فرمانده سپاه: هرکس در ماجرای ترور سردار سلیمانی نقش داشته را می‌زنیم

فرمانده کل سپاه در واکنش به گزافه گویی های اخیر رییس جمهور آمریکا، خطاب به وی گفت: آقای ترامپ انتقام ما از شهادت سردار بزرگ‌مان قطعی ،جدی و واقعی است، ما کسانی را می زنیم که در شهادت این مرد بزرگ مستقیم و غیر مستقیم نقش داشتند و شما بدانید هر که در این ماجرا نقش داشته است زده خواهد شد و این پیام جدی است. سردار سلامی شما ما را به حمله هزار برابری تهدید می کنید؛ ما شما را می شناسیم ؛آن وقت که عین الاسد را زدیم فرض داشتیم که شما پاسخ می دهید و صد ها موشک آماده کردیم که اگر زدید داشته هایتان را ویران کنیم. وی با بیان اینکه دشمن همه جا زیر دید ما است و اگر لازم باشد زیر تیر ما نیز قرار خواهد گرفت، تاکید کرد: آقای ترامپ اگر تار مویی از سر یک ایرانی کم شود؛ تمام کرک های شما را به باد می دهیم؛ این تهدید جدی است و ما همه چیز را در عمل ثابت می کنیم.

توئیت آشنا درباره مصاحبه احمدی‌نژاد

حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور در حساب کاربری خود در توئیتر به مصاحبه احمدی نژاد با رادیو فردا واکنش نشان داد و نوشت: «رادیو فردا رسانه نیست. سامانه عملیات روانی است.»

تمایل مجلسیان انقلابی به انقلاب

حمید ابوطالبی از مقامات سابق دفتر رئیس‌جمهور و از نزدیکان حلقه روحانی به تازگی در یک رشته توییت با اشاره به اقدامات مجلس یازدهم با کنایه نوشت: «مجلسیانِ انقلابی در سه موضوع تمایل به انقلاب! دارند: ۱) قانون اساسی: باایجاد نظام پارلمانی، افزایش اختیارات شورای نگهبان، و… ۲) حقوق ملّت: با تبدیل آزادی‌های قانون اساسی به ممنوعیت‌ها، محدود کردن خواسته‌های مردم و… ۳) حقوق دولت: با نظارت میدانی، ارائه‌ی طرح‌های محدود کننده و…»

روایت آذری جهرمی از سوپرایز روحانی

وزیر ارتباطات در توئیتر در پاسخ به کاربری که پرسیده بود شما از سوپرایز آقای رئیس جمهور خبری نداریدجواب داد: آمریکا قصد دارد تحریم‌ها را تشدید کند و شورای امنیت سازمان ملل موافقت نخواهد کرد.

تصمیم نهایی را باید از خاتمی بشنویم

عضو حزب کارگزاران، گفت: جریان اصلاحات علاقمند است لاریجانی رقیبِ شریفِ عرصه رقابتِ شرافتمندانه با نامزد برگزیده جبهه اصلاحات باشد و بر رقابت تمام‌عیار بین یک نیروی متصل به جبهه اصلاحات با یک شخصیت معقول از اصولگرایان دارد. عطریانفر افزود : البته تصمیم نهایی اصلاح طلبان را نهایتا باید از زبان خاتمی بشنویم.

خاتمی می خواست عذرخواهی کند اما

دبیرکل جمعیت جانبازان: در قضایای فتنه ۸۸ آقای خاتمی می‌خواست با رهبری دیدار و از ایشان عذرخواهی کند اما ایشان پیغام دادند که هر چه قرار است بیان شود در رسانه بیان شود. با این حال دوستان و نزدیکان وی به اصطلاح خودشان مانع از این شدند که از این حرف‌ها و پذیرش اشتباهات سندی دست رهبری قرار بگیرد.

مردم بیش از حاکمیت آماده اند به یک زن برای ریاست‌جمهوری رأی بدهند

یک نماینده مجلس دهم گفت: اینکه در اظهارات‌شان مطرح می‌کنند که زنان می‌توانند نام‌نویسی کنند اما از طرفی در شورای نگهبان آنها را ردصلاحیت می‌کنند، نشان می‌دهد تفسیر همان است که بود، و کاری از پیش نرفته و تغییری هم حاصل نشده است.سلحشوری افزود: مردم بیش از حاکمیت آمادگی دارند به یک زن برای ریاست‌جمهوری رأی بدهند.

برای مردم چه فرقی می کند رأی دهند

نماینده مجلس دهم بیان کرد: ‌آنچه من از طرح اولیه مجلس برای اصلاح قانون انتخابات دیده‌ام، قطعا در جهت کاهش مشارکت مردم خواهد بود. علی مطهری گفت : اگر فقط دو یا چند کاندیدای همفکر در انتخابات تأیید صلاحیت شوند، خب برای مردم چه فرقی می‌کند به کدام‌یک رأی بدهند و همین امر موجب کاهش حضور مردم در انتخابات خواهد شد. وقتی ۹۰ درصد انتخابات را شورای نگهبان انجام دهد و فقط ۱۰ درصد در اختیار مردم باشد و افراد مورد علاقه اکثریت مردم رد صلاحیت شوند، رغبتی برای حضور باقی نمی‌ماند. وی افزود : اگر یک نظامی درحالی‌که عضو نهاد نظامی است، نامزد و رئیس‌جمهور شود، مطمئنا به کشور آسیب وارد می‌شود.

آمریکا دنبال تحریک ایران است

گاردین نوشت : آمریکا با اعلام بازگشت تحریم های شورای امنیت علیه ایران، رفتاری خلاف تصمیم تقریبا همه ی اعضای شورا از خود نشان خواهد داد. و آنها می خواهند آن را نادیده بگیرند این رسانه ادامه داد : واشنگتن ممکن است از این پس کشتی های ایران را بازرسی و متوقف کند و با این نشانه ها مشخص است هدف دولت ترامپ چیزی جز تحریک تهران به رویارویی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نسرین کاری – دکتر نگین ناصح، اولین بانوی دریافت کننده بالاترین جایزۀ علمی بنیاد ملّی

بیشتر

بهروزی فر- نهم اردیبهشت ماه در تقویم مناسبت ها، “روز ملی شوراها” نام گرفته، ۲۵

بیشتر

سلام. بارندگی های اخیر در استان و مخصوصا در شهر زیرکوه نشان داد که با

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت