مطالبه ما این است که استاندار بماند

رجب زاده – همواره از دوستان و همکارانش خواسته وقتی می خواهند موضوعی را مطالبه کنند در مقابل کسی قرار نگیرند با این وجود در گفتگویی که با مسئولان وزارت کشور برای ممانعت از جایگزینی ، استاندار توانمند خراسان جنوبی داشته می گوید: ما هم بلدیم داد بزنیم و مثل فلانی باشیم . اما مطالبه مردم مان این است که مسئول خدمتگزار بماند و این باید مورد توجه قرار گیرد. تاکید رئیس مجمع نمایندگان استان به آوا می گوید: برای جلوگیری ازانتقال استاندار هر آنچه از دست ما برآید انجام خواهیم داد و تلاش می کنیم از حقوق استان دفاع کنیم.با اطلاعاتی که این مدت از مردم درباره استاندار بدست آوردم او را مدیری پرتلاش ، موفق در میدان کار به معنای کار جهادی یافتم، مدیری با این اوصاف اگر بماند به نفع استان و نظام است.

استان ضرر می کند
نماینده مردم بیرجند ، خوسف و درمیان این طور ادامه می دهد که وقتی درباره احتمال انتقال استاندار مطلع شدم در فرصت کوتاهی که داشتم پی گیری ها را برای اعلام نارضایتی مردم در این مورد شروع کردم و به مقامات مرتبط گفتم اگرمی خواهید مدیر موفقی را از خراسان جنوبی به استانی دیگر ببرید هردو استان ضرر خواهند کرد چون در فرصت کوتاه باقی مانده ، مدیران تازه وارد به هر استان فقط می توانند با اسامی مدیران کل آن مناطق آاشنا شوند. درست است که برخی پروژه ها تعیین شده و مدیر جدید می توانند در مسیر ریل گذاری شده ادامه دهد ، اما باید بپذیریم که هر مدیر ایده ها ،ابتکارات و توانایی های خاص خود را دارد و کارها را با روشهای خود پیش می برد بنابراین اگر جایگزینی انجام شود ، اهداف ، برنامه و پروژه ها ابترخواهد ماند.
او دو گلایه را درباره این موضوع با وزارت کشور مطرح کرده است، با دیگر اعضای مجمع نمایندگان استان به این ماجرا ورود کرده اند تا مانع قطعی شدن چنین احتمالی شوند. خسروی می گوید: آن ها قول داده بودند تغییر و تحولی در مدیریت استان رخ ندهد. به آن ها گفتم خلف وعده کرده اید. از طرفی مشورت با نمایندگان مردم به واسطه مطالبه و خواست مردم در این زمینه ها لازم است ، مردم از ما می خواهند ورود کنیم ، این گلایه را هم طرح کردم وخواستم فرصتی تعیین شود تا با توجه به اینکه این روزها در حوزه انتخابیه هستیم ، به تهران برویم و د رنشستی مشترک به جمع بندی برسیم.

استان نباید سکوی امتحان باشد
او بر این باور است که منافع ملی مهم است اما تأکیدش این است که نباید خراسان جنوبی سکوی امتحان باشد ، هر چند بحث پرورش مدیران هم اهمیت دارد اما این استان به مدیران توانمندی چون معتمدیان نیاز دارد همانطور که چندی قبل در سفر نوبخت ، رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کردم که حال با وجود بهره مندی از چنین استانداری با توجه به خدماتی که در این استان انجام داده است می توانیم ،واژه محروم را ازنام خراسان جنوبی حذف کنیم و حالا هم نیاز است که این تلاش ها و کارهایی که استاندار شروع کرده به نتیجه برسد و ابتر نماند نظرم این است که با توجه به فرصت این دولت شایسته است ، مدیر موفق در استان بماند البته که از شرایط دولت بعد خبر نداریم . ما برای انتقال مطالبه مردم دراین باره به مسئولان مرتبط، هر آنچه لازم است انجام می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند ،

بیشتر

امین جم – از پنجشنبه هفته پیش و با شروع تبلیغات نامزد های انتخابات مجلس

بیشتر

نسرین کاری- برای اولین بار در تاریخ اسکواش خراسان جنوبی ۴ بازیکن نوجوان به نام

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت