پیام شما چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

  • آوا جان چند روز شده همه به این هنرمند همشهری گیر می دن که وجهه بیرجندی ها رو خراب کرده ولی من که انصافا اینطوری فکر نمی کنم. یعنی پایتخت وجه شمالی ها رو خراب کرد یا سریال دیگه ای که همین چند وقت پیش پخش شد وجه کردها رو بهم زد من که می گم کمی صبور باشیم من هم انتقاداتی دارم ولی تهش فکر می کنم وقتی یه کاری انجام می شه نقص هم توش خواهد بود گمونم دیگه هیچ نویسنده ای اسمی از بیرجند در برنامه هاش نبره که خدای نکرده به ما برنخوره
  • سلام ما افرادی که تحت پوشش هستیم چکار کنیم هیچ کمکی به ما نمی شود از اول کرونا تا کنون هیچ ارگانی به ما کمک نکرده ما جواب زن و بچه را چی بدهیم.
  • با سلام خدمت استاندار پر تلاش و پیگیر استان جمعی از اهالی خیابان سپیده خواهشمندیم در خصوص ورودی این خیابان از تقاطع محلاتی دستورات لازم را به دلیل تصادفات و خطرات مختلف مبذول فرمایید خسته شدیم بس که وعده طی ده سال از شهرداری شنیدیم.
  • از بازی همشهری مون در سریال بچه مهندس شرمنده و نگران شدم. نه لهجه درست و حسابی، نه فرم لباس که به بلوچ ها شبیه است تا شهر ما و نه اخلاق و گفتار. کاش این عزیزان تا پختگی کامل اسم شهری را در برنامه ها نبرن اصلا هیچ لزومی نداره اسم شهر را ببرن. هر چی زحمت می کشیم تا اسم و آوازه شهر و استان را بالا ببریم با یک وجهه غیرواقعی از شهر در برنامه شبکه سراسری مواجه میشم. امیدواریم مسئولین و مردم در این خصوص مطالبه گری کنند.
  • جناب آقای جاوید شهردار محترم واقعا جای تاسفه نیروهاتون سد معبر خیابان مطهری رو نمی بینن پیاده رو کل وسایل جلوی مغازه رو گرفتن لطف بفرمایید یه بررسی انجام بدن.
  • مدیرکل محترم صدا و سیما ، لطفا ، خواهشا ، استدعا داریم نسبت به توهینی که در فیلم بچه مهندس نسبت به فرهنگ غنی بیرجند شده واکنش نشان بدهید. مهد ۵ پدر علم ایران اینگونه باید به نمایش دربیاد؟
  • جناب استاندار عزیز و محبوب شما که واقعا نشان دادید که برای مردم و بخصوص مناطق محروم باتمام قوا وارد عمل می شوید. ما اهالی روستای آب خنگ بالاتر از بوشاد با توجه به فاصله ۳۸۰ متری از شبکه برق نداریم . طی مکاتباتی که انجام شده میگن اعتبار نیست شما رو بخدا قسم میدیم همانطوری سرزده از خیلی جاها بازدید می کنید از اونجا هم یک سری بزنین قدمتون روی چشم ما
  • واقعا متاسفم از این فیلم مزخرف بچه مهندس و کارگردان آن و اون بازیگر شهروندی که به خود اجازه میده به مردم محترم و با فرهنگ بیرجند توهین بشه آخه با اون رفتارش ذهن تمام مردم رو روی ما خراب کرد فردا همه خواهند گفت بیرجندیها چقدر وحشی اند لطفا مسئولین محترم جلوی آن بی حرمتی رو بگیرند.
  • سلام آوا جان پیگیری کن برا وام یک میلیونی سیم کارتی که ما تو سایت ثبت نام کردیم کی از طریق پست به دستمون میرسه ! الان ۵ روز گذشته هنوز خبری نیست، گفتن دفتر پیشخوان نرین شلوغه ثبت نام کنین ولی خبری نمیشه
  • سلام آوا کاش تحلیلی بر سریال بچه مهندس منتشر می کردی این روزا با یکی صحبت می کنیم می گه چه خوب که اسم شهر و دیارمون رو می برن، یکی دیگه می گه آبرومونو می برن ولی در کل اینکه اسم بیرجند مطرح شده کاش مسئولین امر در این خصوص شفاف سازی کنن و اگر قراره محتوایی از حوزه فرهنگ استان منتشر بشه بر اون حداقل در رسانه های رسمی نظارت داشته باشند اما در کل من با سریالش موافقم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نسرین کاری – دکتر نگین ناصح، اولین بانوی دریافت کننده بالاترین جایزۀ علمی بنیاد ملّی

بیشتر

بهروزی فر- نهم اردیبهشت ماه در تقویم مناسبت ها، “روز ملی شوراها” نام گرفته، ۲۵

بیشتر

سلام. بارندگی های اخیر در استان و مخصوصا در شهر زیرکوه نشان داد که با

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت