پیام شما

*من پارسال یک ماشین فروختم و یک ماشین مدل بالاتر خریدم که هر دو ماشین تخفیف بیمه کامل داشتند ولی با قانون و تبصره های جدید طوری مرا پیچاندند که خودم هم نفهمیدم چی شد یهو فهمیدم از هیچکدام از تخفیف ها نمی توانم استفاده کنم.

*متاسفانه در چند سال گذشته استان خراسان جنوبی به ویژه بیرجند پیشرفت چندانی نداشته و در یک جریان ثابت حرکت کرده که این نشان از عدم قدرت ریسک پذیری و بی برنامه بودن مدیران شهری و استانی ما دارد. با یک بررسی اجمالی عملکرد مدیرانی که بیش از چهارسال پست مدیریت را در استان داشته اند متوجه می شویم که مدیریت تنها برای این بزرگواران یک حاشیه امن و اعتبار اجتماعی ایجاد کرده و برای حفظ این مدیریت در تمام دوران پشت میز نشینی بله قربان گو بودند و حتی از یک تغییر کوچک ترس داشتند که مبادا در مسیر تغییر دچار جریانی شوند که با صندلی مدیریت خداحافظی کنند. استاندار بزرگوار برای مردم آرام و سختکوش استان ما بهترین را در نظر بگیرید مردمی که با کمترین سازگار بودند و همیشه شکرگزار.

*در خصوص افزایش یارانه ها وعده الکی ندهید. شما به جز افراد تحت پوشش کمیته و بهزیستی هیچ دردی از فقرای دیگر را دوا نمی کنید. اینقدر که به این قشر کمک می شود به کارگرهای بدبخت کمک نمی شود. با این گرانی های الان یارانه بشود ۱۲۰ قیمت خورد و خوراک مردم چقدر افزایش پیدا می کند؟ حداقل قیمت های الان را بیاورید پایین که طرف بتواند یک کیلو گوشت بخرد ببرد سر سفره اش.

*جناب استاندار دلیلی ندارد با تغییر هر استاندار کل مدیران شهر تغییر پیدا کنند واقعا مدیرانی در استان داریم که الحق پر تلاش وکارآمد بوده واین دور از انصاف است که همه را به یک چشم ببینم وچون در دولت گذشته خدمت کرده اند باید تغییر کنند !!!! لطف کنید به عملکردها دقت فرمایید نه به گرایش های سیاسی چون شعار دکتر رئیسی عزیز همین بود.

*در خصوص سرمقاله از کجا باید شروع کنیم ، احسنت بسیار جامع ومنطقی بیان نمودید اولا مشکل مدیران استان عدم ثبات مدیریتی است چون سکاندارهای اجرایی استان بیش از دو سال تا بحال توفیق خدمت به استان را نداشته اند من نظرم به عنوان یک شهروند نه کارشناس این است هر مدیری در استان انتصاب می شود برنامه کاری کوتاه مدت ودراز مدت از او گرفته شود ودر صورتی که برابر برنامه ارائه شده اقدام نکرد نه تنها از کار برکنار بلکه محاکمه وپاسخگو باشد با (عذر خواهی از مدیران فعال) این که نشد هر کس به دلیل اینکه هم خط وهم جناح دوستان باشد چند صباحی پشت میز ریاست بنشیند و…..بعد هم خداحافظ تا زمانی که شایسته سالاری جایگزین جناح بازی نشود باید شاهد پس رفت استان باشیم نه پیشرفت آن وتا مردم مطالبه گر نباشند مدیران همیشه از حاشیه امن بر خوردار خواهند بود متاسفانه نجابت ومحافظه کاری ما هم استانی ها کار را در استان راحت کرده است.

*در خصوص برخورد با گردشگران و یک بوم گردی در بشرویه چرا با چیزهای دیگر که هنجارهای قیمت را شکستند چنین برخوردی نمی شود ، اختلاسگران ، مدیران ناکارآمد و از همه مهم تر بی کاری جوانان و اشتغال …. یعنی همه مشکل بشرویه با بستن این بوم گردی درست می شود… واقعا واجبات را رها کردند چسبیدند به مستحبات.

*لطفا به مطب بعضی پزشکان بدون اطلاع سری بزنید تا از نوبت های سه الی چهار ماهه آنها با خبر شوید.

*جاده های استان در میانه سه کریدور ترانزیتی آسیای میانه به شبه قاره و چابهار به هرات و بند عباس به آسیای میانه قرار دارد. از سویی بخش عمده بار عبوری از بندر عباس به مشهد و معادن آهن خواف به ذوب آهن خوزستان از این مسیر عبور داده می شود و این تصادفات بیان واضحی است از اقتصادی بودن این مسیر و سرمایه گذاری در خوری که به صنعت ترانزیت استان داده نمی شود گویای احوال بد جاده های استان است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نسرین کاری – دکتر نگین ناصح، اولین بانوی دریافت کننده بالاترین جایزۀ علمی بنیاد ملّی

بیشتر

بهروزی فر- نهم اردیبهشت ماه در تقویم مناسبت ها، “روز ملی شوراها” نام گرفته، ۲۵

بیشتر

سلام. بارندگی های اخیر در استان و مخصوصا در شهر زیرکوه نشان داد که با

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت