شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

لزوم اعتمادسازی برای جلب مشارکت

این که مردم در نظر سنجی‌ها و دیگر برنامه‌ها شرکت نمی‌کنند را ما از همان دورانی که پا به مدرسه گذاشتیم؛ یاد گرفتیم که کسی حرف ما را خریدار نیست.من خودم به شخصه شاهد بوده‌ام که دوستان نظرات جامع و قشنگی را برای آینده شهر بیان می کنند.وقتی می‌گویم:« چه ایده‌ی قشنگی! حتما به گوش مسئولین برسانید تا اجرا کنند ؛ یا از ایده شما استفاده کنند». می‌گویند:« ای آقا! وخزی وخزی! که، به حرف ما مکُنه؟ که ما برم چنی چیزو گویم!». الان هم، هر یک از همان بچه‌ها که بزرگ شده‌اند ؛ هیچ وقت امیدی نمی‌بینند که فکر خود را با مسئول محترمی در میان بگذارند.چند سالی است که برخی طبل عدم مشارکت را در انتخابات می زنند که هرچند به هدفشون نرسیدند اما برخی را تحت تاثیر خودشان قرار دادند ولله مردم از دولت حمایت می کنند فقط به شرط آن که پشت‌شان قرص باشد. بدانند که اقدامات مهمی در کشور شروع شده و انجام شده و آنقدر که این اپوزیسیون بدبخت تبلیغ می کنند نیست. فقط باید کمی اعتماد آنها برگرد. الان هم زمان انتخابات هست. همه گروه ها کاندیدا دارند و نامزدها و مسئولان آنها باید اعتماد مردم را برای مشارکت برگردانند. وظیفه تک تک فعالان انتخاباتی هست که اول برایشان اعتماد مردم و مشارکت آنها مهم باشد و بعد به دنبال پیروزی نامزد مورد علاقه خودشان حرکت کنند. اگر واقعا می‌خواهید که مردم در کارهای جمعی مثل همین انتخابات پیشرو مشارکت کنند؛ باید بستر اعتماد سازی را بیشتر کنید.باید به فرموده مقام معظم رهبری جهاد تبیین انجام شود.ختم کلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت