پیام شما دوشنبه ۷ مهر

  • گرفتن ۲۸۰۰ میلیارد اعتبار برای راه آهن خبر خوشی برای من بود که سال ها پیش جگر گوشه ام را در جاده مشهد از دست دادم از همه تشکر می کنم و از دستگاه های نظارتی
    می خواهم به این ۴ سال که شرکت های مجری متعهد شده اند نظارت کند تا پروژه ای که بودجه اش آماده است سر هیچ و پوچ به تاخیر نیفتد.
  • سلام اداره راه و شهرسازی احیانا روابط عمومی یا بازرسی ندارد که بتواند این اخباری که بر اساس آن سرمایه های
    مردم رو به خطر می اندازد پیگیری و یک اطلاع رسانی درست کند؟ استاندار محترم شما لطفا ورود کنید و ببینید اخبار این اداره از کجا درز می کند که عده ای با استناد به برنامه های الحاق به شهر اراضی کنار فنی و حرفه ای معصومیه دارند کاسبی می کنند و دلالی آخرش هم سهم مالکین واقعی از الحاق به شهر هیچ است اگر قرار است الحاق شود از یک اداره رسمی مملکت بعید است اجازه بدهد یک سری مالکین که سال ها صبر کرده اند به خاطر نیاز مالی املاک را به قیمت ناچیز بفروشند و عده ای فرصت طلب نیز بهره آن را ببرند.
  • شنیدم واکسن آنفولانزا در مراکز بهداشتی روستایی توزیع نمیشه؟ تکلیف افراد پرخطر و مسن روستایی چیه؟
  • در خصوص سرمقاله ابر مرد استان آقای هرم پور خلاصه بگم معتمدیان یک انسان تلاشگر و البته موفق در تمام زمینه ها کاش مدیران مملکت تلاش و معرفت و انسانیت و دست پاکی رو از ایشون یاد بگیرن.
  • در خصوص نصب سرعت گیر در تقاطع چهار راه شهید رجائی و بلوار مسافر مقابل پایانه مسافربری بهتر نبود به جای سرعت گیر از چراغ راهنما استفاده می شد که حداقل بار ترافیکی و تراکم سنگین میدان قائم ( که جا دارد برایش چاره ای اندیشیده شود) کمتر شود.
  • با سلام خدمت معاون محترم دانشگاه علوم پزشکی این دور از انصاف است هفت هزار نفر زیر پوشش مرکز جامع سلامت روستایی نوغاب هستیم با توجه به اینکه دو پزشک خانواده در این مرکز استقرار دارند این مرکز تجهیزات آزمایشگاه ندارد و از سال تاسیس خدمات دندانپزشکی در این مرکز انجام نشده است و محروم هستیم سی هزارتومان باید هزینه راه کنیم به مرکز شهرستان ما شهروندان نوغاب از توابع بخش مرکزی شهرستان درمیان خواستار پیگیری این مشکلات ازحضرتعالی هستیم.
  • از حضور مدیران استان در شهرستان و بررسی میدانی مشکلات ممنونیم.
    حضور مدیر کل جذب سرمایه گذاری استانداری در بشرویه قوت قلبی برایمان بود انشاا… ایشان هم مثل استاندار محترم پیگیر امور باشند تا مردمی که با حضور آقای معتمدیان پرتلاش و با برنامه به آینده امیدوار شده اند با همت سایر مدیران امیدوار بمانند.
  • آقای میرجعفریان معاون استانداری فرمودند بند دره آماده واگذاری به سرمایه گذاران است . آقای معاون استاندار سرمایه گذاران هر کار بلد بودند در این چند سال کردند شما را به هر چه که دوست داری اینکار را نکنید که باز این پروژه دربش بسته و تعطیل بماند
  • در جواب همشهری عزیزی که فرموده بودند توسعه را نیروی انسانی می سازد و به عملکرد استاندار اشاره داشتند من هم با ایشون در اصل مطلب کاملا موافقم و اگر معتمدیان نبود شک نکنید که استان اکنون در این وضعیت قرار نداشت من هم به عنوان یک هم استانی دستش را می بوسم اما واقعا به نیروی انسانی که قرار است توسعه را بسازد توجه شده و به قول خود شما در دوران پسا معتمدیان ، نیروی آموزش دیده ای وجود دارد . پاسخ قاطعانه نه است . آقای استانداری که ما می بینیم خودش همه مسائل را به تنهایی به دوش می کشد اما یک وزنه مدیریتی قوی در ادارت کل همراه خودش ندارد که بتواند حداقل در مسیر کمکش کند و این یعنی شکنندگی استان در دوران بعد از معتمدیان . لطفا اگر آوا صادق است و بی طرف نقدها را هم چاپ کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت