پیام شما سه شنبه ۱۷ تیر

  • با تشکر از مسئولین محترم دولتی که همیشه به فکر مردم هستند و با شعارهای زیبایشان گوش فلک را کر کرده اند. از اول کرونا آقایان می فرمایند که با مردم مدارا کنید اجناس را گران نکنید و … اما اولین کسی که همه چی را گران می کند خود دولت است از عوارض و هزینه های دولتی شروع کرده اند که مردم یاد بگیرند که نباید حرف های دولتمردان را جدی گرفت حالا چند روز پیش شهرداری بیرجند برای اجاره مغازه های خود در سطح شهر مزایده جدید برگزار کرده من فقط یک سوال داشتم اینکه مگر خود دولت نگفت مالکان با افزایش ۲۰ درصدی اجاره قراردادها را تمدید کنند؟ مگر شهرداری جدای از این مملکت است؟
  • خدمت استاندار محترم ما صاحبان زمین کنار فنی وحرفه ای معصومیه که باهزاران امید بخش اعظم سرمایه مان را جهت ساخت خانه آنجا گذاشتیم ولی باعدم برنامه ریزی مسئولین از شما خواستاریم به این مشکل هم رسیدگی فرمایید امید ما فقط به شماست.
  • با سلام خدمت شهردار محترم تقاضا دارم از بلوار همت روبروی میدان بار جدید دیدن بفرمایند چون هیچ گونه درخت کاری انجام نشده.
  • از مسئولین محترم راهنمایی و رانندگی، شهرداری و شورای محترم شهر و همچنین شورای محترم ترافیک بیرجند استدعا داریم بمنظور و درجهت کاستن خطر تصادفات در میدان ابوذر نسبت به نصب سرعتگیر یا چراغ راهنما در ورودی ضلع شرقی (خیابان ارتش ) اقدام تا شاهد تصادفات روزانه بالاخص بین وسایط نقلیه ورودی از ضلع مذکور با وسایط نقلیه ورودی از سمت خیابان طالقانی یا خیابان مدرس به میدان ابوذر که قصد دور زدن در میدان بمنظور ورود به خیابان شهدا یا خیابان طالقانی را دارند نباشیم.
  • با سلام جناب آقای خسروی نماینده محترم بیرجند لطفا از محله جلیلیان جنب بلوار شهید صیاد شیرازی بازدید بعمل آورید و در خصوص آسفالت و جدول کشی آن محل پیگیری نمایید.
  • سکه ۱۰ میلیون، دلار ۲۱ هزار تومن، نیم سکه ۵ میلیون تومن، هر گرم طلا بالای ۹۰۰ هزار تومن، اگه میشه مسئولان قضایی چاره ای برای بدهکاران مهریه بکنند واقعا توان پرداخت نداریم.
  • برند درست کردن با نام خارجی چرا ؟ نام برخی از پسرهای آمریکایی بروکس می باشد . چرا اداره استاندارد کشور اجازه می دهد که نام خارجی تبعه یک کشور بیگانه روی محصولات تولیدی داخل کشور گذاشته شود و تبلیغ فرهنگ بیگانه گردد. ورود نام های خارجی جفا به فرهنگستان فارسی است.
  • با سلام ازمسئولان آب شهرستان قاینات مى خواهیم یک سرى به روستاى چلونک بزنند ببینند مردم از بى آبى چه می کنند دراین روزهاى کرنایى.
  • سلام وخسته نباشید ازمسؤلین شرکت اتوبوس رانی خواهش میکنم باتوجه به وضعیت قرمز شهر به راننده ها بگن مسافران بدون ماسک را اجازه سوارشدن ندهند اگه اینکار را انجام بدهند عادت میشود وبه امیدخدا شماربیماران کمترمیشود لطفا رسیدگی کنید .متشکرم
  • با سلام خدمت مدیرکل دامپزشکی روستای نوغاب بخش مرکزی درمیان طبق محاسبات آماری فعلی پنج هزارنفرجمعیت آن است یعنی یک شهر ذبح احشام درمکان های غیربهداشتی ومعابر عمومی صورت می گیرد تاکنون اداره دامپزشکی شهرستان درمیان هیچ اقدامی نکرده است و بانزدیک شدن عید قربان سه هزار گاو گوسفند ذبح می شوند درمکان های غیربهداشتی این یک فاجعه است ما شهروندان نوغاب درمیان از مدیرکل محترم پیگیری این موضوع راخوستاریم.
  • حالا که حلال و حروم بر افتاده لطفا تعزیرات بر فروش اجناس با قیمت جدید و قدیم نظارت کند جنس قدیم را به قیمت جدید می فروشند به بهانه ای این که همین را باید دوباره بالاتر بخرم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند ،

بیشتر

امین جم – از پنجشنبه هفته پیش و با شروع تبلیغات نامزد های انتخابات مجلس

بیشتر

نسرین کاری- برای اولین بار در تاریخ اسکواش خراسان جنوبی ۴ بازیکن نوجوان به نام

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت