جریان اصلاح طلب قافیه را باخته می‌خواهند با اغوای افکار عمومی کسب وجهه کنند

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت : جریان اصلاح طلب قافیه را باخته و می‌خواهند با اغوای افکار عمومی در عرصه انتخابات ۱۴۰۰ کسب وجهه کنند سعیدی با طرح این سوال که این‌ها چگونه نمی‌دانند تفاوتی بین ترامپ و بایدن نیست؟ افزود: دولت اعتدال امتیازات زیادی در عرصه تعامل به دشمن داد.

زیباکلام: طرح مجلس یعنی مجوز حمله به ایران

صادق زیباکلام گفت: مجلس طرحی را با قید دوفوریت به تصویب رساند که خلاصه‌ آن توقف همکاری با برجام، خروج از پروتکل الحاقی، قطع احتمالی رابطه با آژانس و بالاخره احتمال گرفتارشدن ایران ذیل بند ۷ منشور است؛ یعنی شورای امنیت می‌تواند مجوز حمله نظامی به ایران را صادر کند.

طلایی: رئیس جمهور نظامی ادبیات آن ور آبی هاست

طلایی فعال سیاسی اصولگرا درباره حواشی پیش آمده بر سر کاندیداتوری چهره های نظامی گفت: ادبیات رییس‌جمهور نظامی از جمله ادبیات‌های تولیدشده بیگانگان و به تعبیری آن ور آبی‌ها است که برخی‌ها آن را در داخل تکرار می‌کنند در حالی که هر فردی براساس قانون اساسی، می‌تواند نامزد شود.

اصولگرایان خودشان را بکشند ۱۵ درصد رأی دارند

کواکبیان ، دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: «اصولگرایان خودشان را بکشند ۱۵ درصد آرای مردم را دارند» ۲۰ تا ۳۰ درصد آرا حالت بینابین [خاکستری] دارد اما با ورود نامزد اصلاح‌طلبان، نرخ مشارکت به بالای ۵۰ درصد می‌رسد و شانسی برای موفقیت اصولگرایان وجود نخواهد داشت.

تحریم ها ۵ سال دیگر هم ادامه دارد

رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت با بیان این‌که تحریم‌ها حتی با روی کار آمدن بایدن تا ۵ سال آینده ادامه خواهد داشت گفت: با پیش‌بینی فروش ۲.۳میلیون بشکه نفت در بودجه معلوم می‌شود که نمی‌خواهیم از تحولات درس بگیریم.

مجلس انقلابی مقابله با دولت را وظیفه می‌داند

یک چهره سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه در شش ماه اخیر، مجلس در هیچ یک از مشکلات کشور شریک و سهیم نبوده است و کمکی نکرده است، گفت: مجلس انقلابی تا به امروز اقدامی نکرده و تا آزاد می شود به مخالفت و مقابله با برنامه های دولت، برمی‌خیزد. ابطحی افزود : مجلس همچنان بر همان ایده دولت ستیزی ایستاده و مقابله با دولت را وظیفه خود می داند.

چمران: نگرانی اصلاح‌طلبان رأی نیاوردن است

فعال اصولگرا، مباحث درباره ردصلاحیت اصلاح‌طلبان را بهانه دانست و گفت: نگرانی آنها ردصلاحیت نیست چون خیلی از نامزدهای اصلاح‌طلب در انتخابات مجلس تایید صلاحیت شدند ولی رأی نیاوردند. چمران افزود: در گذشته هم قویترین نیروهای اصلاح‌طلب چون عارف و جهانگیری وارد میدان و رقابت انتخابات شده و تایید صلاحیت‌ شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دیدار جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی با علی اکبر محرابیان وزیر نیرو، با دستورات ویژه

بیشتر

کاری – مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی بیان کرد: سازمان حفاظت محیط زیست برای

بیشتر

نسرین کاری- خراسان جنوبی بیش از ۲۰ هزار معلول ثبت شده در سامانه بهزیستی دارد

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت