با سلام و عرض ادب کرایه تاکسیهای اینترنتی خیلی کمتر از آنی هست که تاکسی داران بخواهد اعتراض کند. تاکسی عمومی یا سنتی از طرف سازمان تاکسی رانی سالانه چهار حلقه لاستیک به نرخ دولتی یعنی نصف قیمت بازار دریافت میکند هر چند سال یک بار میتواند ماشین خود را از طرف سازمان تاکسی رانی به نرخ دولتی و با استفاده از تسهیلات بانکی با کمترین سود صفر کند تا به امروز کدام شرکت اینترنتی تاکسی یک حلقه لاستیک به راننده داده یا غیره مهمترین چیزی که دولت باید اگر بخواهد به این مسئله ورود کند باید شرکت تاکسی اینترنتی وادار به کم کردن کمسیون کند ، چرا این مسئله بزرگترین و مهمترین دغدغه رانندگان تاکسی اینترنتی میباشد و اگر دولت واقعا میخواهد سر و سامانی به تاکسی های اینترنتی بدهد امتیازاتی مانند تاکسی های سنتی و عمومی نیز به رانندگان ارائه کند چرا همه زورشان به راننده بدبخت میرسد که از سر ناچاری برای یک لقمه بخور نمیر خانواده اش در تاکسی اینترنتی کار میکند میرسد به نظر من هیچ آدمی هم اگر مجبور نباشد با این اوضاع آشفته اقتصاد کشور برای چندر قاز در تاکسی اینترنتی کار نمیکند. تازه به وضعیت بنزین اشاره نمی کنم که اکثرا باید آزاد بزنیم و کلی به جیب شرکت نفت واریز کنیم. چه کسی ۱۰ ، ۱۲ ساعت روزانه به خاطر ۵۰۰ ، ۶۰۰ هزار تومان که تازه ۲۰ درصد آن را بابت کمسیون پرداخت میکند پشت فرمان خودرو که تمام هزینه ها هم به عهده خودش میباشد مینشیند ده روز کار میکند بعد ده روز ماشین یک مشکلی پیدا کرد یک مبلغی هم از جیب خودش از زن و بچه اش زده و خرج ماشین میکند واقعا خجالت آور است در آخر این را بگوییم که مسافران خیلی با وجدان و با انصاف تر از مسئولان متعهد و با ایمان دولت و مدیران با لیاقت تاکسیهای اینترنتی میباشند
دادرس مقدم – پیرمرد بشرویه ایی با بخشش فیش حج خود به جبهه مقاومت از