پیام شما

*در خصوص تغییر مدیران در دولت جدید وقتی مردم مطالبه گر نیستند وهر استانداری آمد وتجربه کسب کرد و از این سکوی پرواز استفاده کرده هیچ اعتراضی نکردیم الان هم چند ماه است بعضی مدیران کل که در طول چند سالی که جایگاهشان مستحکم بود کار مفیدی انجام ندادند الان که امیدی به ادامه کار را ندارند که عملکردشان مشخص است تا کی باید هر روز گزینه جدید برای سکانداری استان در فضای مجازی مطرح ودو روز بعد تکذیب شود ؟ نمی دانم کی برای استان تصمیم می گیرد؟ همان آقای نماینده ای که فعلا در استان حرف اول را می زند؟ اانتصاب یکی از گزینه ها تمام بود ولی چه شد که منتفی شد ؟جای تامل است شهردار بعد از چند ماه مشخص نشده چرا؟ همه اینها حق ماست که به خاطر محافظه کاری مطالبه گری را فراموش کرده ایم ودر طول ۱۲ سال زیان آن را دیده ایم.

*سلام به مسئولینی که عین خیال شان نیست مردم در بیرجند سیر می خوابند یا گرسنه گوشت و میوه که شرمنده بچه ها هستیم حالا تخم مرغ اضافه شد. خدا عاقبت مارابخیرکند به فکر آخرت باشید.

*باسلام اداره آب برای اینکه درطول شش ماه ۵متر آب بیشتراستفاده کردم صد هزارتومان روی قبض آب زدند.حالا من هم هرماه که مصرف آب کمتر از حد مجاز باشد شیر آب را باز می گذارم تا برسد به حد مجاز .خشکسالی بهانه ای شده برای دست کردن توی جیب مردم.

*اگر از خدا نمی ترسید از آه شتر بترسید بارها مشاهده شده که فرد قصابی شتری را برای ذبح بر بار یک وانت در کنار خیابان نگه می دارد و این عمل تا ۳ شبانه روز هم ادامه داشته است امروز که رفتم و از نزدیک مشاهده کردم زانوی شتر باطناب محکمی بسته شده بود و طناب محکمی از دو طرف وانت پشت شتر را به کف ماشین محکم کرده بود برای یک لحظه خودم را جای شتر تصور کردم گریه ام گرفت با خودم گفتم اگر این شتر شعور داشت جیغ و فریادی میزد تا گوش دامپزشکی را کر کند اما خوب که توجه کردم دیدم که دهان شتر از فک بالا به پایین محکم بسته شده است به قصاب و عامل این فاجعه گفتم از خدا بترس ایشان در جواب گفت گناهش به گردن دامپزشکی است که برای ذبح شتر باید هفت خوان رستم را طی کنم تا مجوز بگیرم حالا واقعا قصاب مقصر است یا دامپزشکی یا خود شتر بدبخت ؟

*سلام وخسته نباشید در خصوص انشعاب فاضلاب مهرشهر جنت سیزده سال گذشته جوابیه شرکت آب وفاضلاب این بود که تا بهمن ۹۹ انجام می شود با گذشت هشت ماه از آن تاریخ هنوز هیچ اقدامی نشده لطفا با ملت رو راست باشید ومشکلات فاضلاب این منطقه را مرتفع فرمایید.

*سلام از مسئولین که نظارت دارند بر کارت پارک کردن در خیابان ماشین هنوز توقف نکرده دیگر آقای پارکبان هزارو پانصد نوشته گذاشته جلوی شیشه این چه قانونی است که برای مردم درست کردید. آقایی که نظارت دارید برای کارت پارک به نیروها تذکر بدهید.

*آوا آیا نظارتی بر کار دندانپزشکی های سطح شهر هست؟ پس چرا دو پزشک همزمان در یک اتاق بدون تهویه به پرکردن دندان بیماران مشغول اند؟ستاد مبازه با کرونا کجاست؟لطفا پیگیری کنید.

*آتش کرونا را شعله ور نکنید. بچه های بیگناه را به مدرسه می کشانید اگر خدایی نکرده ناقل باشند می توانند همه همکلاسی ها و خانواده را مریض کنند. محض رضای خدا سطح آموزش آنلاین را بالا ببرید.

*آموزش و پرورش اگر کمبود نیرو دارد چرا نیروی جوان استخدام نمی کند. آیا درست است که معلمین با سن بالا سر کار باشند آنوقت جوان های ما با مدارک بالای دانشگاهی بیکار ! چرا جوان پروری را سر لوحه کارهایتان قرار نمی دهید.

*آوا لطفا به مسئولین بفرمایید امسال باروری ابرها را در اولویت کارهایشان قرار دهند کشاورزان با این بی آبی دیگر قادر به ادامه کار کشاورزی نیستند.

*ان شاءا… شورای جدید در مدیریت شهری مثل انتخاب شهردار جان مردم را به لب نرساند این دوره تا کی هست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دیدار جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی با علی اکبر محرابیان وزیر نیرو، با دستورات ویژه

بیشتر

کاری – مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی بیان کرد: سازمان حفاظت محیط زیست برای

بیشتر

نسرین کاری- خراسان جنوبی بیش از ۲۰ هزار معلول ثبت شده در سامانه بهزیستی دارد

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت