پیام شما

* سلام از اداره آمار یا ستاد خاوران یا اداره اقتصاد و یا هر جایی که متولی بررسی وضعیت اقتصادی استان است خواهش می کنم یک تحقیقی انجام دهند که برای گرفتن مجوز یک کار تولیدی اعم از زمین و مجوزهای ثانویه دیگر و خود مجوز تولید چقدر زمان نیاز است. نتایج این تحقیق مطمئنا قابل انتشار نخواهد بود. اما  فکر کنم اگر خودشان به آقای استاندار گزارش محرمانه ای بدهند دیگر این بزرگوار هم مردم را دعوت به سرمایه گذاری نمی کنند چرا که پول و سرمایه مثل یک آب روان است که به هر جا منفعت بیشتری داشته باشد مسیرش را تغییر می دهد. بعید می دانم با صد تا پمپ آب هم بتوانیم آب را از مسیر سخت و قانونمند و پر از سنگ اندازی برای سرمایه گذاری در استان رد کنیم.

* در خصوص سرمقاله رتبه اول مرگ متاسفانه تدبیر لازم در تثبیت موقعیت نیست و هنوز به نقطه مطلوب در مهار کرونا نرسیدیم که همه محدودیتها به جز منع تردد شبانه کم می شود، آرامستان ها مملو از جمعیت گردد، جلسات و تشریفات اداری رونق گرفته، مدارس را هم زمزمه حضوری شدنش هست و… و در آخر هم یک رنگ دیگر به رنگین کمانشان اضافه می کنند (و غافل از اینکه یک سال قبل هیچ نقطه از کشور و استان ما در این وضعیت قرار نداشت.)  ویروس چموش کرونا در کمین هست و جدیدا نیز با کیف انگلیسی وارد شده است. لذا این سوء تدبیر نیز باعث می شود که مردم حساسیتشان کمتر شود و به شعله ور شدن این آتش زیر خاکستر دامن بزنند.

* شهرداری محترم با آسفالتی که صرف سرعت گیرها (سیل بندها) خیابان ها کرده می توانست چند خیابان را آسفالت کند.

*با سلام خدمت شهردار محترم به نظر می رسد نوسازی میدان آیت ا… عبادی بسیار کند پیش می رود و نیاز به تذکر جدی به پیمانکار دارد. سال ۹۹نیز در حال اتمام است.تذکر دوم در رابطه با ثانیه شمار چهار راه های داخل شهر که اکثرا خاموش است که نیاز فوری مردم می باشد به جهت جلوگیری از تصادفات.

* همه مردم به چشم خود دیدند که با گشایش مدارس آمار ابتلا به کرونا سرسام آور افزایش یافت.بازگشایی مجدد مدارس قطعا موارد ابتلا را افزایش خواهد داد چرا که دانش آموزان به دلیل فقدان یا ضعف مهارت های بهداشتی در مسیر رفت و آمد به مدرسه و یا داخل مدرسه به ویروس آلوده شده و آلودگی را به افراد مسن خانواده منتقل می کنند. چرا از بلاهایی که به سرمان می آید درس نمی گیریم؟ نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی کنترل بیشتری بر مطب پزشکان داشته باشند .در بعضی از مطب ها هیچ برنامه ای برای مراجعه زمان بندی شده بیماران به مطب وجود ندارد و ازدحام بیماران اوضاع خطرناکی را به وجود آورده است. 

*سلام علیکم. در خیابان امیرکبیر مهرشهر بیش ازیک سال هست که لوله فاضلاب کشیده شده اما انشعاب های منازل را وصل نکردند. می خواستیم بدانیم این کار در چه سالی انجام خواهد شد.

*سلام در جنوب غرب گاز در شعله های آتش می سوزد در جنوب شرق  آقایان یک کپسول گاز مایع را چند مرحله گران کردن ۷۴۰۰ مرحله بعد ۹۷۰۰ و الان  13‎/۲۰۰‎ کسی نیست که از آقایان بپرسد این چه وضعی است ؟

* واقعاً مردم از دادستانی توقع دارند که وارد گود شده به این وضعیت بافت فرسوده شهر خصوصا پشت بازار رسیدگی  کند که این همه منزل با کمترین تراکم جمعیتی وجود دارد و برای مالکین هیچ توجیه اقتصادی ندارد که اداره میراث ‌فرهنگی بیشتر از ۵/۵ارتفاع نمی دهد.املاک مخروبه باعث شده تا محله وضعیت  بسیار شنیع و زشتی به خود  بگیرد.

*️مدتی است رها سازی پساب فاضلاب به داخل رودخانه شاهرود شهرستان خوسف ،تردد را برای روستائیان مجاور مشکل کرده است. ورودی جاده روستای مهدیه خوسف نیز به دلیل برودت هوا و تجمع کف ناشی از پساب فاضلاب بیرجند یخ زده است. مسئولان چه جوابی برای مشکل ایجاد شده  دارند.؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت