مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد در مساجد استان برگزار می شود

گروه خبر- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی گفت: مراسم بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در مساجد دایر استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. حجت الاسلام احمد ملایی افزود: سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) ساعت ۱۱ روز چهارشنبه ۱۴ خرداد به صورت زنده از شبکه یک سیما، شبکه خبر و رادیو ایران پخش خواهد شد.

نظارت بر شرکت‌های بازاریابی بیشتر می شود

ایرنا – تهوری معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از تشدید نظارت بر شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای با همراهی پلیس آگاهی و سایر دستگاه‌های مرتبط در استان خبر داد.

پیشرفت خوب زائرسرای استان در مشهد

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گفت : پروژه زائر سرای ارزان قیمت خراسان جنوبی در مشهد مقدس پیشرفت خوبی داشته است و در حال حاضر مراحل گود برداری آن انجام شده، پروانه ساخت آن صادر و نقشه‌های طراحی آماده شده است. جوینده در همایش مسئولان استانی این ستاد افزود: این پروژه در ۹ طبقه با ظرفیت ۵۰۰ نفر در هر شیفت در حال انجام است.وی ادامه داد: مردم خراسان جنوبی در این شرایط اقتصادی از پارسال تاکنون چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به این امر اختصاص دادند که در کشور بی نظیر است.
در این همایش از روسای ستاد‌های های برتر خراسان جنوبی تجلیل شد.

شناسایی ۶ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا

صدا وسیما – تعداد مبتلایان قطعی به بیماری کرونا در خراسان جنوبی با شناسایی ۶ مورد جدید به ۶۸۵ نفر رسید. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به شناسایی مبتلایان جدید از بین ۹۲ آزمایش انجام شده، گفت: ۳ مورد از مبتلایان جدید در نهبندان، ۲ مورد سرایان و و یک مورد مربوط به بیرجند است. مهدی زاده افزود: تا کنون ۶۳۲ بیمار با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص شدند و یا از موارد سرپایی بودند و ۸ نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند که حال عمومی یک بیمار وخیم است.

آغاز برداشت خوشه های طلایی گندم در استان

صدا و سیما -برداشت خوشه های طلایی گندم از ۱۸ هزار و ۶۰ هکتار از گندم زارهای خراسان جنوبی آغاز شد. مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان پیش بینی کرد: امسال ۶۴ هزار تن گندم از مزارع زیر کشت این محصول در استان برداشت شود. حسینی افزود: بیشترین سطح زیرکشت گندم در خراسان جنوبی با ۳ هزار و ۱۹۰ هکتار به شهرستان قاین اختصاص دارد. وی گفت: پارسال از ۱۸ هزار و ۱۷۰ هکتار سطح زیرکشت گندم در خراسان جنوبی ۶۲ هزار و ۵۰ تن گندم برداشت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت