پیام شما پنجشنبه ۱۳ آذر

  • زمزمه کاهش قیمت مسکن رو خوب تیتر زدید ، فقط میشه بگید کی زمزمه کرده ؟ روحانی یا لاریجانی؟
  • با سلام خدمت دادستان محترم لطفا به داد مردم روستای منظریه با این همه مشکل برسید امید ما بعد خدا به شماست.
  • سلام به پرسنل آوا خسته نباشین مسئولان شرکت حمل نقل آژانس وتاکسیها سلام خسته نباشید لطفا کرایه های آژانسها و تاکسیهارا حداقل هر ۶ماه به ۶ ماه افزایش دهید . همان طورکه در جریان هستین تمام قطعات و خوراکیها ثانیه به ثانیه گرانتر می شود ۵۰ درصد بالا می رود دو درصد پایین.لاستیک هم به بهانه دلارامسال ۳بار بی نهایت افزایش داشته اما کرایه ها سال به سال تغییر می کند. ما راننده ها تو فشار اقتصادی شدید قرار گرفتیم ضمنأ بابیمه ها صحبت کنید بیمه خودرو بخاطر خدمات عمومی هزینه بیشتر می گیرند به نام بیمه تاکسی صحبت کنید تا مناسب تر حساب کنند. بیمه رانندگان آژانس و تاکسی با۲۰ سال سابقه و۵۰ سن بازنشست کنند ماها زود از پا در می آییم خطر ابتلا به تمام بیماری های واگیردار و عوارض رانندگی آرتروز کمر، گردن، زانو، آلودگی تنفسی وشنوایی ومشکلات عصبی و غیره … بی زحمت بامسئولان محترم تأمین اجتماعی صحبت بفرمایین کمی بفکرمان باشند .
  • از نماینده محترم مجلس در خواست عاجزانه داریم ساخت و تکمیل بیمارستان خوسف را در اولویت پیگیری های مجدانه خویش قرار دهند و نام نیک خویش را در جهت تحقق این مطالبه مردم شریف شهرستان جاودانه سازند و بار مشکل بهداشت و درمان را از دوش مردم مظلوم منطقه بردارند .

*سلام آوای بی منت ، دادستان محترم بیش از۱۰سال شده تعاونی بازنشستگان در بد ترین مکان شروع بساخت آپارتمان نموده هرروز تقاضای واریزپول اعضا زیادی فوت کردند آقایانی که تخصص ندارند چرا در این شرایط بحران با مال و جان ما از کار افتاده بازی می کنند امید مردم به قوه قضاییه هست.

  • سرمقاله آقای هرم پور در مورد عدالت در لبخند واقعا درست بود چطور می شود کارمند حقوق بگیرد و نرود سر کار و کاسب از جیب حقوق کارگرانش را بدهد و نرود سر کار.
  • آقای رئیس دانشگاه علوم پزشکی لااقل هزینه ی سایت منابع اطلاعاتی داخلی مثل مگیران رو که پرداخت کنید.در بدترین حالت کشورها هیچ وقت تحقیقاتشون رو تعطیل نمی کنند.
  • هرچند حرف مردم برای مسئولین مهم نیست ولی گفتنش دل آدم رو آرومتر میکنه. افراد زیادی که در حاجی آباد زندگی می کنند و صاحب املاک زیاد نیستند و وضع مالی خوبی ندارند با الحاق یا شهر شدن حاجی آباد مخالفند.
  • بعضی از مسئولین یا حب مقام باعث می شود و یا شجاعت لازم رو ندارند که بجای سود دراز مدت مردم پاسخگویی کوتاه مدت مطالبات مردم و مقامات مافوقشون رو در اولویت قرار می دهند. واقعا ما از نماینده محترم مجلس و نمایندگان شورا می خواهیم در موضوع شهرسازی و مسکن ملی در بیرجند ورود پیدا کنند و دو اصل عدالت و مسکن اسلامی را بررسی کنند ببینند رعایت می شود؟؟

*با سلام جناب آقای خسروی نماینده محترم شهرستان بیرجند لطفا از محله جلیلیان جنب بلوار شهید صیاد شیرازی بازدید بعمل آورید و در خصوص آسفالت و جدول کشی آن محل اقدامی نمایید. با تشکر که به فکر تردد مردم در گل و لای هستید.

  • با عرض سلام و خسته نباشید خدمت فرماندار محترم شهرستان خوسف لطفا محور خاکی پردیس پروفسور یدالهی از مفاخر ایران را آسفالت نمایید تا بدینوسیله خدمتی به ایشان شده باشد.
  • سلام این طرح مجلس چی بوده که باز دلار رفته بالا شما رو به خدا دست از سر اقتصاد بردارین به خدا توان پرداخت پول داروی بچه ام رو ندارم هر روز با بازی با قیمت دلار با مردم بازی نکنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت