شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

بسته موفقیت

آشتی کردن پس از دعوا

به طور کلی آشتی کردن با یک دوست ،کلید حفظ هماهنگی و یک رابطه خوب است ،مخصوصا اگر هفته ها و ماه ها دوست خود را ندیده اید و دوست دارید همه چیز مثل قبل باشد .
برای گفت وگوی دوباره با دوست خود شهامت داشه باشید . شاید ترسناک باشد و مجبور باشید با ترس های خود روبه رو شوید و برای حل مشکل تلاش کنید. گریه کردن و احساس افسردگی هیچ اشکالی ندارد. حتی اگر تصمیم گرفته اید دیگر هرگز با او صحبت نکنید ، باز هم یکبار دیگر امتحان کنید. فقط کافی است بدانید قرار است دوباره با هم دوست باشید و بخواهید مشکل را حل و فصل کنید .

مرد ها استقلال می خواهند

این را بدانید که مرد ها عاشق استقلال هستند، اما استقلال از نگاه مردان به چه معناست؟ آن ها می خواهند کارهایشان را بدون نظارت و به تنهایی انجام دهند. متاسفانه برخی از زنان شدت وابستگی زیادی به همسرشان دارند درست مثل دوقلوهای به هم چسبیده توقع دارند که همسرشان همیشه و در هر شرایطی کنارشان باشد! آن ها توقع دارند شوهرشان که خسته از سرکار می آید دربست دراختیارشان باشد و تمام تفریح و شادی خود را با همسرش بگذارند. اصلا چه معنا دارد که کسی که متاهل است با دوستانش به تفریح برود؟ این زنان نه تن ها زندگی همسرشان را محدود می کنند بلکه زندگی خودشان را هم در چارچوب خاصی قرار می دهند؛ آن ها گا ها اینگونه خود را محدود می کنند که «چون من فقط با تو به تفریح می روم تو هم باید فقط با من به تفریح بروی نه دوستانت!». اما واقعیت این است که کسی آن ها را محدود نکرده است بلکه خودشان این راه را انتخاب کرده اند و حقیقت این است که مردان برخلاف این را می پسندند و دوست دارند همسرشان دوستانی داشته باشد تا بتواند گاهی اوقاتش را با آن ها بگذراند و این مردان دوست دارند خودشان هم به همین شیوه زندگی کنند.
تفریح با دوستان و همسر هر کدام لذت خودش را خواهد داشت، اما بیرون رفتن با دوستان و محدودیت ایجاد نکردن در زندگی زناشویی باعث می شود زن و مرد از درکنار هم بودن لذت بیشتری ببرند و قدر یکدیگر را بیشتر بدانند. پس فراموش نکنید که با آزاد گذاشتن همسرتان به آن ها خواهید گفت که به علایق آنان احترام می گذارید و مطمئن باشید که اینکار ارزش اعتماد شما را خواهد داشت.

محافظت از خود در ملاء عام در قبال ویروس کرونا

دستان خود را از چشم ، بینی و دهان خود دور نگه دارید. این بسیار سخت تر از آن است که به نظر برسد! دستان شما ممکن است با میکروب هایی که در هوا یا روی سطوح قرار دارند در تماس باشند. اگر صورت خود را لمس کنید ، ممکن است به طور تصادفی خود را آلوده کنید. تمام تلاش خود را بکنید تا از تماس با چهره خود جلوگیری کنید مگر اینکه فقط دستان خود را بشویید.در صورت امکان دست های خود را اشغال کنید تا لمس صورتتان سخت تر باشد. به عنوان مثال ، هنگام سوار شدن در اتوبوس می توانید سرگرمی مانند کار بافندگی یا بازی ویدیویی انجام دهید تا دستان شما مشغول باشد.وقتی بیرون می روید ، موهای خود را ببندید یا کلاه بپوشید. موهای شما دارای ساختار متخلخل است که می تواند میکروب هایی را که در هوا با آنها روبرو می شوید، نگه دارد. علاوه بر این ، موهای شما به صورت شما نزدیک است ، بنابراین میکروب ها می توانند به چشم ، بینی یا دهان منتقل شوند. وقتی مجبور هستید خانه خود را ترک کنید ، موهای بلند را در یک پوشش یا کلاه بپوشانید.
در روزهایی که بیرون می روید ، موهای خود را قبل از رفتن به رختخواب بشویید تا به طور تصادفی میکروب ها را به بالش خود منتقل نکنید. هنگام لمس کردن سطوح در عموم، دست خود را با یک دستکش یا دستمال بپوشانید. ممکن است در عموم ، به خصوص در هنگام باز کردن درها یا استفاده از نرده ها ، با ویروس کرونا یا میکروب های دیگر روبرو شوید. برای جلوگیری از برداشت میکروب ، از یک دستمال ، انتهای آستین یا دستکش برای پوشاندن دست خود استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا از برداشت میکروب ها خودداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت