نماینده مجلس: سر در ورودی پاستور بنویسید دولت تعطیل است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وزیر راهوشهرسازی میگوید مسکن نخرید تا ارزان شود، سرپرست وزارت صمت میگوید قیمت خودرو حباب است، رئیس بانک مرکزی در مورد دلار دیگر نظر نمیدهد، وضعیت اقتصاد، معیشت و کرونا هم که مشخص است، لطفا سر در ورودی پاستور بنویسید دولت تعطیل است. یزدیخواه گفت: شاهد حضور وزرا، استانداران و مدیران برای انجام وظایف ذاتی خود هستیم حتی روسای قوای مقننه و قضاییه نیز به سفرهای استانی برای نظارت می روند اما نمی دانیم رئیس دولت چرا قصرنشینی خود را ترک نمی کند، به خود تحرک نمی دهد در حالی که مسئول اول اجرایی کشور است احتمالا دارای ژن برتر است.

فعال اصولگرا : رئیسی و فتاح برای حضور در انتخابات تکلیفی عمل می کنند
نقوی حسینی درباره کاندیداتوری سعید جلیلی گفت: او جایگاه خوبی در جریان اصولگرایی دارد و نسبت به نام هایی که الان مطرح می شوند، از وضع خیلی بهتری برخوردار است. نام او جز ۳ نفر اول مطرح در جریان اصولگرایی قرار دارد. این فعال سیاسی درباره منتفی شدن نامزدی فتاح و رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: نامزدی آنها منتفی نیست و هیچ کدام از آقایان فتاح و رئیسی نگفتند ما برای ریاست جمهوری نمی آییم. شاید الان خیلی از آقایان بگویند «ما فعلا قصدی نداریم و مشغول پیگیری امور مسئولیت های کنونی خود هستیم» اما کاندیداتوری هیچ کدام منتفی نیست. آقای رئیسی و آقای فتاح تکلیفی عمل می کنند و شاید به جایی برسیم که به آنها برای نامزدی در انتخابات تکلیف شود.

بخش بزرگی از مشکلات کشور به خاطر کارشکنی تندروهاست
فعال سیاسی اصلاحطلب مدعی شد: «بخش بزرگی از مشکلات فعلی به گردن سنگاندازیها و کارشکنیهای نیروهای تندرو درون کشور است.» اشرف بروجردی گفت: برخی در شرایط فعلی سعی دارند تمام تقصیرات را به گردن دولت بیندازند، در واقع از زمانی که بحرانها در کشور شدت گرفت و تحریمها از هر سو مردم را تحت فشار قرار دادند قصه چه کسی بود و من نبودم در کشور آغاز شد وی افزود: در این میان کسانی هستند که بهعنوان افراد همیشه در صحنه برای پوشاندن خطاهای خود دولت را در معرض نقد قرار دادند، اما این افراد میدانند بخش بزرگی از مشکلات فعلی به گردن سنگاندازیها و کارشکنیهای نیروهای تندرو درون کشور است.

اصولگرایان، در انتظار تصمیم رئیسی و قالیباف برای انتخابات ۱۴۰۰

«سید محمد حسینی»، چهره سیاسی اصولگرا، درباره برنامههای اصولگرایان برای انتخابات ۱۴۰۰ گفت : به هر حال بحثهای مربوط به انتخابات ریاستجمهوری به تدریج در حال داغ شدن است اما یکی از بحثهای مهم این است که آیا روسای دو قوه قضاییه و مجریه یعنی قالیباف و رئیسی، قصد ورود به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را دارند یا خیر.

گلایه های یک اصلاح طلب از روحانی

هادی غفاری فعال اصلاح طلب گفت: حسن روحانی با وجود اینکه میدانست موقعیتش را مرهون پشتیبانی چهرههای اصلاحطلب است، بعد از رفتن به دولت و گرفتن اداره امور، خودش را از اصلاحطلبی و اصلاحطلبان بینیاز دید. این نوع رفتار با گروهی که بیشترین نقش را در برنده شدن او داشتند، اصلاً شایسته نبود.

پیش‎بینی ایمانی از وضعیت کاندیداهای اصولگرایان و اصلاحطلبان در ۱۴۰۰

ناصر ایمانی، تحلیلگر سیاسی اصولگرا معتقد است وضعیت جریان اصولگرایی هم مانند جریان اصلاح طلب خوب نیست و ممکن است شاهد حضور و رقابت چند کاندیدای اصولگرا در انتخابات سال آینده باشیم. او همچنین می گوید اصلاح طلبان این قابلیت را دارند که به یک کاندیدای واحد برسند هرچند به گفته ایمانی پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان این روزها خیلی متزلزل شده است.

واکنش منصوری به اظهارات ا…کرم

منصوری قائم مقام حزب اتحاد ملت درباره صحبتهای حسین ا… کرم درباره اینکه گفته «در انتخابات ریاستجمهوری شرکت نکنید؛ انتخابات درون گروهی است» گفت: این حرف جدیدی از طرف ایشان نیست. متاسفانه برای این طیف مشارکت مردم هیچ ضرورتی ندارد.

اردکانیان ، گزینه روحانی و خاتمی

روزنامه آرمان در خصوص گزینههای دولت برای
نامزدی در ۱۴۰۰ نوشت : در میان افراد نظیر ستاری، ظریف و جهانگیری، اردکانیان بیشتر چشمها را به خود معطوف میکرد. آرمان درباره اقبال اردکانیان برای جلب حمایت روسای جمهوری
فعلی و پیشین ایران نوشت: «برخی معتقدند اردکانیان
چهره مدنظر و مورد حمایت برای انتخابات است و به واسطه همین حمایتها بوده که او شعار برق رایگان را سر داده و روحانی نیز این را مطرح کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نسرین کاری – دکتر نگین ناصح، اولین بانوی دریافت کننده بالاترین جایزۀ علمی بنیاد ملّی

بیشتر

بهروزی فر- نهم اردیبهشت ماه در تقویم مناسبت ها، “روز ملی شوراها” نام گرفته، ۲۵

بیشتر

سلام. بارندگی های اخیر در استان و مخصوصا در شهر زیرکوه نشان داد که با

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت