روحانی: لجن‌پراکنی، نسبت دروغ به یکدیگر دادن، سخنان ناروا و بردن آبروی اشخاص ربطی به نقد ندارد

رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت گفت: هیچکس نیست که بگوید کار و عمل من اشکالی ندارد و قابل نقد نیست…اما نقد برای تضعیف روحیه مردم و …؟ این دیگر نقد نیست؛ این چه نقدی است که خوبی‌ها را نبیند و فقط نقطه ضعف‌ها را ببیند! روحانی با تشکر از رهبری به خاطر تفقدشان به دولت و رییس جمهور افزود : لجن‌پراکنی، نسبت دروغ به یکدیگر دادن، سخنان ناروا و بردن آبروی اشخاص ربطی به نقد ندارد.

رئیسی: تنها خط قرمز در بیان نقد‌ها، هتک حرمت است

رئیس قوه قضائیه از نمایندگان به عنوان اصلاح گران امور اجتماعی یاد کرد و با تأکید بر این که مصلح اجتماعی باید بدون سیاه نمایی و افراط و تفریط، واقعیت‌های جامعه را بیان و عملکرد مسئولان را نقد کند، تنها خط قرمز در بیان مشکلات و نقد‌ها را هتک حرمت و تهمت و افترا عنوان کرد. وی گفت: گاهی دیده می‌شود برخی افراد آبرومند و قانونمدار، بر اثر یک غفلت دچار خطا می‌شوند که اگر به موقع به آن‌ها تذکر داده شود که در مسیر نادرست حرکت می‌کنند، از اعتبار و آبرو و جایگاه اجتماعی آن‌ها صیانت می‌شود.

خاتمی و خوئینی‌ها صحنه‌گردان اصلاحات شدند

خبرآنلاین نوشت : پدران و پیران اصلاح طلب از پس پرده بیرون آمده و گویا قرار است عنان تحرکات انتخاباتی چپ گرایان تا انتخابات ۱۴۰۰ را بدست بگیرند. و بنا بر اخبار رسیده در فاصله هفت ماه تا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ناگهان خبری منتشر شد که مجمع روحانیون مبارز به ریاست سیدمحمد خاتمی با موضوع جلسه انتخاباتی خود را برگزار کرد. آنطور که پیداست نامه موسوی خوئینی‌ها کار خود را کرده است و این دو برای انتخابات ۱۴۰۰ ورود خواهند کرد.

واکنش یک اصولگرا به ادعای انتخاباتی اصلاح‌طلبان

یک فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به ادعای اصلاح طلبان که می گویند «اگر انتخابات حداکثری باشد مردم به نامزد اصلاح طلب رأی می دهند» اظهار کرد: اینها خوش خیالی اصلاح طلبان است. اصلاح طلبان در ۸ سال گذشته کاری کردند که مردم تحت هیچ شرایطی به آنها اقبال نخواهند کرد.

اصولگرایان حسرت داشتن رهبری مثل خاتمی را دارند!

علی صوفی، وزیر دولت اصلاحات گفت: جریان رقیب از تاثیرگذاری خاتمی در انتخابات عاصی شده اند؛ در واقع همه انسجامی که بین اصلاح طلبان وجود دارد حاصل محوریت خاتمی است. اصولگرایان به حال اصلاح طلبان غبطه می خورند؛ بسیار عجیب است. از عقلای اصولگرایان شنیده ام که به بنده می گفتند: «خوش به حال شما که خاتمی دارید اما ما فردی مانند خاتمی نداریم» به همین دلیل نمی توانیم به انسجام برسیم.” حال همین که نقطه قوت ما است و می بینیم که نقطه قوت ما هدف قرار گرفته برخی مانند کواکبیان یا هر کس دیگری، زبان گویای جریان رقیب شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت