توییت کریمی قدوسی در حمایت از نامزدی رئیسی برای انتخابات ۱۴۰۰

جواد کریمی قدوسی، نماینده دوره یازدهم مجلس، در توئیتی از نامزدی رئیسی برای انتخابات ۱۴۰۰ حمایت کرد. وی در این توئیت نوشت: آیت ا… رییسی مصداق اتم و اکمل رجل سیاسی و مکتبی، مدیر و مدبر است که با سایر مدعیان عرصه ۱۴۰۰فاصله‌ای غیر قابل رقابت دارند، چشم ‌های منتظر و ملتمس از درگاه الهی در آرزوی تبدیل نه ماهه آینده به دقایقی هستند.

انتقاد تند عباس عبدی از اصولگرایان

عباس عبدی در یادداشتی با عنوان “لکنت زبان” از اصولگرایان انتقاد کرد. وی با اشاره با مسائلی چون حذف عکس دختران از جلد کتاب ها و طرح اصلاح قانون انتخابات نوشت : به نظر بنده جناح فعلا غالب اصولگرایان با تعارضات فراوان مواجه شده و در توجیه این تعارضات به لکنت زبان نیز دچار شده است. رفتارهایی متعارض انجام می‌دهند که چوب هر دو را خواهند خورد ولی نان هیچ‌‌کدام را نمی‌خورند.

مرعشی: شانس پیروزی اصلاح‌طلبان برای ۱۴۰۰ دو برابر اصولگرایان است

مرعشی ، سخنگوی کارگزاران گفت: بر اساس تحلیل های گذشته، ۶۶ درصد شانس پیروزی همچنان با اصلاح‌طلبان و ۳۴ درصد نیز احتمال پیروزی اصولگرایان وجود دارد، به بیانی دیگر شانس اصلاح‌طلبان، دو برابر اصولگرایان است و اگر روند عمومی کشور، همان چیزی باشد که در ۲۴ سال گذشته بوده، پیش‌بینی‌ بنده این است که به احتمال ۶۶ درصد، امکان پیروزی اصلاح‌طلبان و اصولگرایان هم ۳۴درصد است.

نقد صریح روزنامه اصلاح طلب به غرور کاذب برجامی

روزنامه اصلاح طلب اعتماد در یادداشتی با نقد برجام نوشت: این سوال ضروری است که چرا دولت بعد از امضای برجام و در شرایطی که روی همه دولتمردان ما به سوی غرب بود مذاکراتی را با چین در شرایط عزت ملی انجام نداده و قرارداد قبلی را اصلاح نکرده است. بگذریم که در دوران غرور کاذب بعد از امضای برجام دولتمردان ما حتی پاسخ چینی‌ها را نداده و به نوعی همراه نصفه و نیمه خود در تحریم‌ قبلی را با رفتار غیرحرفه‌ای دیپلماتیک آزردند. باید توجه کنیم برخلاف آنچه که در رسانه گفته می‌شود در همین روزها شرکت‌های چینی به بهانه تحریم آمریکا از همکاری با ما سر باز زده یا کشتی‌های ما برای پهلوگیری در بنادر چینی مدت‌ها معطل تایید مقامات به بهانه تحریم‌ مانده و هزینه‌های مختلفی بر ما وارد می‌شود.

قالیباف، قدرت لاریجانی در اداره مجلس را ندارد

عطریانفر، عضو شورای مرکزی کارگزاران با انتقاد از نحوه مواجهه اصلاح طلبان با عارف گفت: فردی که در مقام هماهنگی پارلمان قرار می‌گیرد باید شاخصه‌هایی داشته باشد که آن ویژگی‌ها در عارف به طور اقناع کننده وجود نداشت. کمااینکه این وضعیت در خصوص قالیباف نیزجاری است و ایشان نیز نمی‌تواند همانند شخصی مانند لاریجانی مجلس را اداره کند.

آیت‌ا… صانعی درگذشت

آیت‌ا… یوسف صانعی که بر اثر زمین خوردگی و مصدومیت جدی ناشی از آن در بیمارستان فرقانی قم بستری شده بود، صبح دیروز دار فانی را وداع گفت. صفحه اینستاگرام این مرجع تقلید خبر درگذشت وی را اعلام کرده است.

علاقه احمدی‌نژاد به تقلید از هاشمی

یکی از رسانه های نزدیک به خانواده مرحوم هاشمی از تقلید احمدی نژاد از رفتارهای آیت ا… هاشمی ابراز نگرانی کرده و البته این مشابهت سازی را بی فایده و بی حاصل دانسته است. در این مطلب آمده است : نکته قابل تامل در انتشار کتاب «بی‌پرده با احمدی‌نژاد» تقلید از کتاب «بی‌پرده با هاشمی‌رفسنجانی» است که در سال ۸۲ منتشر شد. این تقلید نشان می‌دهد که هنوز حس رقابت احمدی‌نژاد با هاشمی ادامه دارد و تصور می‌کنند با شبیه‌سازی اقداماتشان با فعالیت‌های طیف هاشمی به کسب محبوبیت بپردازند

طبری به ۳۱ سال حبس محکوم شد

حکم اکبر طبری، معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضائیه صادر و اعلام شد. در حکم او علاوه بر ۳۱ سال حبس تعزیری، پرداخت جزای نقدی و ضبط تمامی موارد اعلامی به عنوان مال ناشی از ارتشاء به نفع دولت و انفصال دائم از خدمات دولتی و نیز پرداخت جزای نقدی معادل وجوه و ارزش مال مورد پولشویی در حق صندوق دولت نیز ذکر شده است.

۱۰ سال زندان برای بازپرس فیلتر تلگرام

بیژن قاسم‌زاده، بازپرسی که دستور فیلتر کردن تلگرام را داد، به ۱۰سال حبس تعزیری محکوم شد. وی به جرم تاثیر دادن نفوذ افراد و همچنین دریافت رشوه محاکمه و به انفصال دائم از خدمات دولتی و ۱۰ سال حبس و ضبط مال ناشی از ارتشا و جزای نقدی محکوم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نسرین کاری – دکتر نگین ناصح، اولین بانوی دریافت کننده بالاترین جایزۀ علمی بنیاد ملّی

بیشتر

بهروزی فر- نهم اردیبهشت ماه در تقویم مناسبت ها، “روز ملی شوراها” نام گرفته، ۲۵

بیشتر

سلام. بارندگی های اخیر در استان و مخصوصا در شهر زیرکوه نشان داد که با

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت