بسته موفقیت

مدیر توقعات خود باشید

از دیگران نخواهید عین شما رفتار کنند. پیش از هر شروع رابطه ای مطمئن باشید با کسی دوست می شوید که مانند شما خوش قلب است و در برابر رفتارهای محبت آمیزتان، رفتار مناسبی در پیش می گیرد تا در روابط تان احساس نکنید که فریب خورده اید. اما به طور کلی ما نباید از دیگران انتظار داشته باشیم که رفتاری درست شبیه خودمان داشته باشند. فکر نکنید که می توانید دیگران را طبق خواست خود تغییر دهید. دوست داشتن کسانی که می شناسید مانند اعضای خانواده به معنای دوست داشتن آنها همان طور که هستند، است. سعی نکنید آنها را به دلخواه خود تغییر دهید چرا که در این صورت علاوه براین که راه به جایی نمی برید، بلکه باعث ناراحتی آنها نیز می شوید و به طور کلی تنها می مانید.شما تنها کسی نیستید که ممکن است گرفتار روزهای بد شود. معمولا در سختی ها دوستان و اعضای خانواده کسانی هستند که می توانید روی آنها حساب کنید، اما یادتان باشد از آنها سوء استفاده نکنید. یاد بگیرید مراقب خود باشید. مستقل بودن بسیار مفید است. در انتظارات خود تعادل ایجاد کنید و بدانید که تا چه حد از دیگران می توان توقع داشت و در عین حال تقاضایتان را چه زمانی مطرح کنید. البته انجام دادن این کار بسیار سخت است، اما برای داشتن زندگی سالم و شادتر باید مراقب رفتارهایمان با دیگران باشیم.برخی از مردم دائم اعتراض دارند که چرا اطرافیانشان افکاری مشابه آنها ندارند و می خواهند همه را با خود موافق کنند. یاد بگیرید در قبال دیگران رفتارهای خودخواهانه از خود بروز ندهید. انسان حق دارد شاد زندگی کند و از لحظه لحظه آن لذت ببرد. پس با برخوردهای غیرمعقول زندگی را به کام خود تلخ نکنیم.قدرت واقعی در روح و روان است نه در ماهیچه ها و این قدرت با داشتن ایمان و اعتماد به وجود خود تامین می شود. پس از این لحظه به بعد تصمیم بگیرید هرگز از کسی مهر و محبت، احترام و توجه گدایی نکنید. در واقع تنها کسی که می تواند به شما کمک کند فقط خودتان هستید. اگرچه مهم است که نسبت به دیگران خوب و مهربان باشید، اما باید خودتان را هم دوست داشته باشید. با نداشتن چنین انتظاری از دیگران آزاد و رها و شاد زندگی خواهید کرد.

شکوفایی خلاقیت، با این کارها
برخی این طور فکر می کنند که افراد خلاق زندگی بی برنامه و بدون ساختاری دارند، اما واقعا این طور نیست. بیشتر ذهن های خلاق از برنامه روزمره شان به طور کامل باخبرند. آلبرت انیشتین گفته است: «خلاقیت مسری است، آن را به دیگران نیز هدیه دهید.» علم نیز این مسئله را ثابت کرده است که «خلاقیت مانند بیماری سرماخوردگی از فردی به فرد دیگر منتقل می شود»، به ویژه اگر شما رهبر یک گروه باشید، بهتر می توانید خلاقیت را به دیگران انتقال دهید. شاید در ابتدا ترسناک به نظر برسد، اما شما باید خود را به شکل خلاقانه ای ابراز کنید. از یکی از همکارانتان در مورد ایده ای که دارید، نظرسنجی کنید. اگر مالک کسب و کار هستید، جلساتی را ترتیب دهید تا در مورد پروژه های نوآورانه تان صحبت کنید. اگرچه ممکن است این نظرسنجی ها برایتان کمی سخت و ناراحت کننده باشند، اما باعث می شوند که هرچه زودتر به ضعف ها و مشکلات احتمالی ایده هایتان پی ببرید. به نظرتان چرا کارمندان شرکت گوگل می توانند در طول ساعات کاری والیبال یا بولینگ بازی کنند؟ به این دلیل که ثابت شده است شاداب بودند می تواند بخش خلاق مغز را بیدار کند. علاوه بر این «بازی»، سطح استرس را پایین می آورد، خوش بینی و انگیزه بیشتری را به افراد می بخشد و تمرکز را به طور کلی ارتقا می دهد. ادوین لند، یکی از بنیانگذاران شرکت پولاروید، گفته است: «عنصر اصلی خلاقیت این است که از شکست خوردن نترسید.» ثابت شده است که استرس می تواند خلاقیت را در وجود شما نابود کند.

علیرضا فغانی از جام جهانی ۲۰۲۲ حذف شد ؟

اشتباه علیرضا فغانی در دقایق پایانی مسابقه پرتغال و اروگوئه و اعلام پنالتی به سود یاران کریس رونالدو جنجال بزرگی در فضای داوری جام جهانی ایجاد کرده است. در شرایطی که فغانی ابتدا برخورد توپ با دست ماریا خیمنز مدافع اروگوئه را خطای هند تشخیص نداد، اما بعد از اعلام کمک داوران ویدئویی و بررسی صحنه از طریق مانیتور نظر خود را تغییر داد و به سود پرتغال پنالتی گرفت. بعداز آن بازی سرمربی تیم ملی اروگوئه انتقادهای تندی علیه داور ایرانی بر زبان آورد. در چنین شرایطی بازار شایعات پیرامون علیرضا فغانی داغ شده است برخی رسانه های خارجی گزارش داده اند که فغانی از سوی فیفا از جمع داوران قضاوت کننده در جام جهانی خارج شده، اما چنین موضوعی صحت ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


باران رحمت است و همه مردم استان دلخوش از این سخاوت آسمان اند اما غم

بیشتر

مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت