قالیباف: از اصلاح بودجه عقب‌نشینی نخواهیم کرد

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس با بیان اینکه هرگز یک گام از اصلاح ساختار بودجه عقب نشینی نمی‌کنیم، به بیانات رهبر انقلاب درباره لزوم خنثی‌سازی تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: خنثی کردن تحریم با اصلاح سند بودجه آغاز خواهد شد.

روحانی و قالیباف دعوای سال‌ ۹۲ و ۹۶ را تمام کنند

حسن ‌رسولی فعال اصلاح طلب گفت‌: روحانی و قالیباف در اسرع وقت دعواهای سال‌های ۹۲ و ۹۶ را تمام کنند و سطح قوی‌تری از تحمل را نشان بدهند تا از این طریق بتوانند در اداره امور و انجام وظایف، امکان عبور کشور از چالش‌های موجود را فراهم کنند.

حرف روحانی را نمی پذیرید، حرف رهبری را قبول کنید

علی مطهری در توئیتی نوشت: رهبر انقلاب فرمودند اگر بتوانیم تحریم را برطرف کنیم یک ساعت هم نباید تاخیر کنیم. آقای روحانی هم قبلا همین حرف را گفته بود. دوستان موسوم به انقلابی اگر این سخن حق را از آقای روحانی قبول نمی کنند، از رهبری قبول کنند و با کارشکنی در راه رفع تحریم، رنج غیر ضروری برای مردم درست نکنند.

مردم زیر بار رئیس‌جمهور حداقلی نخواهند رفت

مسیح مهاجری در سرمقاله روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: نمایندگان مجلس یازدهم باید این واقعیت تلخ را درک کنند که تدوین قانون با تاریخ مصرف خاص و موقت، مشارکت مردمی را کاهش خواهد داد و بشدت نظام جمهوری اسلامی را متضرر خواهد کرد. مردم اگر رئیس مجلس حداقلی را تحمل کنند، قطعاً زیر بار رئیس‌جمهور حداقلی نخواهند رفت

لاریجانی جزو بیت المال محسوب می‌شود

مهرداد لاهوتی فعال سیاسی اصلاح طلب گفت : امثال لاریجانی بیت المال محسوب می شوند، با توجه به شرایط کشور عقلا و تصمیم گیران دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب ابتدا باید با هم بنشینند و تصمیم بگیرند. اگر به جمع بندی رسیدند می توانند از آقای لاریجانی بخواهند که نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود. اگر از آقای لاریجانی خواسته شود، این مسئله می تواند در تصمیم گیری آقای لاریجانی اثرگذار باشد.

رئیس جمهور نیبت به مجلس بی انصافی می کند

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور درباره بی‌توجهی قوه مقننه به لوایح دولت، اظهار داشت: رئیس جمهور در این چند وقت بی انصافی داشته است. حاجی دلیگانی افزود : دولت به وظایفش عمل نکرده است و برای انحراف افکار عمومی برخی از اظهار نظرها مطرح می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دیدار جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی با علی اکبر محرابیان وزیر نیرو، با دستورات ویژه

بیشتر

کاری – مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی بیان کرد: سازمان حفاظت محیط زیست برای

بیشتر

نسرین کاری- خراسان جنوبی بیش از ۲۰ هزار معلول ثبت شده در سامانه بهزیستی دارد

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت