روحانی : غیرممکن است پای میز مذاکره با آمریکا برویم

رئیس جمهور گفت: هدف آمریکا این بود که در حال قدرت دلار و ضعف ریال، ما پای میز مذاکره برویم که این کار این غیرممکن است. روحانی افزود : اگر توافق به این معناست که آنها به برجام برگردند، که همین امروز هم می توانند برگردند، اما اگر بخواهند فشاری را به ایران تحمیل کنند، هیچگاه امکان پذیر نخواهد بود. روحانی بیان کرد: هدف آمریکا این بوده است که ما را به زانو دربیاورند. برجام را در آن سه سال هم پای راست و هم پای چپ آن را شکاندند و اکنون با عصای زیر بغل راه می رود


کاندیداهای انتخابات خرداد ۱۴۰۰: ژست اپوزیسیون نگیرند

یک عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: برخی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری برای رای آوردن حالت اپوزیسیون به خود میگیرند درحالی که باید بدانند کاندیدای ریاست جمهوری هستند نه رهبر اپوزیسیون. علیرضا سلیمی درباره چالشهای کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: هر کسی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده کاندیدا میشود باید قدرت اجماع سازی داشته باشد اگر چنین ویژگی نداشته باشند نمیتواند در عرصه انتخابات و بعد از آن توفیق چندانی کسب کند.


ابطحی : همین که دولت باقی مانده واقعا کار بسیار بزرگی است

محمدعلی ابطحی گفت : هیچ اتفاق سختی در دوران بشریت نیست که در دوران روحانی اتفاق نیفتاده باشد این فعال اصلاح طلب مدعی شد : جریان قدرتمند داخل در سالهای ریاست جمهوری روحانی بدون رعایت هیچ مرزی حتی مرزهای ادب و جوانمردی به دولت حمله کرده است لذا همین که دولت باقی مانده واقعا کار بسیار بزرگی است وی در خصوص انتخابات آتی اظهار کرد : «فضای بینالملل از پیروزی اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری استقبال نمیکند»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نسرین کاری – دکتر نگین ناصح، اولین بانوی دریافت کننده بالاترین جایزۀ علمی بنیاد ملّی

بیشتر

بهروزی فر- نهم اردیبهشت ماه در تقویم مناسبت ها، “روز ملی شوراها” نام گرفته، ۲۵

بیشتر

سلام. بارندگی های اخیر در استان و مخصوصا در شهر زیرکوه نشان داد که با

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت