهم معلمانی که تا چند سال پیش در شرایط سخت وظیفه آموزش دانش آموزان را به عهده داشتند اما الان جذب اداره آموزش و پرورش شده اند از قانون رتبه بندی چیست؟ دولت باید برای این موضوع هم فکری بکند. نمی شود چون رشته شغلی معلمی نخورده با وجود اینکه تا سال پیش با شرایط سخت معلم منطقه محروم بوده اما به هر دلیلی جذب اداره شده اند دیگر از این مزایا بی نصب بمانند. اگر چند سال پیش این لایحه اجرایی می شد آنها هم می توانستند از آن مزایا استفاده کنند.لطفا مسئولین فکری به حال این موضوع هم بکنند.

*سلام. بلوار شهر آبیز با وجود اینکه مصوبه سفر استاندار را دارد اما هنوز تکمیل نشده و سازمان های مسئول از آسفالت کردن فقط دو کیلومتر شانه خالی می کنند. این آسفالت مصوبه سفر استاندار است.نمی دانیم چرا سازمان برنامه استان بودجه تکمیل این دو کیلومتر را تخصیص نمی دهد.

*کاش سرمایه گذاران ما به جای سرمایه گذاری در کشورهایی همچون ترکیه و…. روی این همه معادن و کارخانجات کشور خودمان سرمایه گذارای می کردند که محتاج سرمایه گذار خارجی نمی بودیم و اقتصاد کشور هم کمی پیشرفت می کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نسرین کاری – دکتر نگین ناصح، اولین بانوی دریافت کننده بالاترین جایزۀ علمی بنیاد ملّی

بیشتر

بهروزی فر- نهم اردیبهشت ماه در تقویم مناسبت ها، “روز ملی شوراها” نام گرفته، ۲۵

بیشتر

سلام. بارندگی های اخیر در استان و مخصوصا در شهر زیرکوه نشان داد که با

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت