پیام شما دوشنبه ۲۴ آذر

*سلام آقاى استاندار مردم روستاى چهکند چه گناهى کرده اند که هر زمانى اندک بارندگى مىشود ماشینها تاکمرزیرگل ولاى میروند واین ماجرا چند سال است که تکرار میشود خواهشمند است نسب به یک زیرگذر و افتتاح کمربندى و توجیه مسئولین اقدام نمایید.

  • سلام چرا دولت فکرى به حال گرانى شدید مسکن و اجاره بها نمىکنن واقعا این گرانى غیرقابل تحمل هست.
  • شرکتهای خدماتی لطفاً یک مقدار به خودتون زحمت بدید سامانه رو چک کنید تا بعد از دو روز از پرداخت قبض برای ملت اخطار قطع صادر نکنید. متاسفانه در بیرجند شرکتهای خدماتی فقط به فکر وصول مطالبات هستند و اگر ملت دو بار هم یک قبض رو پرداخت کنند بدشون نمیاد.

*سلام تخلفات مشابه گناه مراحلی دارد که بعضی با تذکر وتعهد و … قابل پیش گیری است از بعضی خادمان راهور تقاضا می کنم موارد جزئی را درشرایط طاقت فرسای فعلی اغماض نمایند اتومبیلی که ۱۰ درجه کج نگه داشته شده مستوجب ۳۰۶۰۰ تومان نیست بلکه کم لطفی مامورمحسوب میشود.

*امیدواریم استاندار محترم در سفر وزیر بهداشت به بیمارستان نیمه تمام مهرشهر نیز رسیدگی کرده باشند. جمعیت بیش از ۴۰ هزار نفری در این محدوده سکونت دارند و فاقد مرکز درمانی در این محدوده هستند. از رسانه محترم شما نیز از مسئولین تقاضای پیگیری داریم. با تشکر

*جاده شهر خوسف به مجتمع فرهنگی مذهبی بلنجیر بسیار کم عرض و علایم راهنمایی و رانندگی کمتری دارد و در ۲۰ سال گذشته تغییر چندانی در زمینه مرمت و اصلاح روی آن صورت نگرفته است و نیازمند ساخت دو دهنه پل می باشد و از روستای دهن رود تا مجتمع بلنجیر جاده خاکی می باشد که مطالبه اهالی روستاهای مسیر و پیگیری جدی مسئولان را می طلبد.

*نمی دانیم با چه جرأتی آموزش و پرورش مدارس را می خواهند باز کنن جان دانش آموزان معلمین برایشان ارزشی ندارد؟ دانش آموزان دبستانی در روستا نمی توان بهشان فهماند نکات بهداشتی را رعایت کنید و معلمینی که با سرویس های فشرده عازم محل کارشان می شوند با این سرمایی که در راه است تورا بخدا به فکر مردم باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند ،

بیشتر

امین جم – از پنجشنبه هفته پیش و با شروع تبلیغات نامزد های انتخابات مجلس

بیشتر

نسرین کاری- برای اولین بار در تاریخ اسکواش خراسان جنوبی ۴ بازیکن نوجوان به نام

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت