شنبه، قرعه کشی خودرو‌های فروش فوق العاده

مدیرعامل ایران خودرو گفت: ثبت نام‌ فروش محصولات ایران خودرو تا ۱۴ خرداد ماه ادامه خواهد داشت و شنبه قرعه‌کشی انجام می‌شود و حداقل تا ٣ ماه آینده تحویل خواهیم داد. پیش فروش دیگری هم در هفته آینده خواهیم داشت که موعد تحویل آن سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

افزایش ۱۵ درصدی حق عائله مندی بازنشستگان کشوری

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش ۱۵ درصدی حق عائله مندی بازنشستگان خبر داد و گفت که این افزایش در حقوق خردادماه بازنشستگان پرداخت می شود و مابه‌التفاوت فروردین و اردیبهشت نیز واریز می‌شود.

افزایش ۴۰درصدی کرایه‌های تاکسی‌های اینترنتی

شرکت اسنپ و تپسی چراغ خاموش کرایه سفرهای خود را ۴۰درصد افزایش دادند. این اقدام خودسرانه موجب شکایت اکثر مسافران شده است. لازم است نهادهای نظارتی به این موضوع ورود کنند تا جلوی این گرانی بدون مجوز گرفته شود.

جزئیات نحوه فروش سهام عدالت اعلام شد

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت گفت: افرادی که برای فروش سهام عدالت به کارگزاری‌ها مراجعه می‌کنند، می‌توانند سهام هر یک از شرکت‌ها را تا ۳۰ درصد انتخاب کرده و بفروشند اما افرادی که از طریق بانک نسبت به فروش اقدام می‌کنند نیازی به کد بورسی ندارند و با کد ملی ۳۰ درصد از ارزش سهام خود را بدون تعیین نوع سهام و به انتخاب بانک می‌فروشند.

مصرف سالانه ۴۵میلیارد نخ سیگار در ایران

رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات گفت: سالانه حدود ۴۰ تا ۴۵ میلیارد نخ میزان مصرف سیگار در کشور است، ولی صنعت عددی حدود ۷۵ میلیارد را اعلام می‌کند تا با آن بتوانند توجیهاتی برای توسعه صنعت دخانیات داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت