رهبر انقلاب: قبول قطعنامه از سوی امام مدبرانه و عاقلانه بود

رهبر انقلاب فرمودند: هدف جنگ افروزان و کسانی که جنگ را بر ما تحمیل کردند در هم کوبیدن انقلاب و نظام اسلامی بود. ایشان با بیان اینکه قبول قطعنامه از سوی امام مدبرانه و عاقلانه بود افزودند : امام از همان آغاز، ابعاد و حجم واقعی کارزار را شناخت و با درایتی اعجاب‌انگیز اعلام کرد که این جنگ، نبرد دو کشور همسایه نیست بلکه دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران در پشت صدام در مقابل نظام اسلامی صف‌آرایی کرده‌اند.

واکنش سردار حاجی زاده به تهدیدات ترامپ برای حمله نظامی به ایران

سردار حاجی‌زاده در پاسخ به سوالی درباره تهدیدات ترامپ و پاسخ ایران به این تهدیدات خاطر نشان کرد: ترامپ در گذشته امتحان خود را پس داده در مقابل جمهوری اسلامی ایران هم امتحان خود را پس داده است. آنها این حرف های بی معنی را بارها بیان کردند. مانند گذشته که اعلام کرده بودند قرار است ۵٢ نقطه ایران را بزنند و ما هم دیدیم که چگونه این کار را انجام دادند و آنها مانند گذشته نمی توانند هیچ غلطی کنند.

محمد رضا باهنر : خاتمی شریک جرم است ولی جزو سران فتنه نیست

محمد رضا باهنر نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه خاتمی شریک جرم است ولی جزو سران فتنه نیست با اشاره به بحث عدم پذیرش خاتمی توسط رهبری گفت: رهبری در کسوت رئیس جمهور سابق خاتمی را به حضور می پذیرند

قدیری ابیانه: احمدی‌نژاد می‌خواهد از مجمع تشخیص اخراج شود

قدیری ابیانه، فعال سیاسی در واکنش به جدیدترین حرکت قابل تامل احمدی نژاد یعنی گفتگو با «رادیو فردا» گفته است: «او عمداً این کار‌ها را می‌کند تا از مجمع تشخیص مصلحت اخراج شود و پس از آن مظلوم‌نمایی کند و به زعم خودش بتواند خود را در نزد مردم مطرح کند».

دولت ۱۴۰۰ کابینه جنگ می خواهد

شریعتی نماینده تهران توئیتی را با موضوع جنگ اقتصادی منتشر کرد. در این توئیت آمده : امروز جنگ اقتصادی بسیار پیچیده تر از جنگ نظامی ۴۰ سال قبل است خون و آتش و گلوله ندارد اما خون جگر و آتشفشان ؛ ترکش بسیار خانه ای را ویران نمی کند اما خانواده بسیار ؛ پدرها را نمی کشد اما غرور پدرها بسیار ؛ تحریم ها سال ها می مانند دولت ۱۴۰۰ کابینه جنگ می خواهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نسرین کاری – دکتر نگین ناصح، اولین بانوی دریافت کننده بالاترین جایزۀ علمی بنیاد ملّی

بیشتر

بهروزی فر- نهم اردیبهشت ماه در تقویم مناسبت ها، “روز ملی شوراها” نام گرفته، ۲۵

بیشتر

سلام. بارندگی های اخیر در استان و مخصوصا در شهر زیرکوه نشان داد که با

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت