شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

بسته موفقیت

خواسته درون‌تان را کنترل کنید

شما نمی‌توانید همه‌چیز را کنترل کنید. وقتی ما سعی می‌کنیم شرایط یا نتایجی را که واقعا نفوذی روی‌شان نداریم کنترل کنیم، اضطراب شروع می‌شود. بنابراین این پند را بپذیرید و این موضوع را ول کنید! روی نتایجی تمرکز کنید که تحت کنترل شما هستند تا ترس فزاینده‌تان کاهش پیدا کند.اگر هم‌اکنون با طوفانی از اضطراب روبرو هستید، آخرین کاری که دوست دارید انجام دهید نوشیدن یک فنجان قهوه است. ثابت شده کافئین زیاد موجب افزایش اضطراب و افسردگی در فرد پراسترس می‌شود. اگر برای آرام ماندن می‌جنگید، بیشتر از یک فنجان قهوه در روز ننوشید. مکث کنید و پنج دقیقه مدیتیشن داشته باشید، توقف کردن، نفس عمیق کشیدن و پاکسازی ذهن می‌تواند تاثیر شگرفی داشته باشد.

تفاوت افراد خیلی موفق با سایر افراد

بسیاری از افراد موفق به دقت اموری که باید در هر روز انجام دهند را برنامه ریزی و دنبال می کنند. یادداشت کردن این موارد، آنها را در مرکز توجه شما قرار می دهند و احتمال انجام آنها را بسیار افزایش می دهند. این افراد بطور معمول هر شب، فهرستی از اموری که باید روز بعد انجام شود را تهیه و بر اساس اهمیت، آنها را اولویت بندی می کنند و خود را مقید می دانند که در ساعات اولیه روز بعد دو مورد نخست ذکر شده در فهرست را به انجام برسانند. افراد موفق تمرکز خود را بر تجربیات و مکالمات منفی قرار نمی دهند، اما از آنها درس می گیرند و تغییرات لازم را در روند کار خود ایجاد کرده و بر آنچه در همان لحظه رخ می دهد متمرکز می شوند. تمرکز حواس بهترین روش مبارزه با انتقاد از خود و احساسات منفی که می توانند مانع از موفقیت شوند است. شکست در هر اقدامی ممکن است یکی از نتایج حاصله باشد. اما افراد موفق از اشتباهات خود برای بهتر شدن و پیشرفت کردن درس می گیرند. ممکن است فکر کنیم که کاملا نسبت به نتیجه گام بعدی که بر می داریم آگاهیم، ولی اگر با شکست مواجه شدیم باید از آن درس بگیریم و به تدریج بتوانیم موانع بین خود و موفقیت را از بین ببریم. نگاهی به اسامی بزرگ در دنیای کسب وکار بیاندازید. همه این افراد به سلامتی خود اهمیت می دهد. آدم های موفق ، هر روز زمانی را صرف تمرین های هوازی و غیرهوازی می کنند.

چطور کودک را قانع کنیم که ماسک بزند؟
متخصصان به تمامی افراد بالای دو سال توصیه می‌کنند که در صورت حضور در اماکن عمومی با ماسک صورت خود را بپوشانند اما رعایت این موضوع ممکن است برای بسیاری از کودکان راحت نباشد. استفاده از ماسک باعث می‌شود که ناقلان خاموش ویروس کرونا که علایمی از بیماری در آنان مشاهده نمی‌شود ویروس را به افراد دیگر انتقال ندهند. ماسک زدن برای کودکان می‌تواند سخت و حتی ترسناک باشد. در ادامه چند نکته ‌می آورده شده است که به کمک آن‌ها می‌توانید استفاده از ماسک را برای کودکان خود تسهیل کنید و ترس آن‌ها را درباره این موضوع از بین ببرید.
اگر خودتان ماسک را می‌دوزید از پارچه‌هایی استفاده کنید که کودکتان آن را دوست دارد. می‌توانید از پارچه‌ای با رنگ مورد علاقه یا تصاویر کارتون‌های مورد علاقه‌ کودکتان برای تهیه ماسک استفاده کنید. این موضوع درخصوص ماسک‌های مورد استفاده خودتان نیز صدق می‌کند. می‌توانید با استفاده از یکی از لباس‌های کهنه کودکتان ماسک را تهیه کنید یا از یک شال یا روسری برای پوشاندن صورت او کمک بگیرید. از لباسی که برای کودک‌تان آشناست برای تهیه ماسک استفاده کنید.پزشکان و پرستارانی که تمام روز ماسک می‌پوشند، اغلب از درد گوش‌شان شکایت می‌کنند. برای اطمینان از این که کودک شما با این مشکل مواجه نشود، می‌توانید چند تغییر در ماسک آن‌ها ایجاد کنید. دخترانی که موهای بلندتری دارند می‌توانند ماسک را پشت موها یا گل سر خود قرار دهند. همچنین می‌توانید به یکی از هدبندها یا کلاه‌های کودکتان دکمه اضافه کنید و بندهای ماسک را پشت آن‌ها قرار دهید. با استفاده از سنجاق نیز می‌توانید دو بند ماسک را در پشت سر به یکدیگر وصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت