پیام شما شنبه ۲۲ آذر

*باتوجه به اهمیت بازارچه‌های مرزی در دوران بی‌انتهای تحریم و نبود منطقه‌ی آزاد در شرق کشور و اهمیت بازار آسیای میانه و همسایگی افغانستان با دومین اقتصاد جهان لازم است ماهیرود تبدیل به منطقه‌ی آزاد شود.

  • سلام دوستان مسئول یکم هم به فکرمردم باشید به خداوندی خدا مردم گناه دارند روزی من بازنشسته شدم باحقوق یک میلیون و صد هزارتومان قیمت یک پتوی گلباف بودیکصدبیست هزارتومان با حقوقم می شد ده عدد پتوخرید نیمه دوم امسال حقوق شده دوملیون و هفتصدهزارتومان امروزرفتم بازارشب چله ای برای عروسم بخرم دیدم با این حقوق میشه دوعدد و نصف پتوخرید هر جور حساب کردم بخواهم یک پتو ویکم میوه و ناچیزطلا و هرچیزکه رسم است بخرم شب چله ای بخرم باید حقوق سه برج خودم بدهم تا خجالت نکشم البته این سه برج بایدخانوادگی روزکه هیچ باید دهنم چسب بزنم اخ این دیگه چه رونق اقتصادیست این حق مانیست.

*با عرض سلام و خسته نباشید خدمت فرماندار محترم شهرستان خوسف لطفا محور خاکی پردیس پروفسور یدالهی از مفاخر ایران را آسفالت نمایید تا بدینوسیله خدمتی به ایشان شده باشد.

  • من یک کاسب هستم وتوی این دو سال که کرونا امده هم از تعطیلات اجباری ضرر کرده ام هم ازکسادی بازار از مسئولین محترم بخصوص استاندار خواهشمندم قبل از اینکه دوباره وضعیت بیرجند قرمز شود مکانهای تفریحی مثل بند دره وبند امیر شاه را ببندند در غیر این صورت در وضعیت قرمز بعد کسبه نه توان همکاری دارند نه همکاری خواهند کرد.
  • قابل توجه شهروند محترم تصرفات مسیر رودخانه توسط مالکین باغ ها در بند امیر شاه ارتباطی به منابع طبیعی ندارد و در حیط وظایف آب منطقه ای است ضمنا مامورین منابع طبیعی بدلیل حساسیت منطقه بند امیر شاه روزی دو بارگشت زنی را انجام می دهند.

*‌جناب‌ آقای استاندار‌‌ شما‌ که‌ فر‌مودید‌ دانشگا‌‌هیان‌ پای‌ کار ‌بیاند ‌مگر‌ پارتی ‌بازی‌ها‌‌‌‌ می‌‌گذارد‌ که بچه‌های ‌با‌استعداد‌ دانشگاهی‌ بیان‌‌ تو‌میدان ‌‌وقتی‌ خودشان ‌فک‌ فامیل ‌‌دارند‌‌ جواب ‌رد‌ می‌دند‌ یا‌هم ‌‌بهانه ‌در‌میارند ‌رشته‌ی ‌شما‌ مر‌تبط‌ نیست‌ بعد ‌از‌گوشه ‌و کنار ‌دیده‌ می‌شه‌ اقوام‌ خودشان ‌سر‌کارند ‌الان‌ که ‌بها‌نه‌ی ‌شرکت‌های ‌‌خصوصی ‌را‌ می‌کنند.

*سلام شما را بخدا کمکم کنید چندماهه بعلت بیماری نمی تونم از جام بلند بشم هیچ نقطه ای نیست که درد و سوزش نداشته باشه هیچ کس را ندارم که من را ببره دکتر هر روز حالم بدتر میشه دکتر یک سال پیش گفت مشکوک به سرطان هست ولی پارسال که هنوز بهتر بودم خودم رفتم بیشتر آزمایش را دادم گفتن مشخص نیست بروخونه ولی متاسفانه حالم بد و بدترشد دیگه غذا از گلوم پایین نمیره سی وشش سالم هست زن و بچه دارم که به خاطربچه کوچک خانمم نمیتونه همراه من بیاد دکتر هیچ درآمدی هم ندارم دستم خالیه شما را بخدا مشکل من را توی روزنامه بنویسید کارگرساده بودم وبیمه نبودم.

  • آیا این عدالت است؟؟؟ روستای براندود از بخش قهستان درمیان با ۲۵۰ خانوار جمعیت ۹۱ خانوار مقیم با جمعیت ۳۸۱ نفر و با دادن ۳ شهید و تعدادی جانباز و اکثرا بسیجی که در هشت سال جنگ‌ تحمیلی در جبهه ها برای حفاظت از مرز بوم این کشور بدون هیچ چشمداشتی حضور داشته اند. با عبور بالغ بر ۱۰ کیلومتر لوله اصلی گاز در اراضی کشاورزی بدون اخذ رضایت‌مالکین و تحمیل خسارت زیاد و برداشت بالغ بر ۱۰۰۰ کامیون خاک نرم از اراضی روستا برای پر کردن چاله های خط لوله گاز اصلی و مضاف بر آن گران شدن لوله و اتصالات گاز و هزینه گاز کشی منازل و خسارات زیاد مالی و روحی به آنها از نعمت گاز محرومند در حالی که با این همه خسارات پیش گفته تمامی روستاهای مجاور حتی روستایی با ۱۰ خانوار جمعیت گاز رسانی و این روستا از نعمت گاز محروم است مسئولین لطفا پیگیری کنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


کاری – مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی بیان کرد: سازمان حفاظت محیط زیست برای

بیشتر

نسرین کاری- خراسان جنوبی بیش از ۲۰ هزار معلول ثبت شده در سامانه بهزیستی دارد

بیشتر

بهروزی فر – اردیبهشت ماه سال ۱۳۱۲ هجری شمسی- ۹۱ سال قبل- طی قراردادی با شرکت

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت