بسته موفقیت

نکاتی مهم برای پیگیری از هک شدن گوشی هوشمند

با توجه به اهمیت روزافزون حفاظت از اطلاعات شخصی و امنیت سایبری دستگاه‌های الکترونیکی و گوشی‌های هوشمند، امنیت اطلاعات آن‌ها به یکی از بزرگترین دغدغه‌های بسیاری از کاربران در فضای مجازی تبدیل شده است.با توجه به خطر هکرها و مجرمان سایبری که به دلایل مختلف و نامشخصی به نفوذ و دسترسی به حریم خصوصی کاربران گوشی‌های هوشمند و رایانه علاقه و تمایل دارند، کاربران باید توجه ویژه‌ای داشته باشند که دستگاه الکترونیکی متصل به اینترنت آنها مورد هجوم و حمله سایبری هکرها قرار نگیرد.کارشناسان و متخصصان فعال در حوزه امنیت سایبری همواره سعی کردند که کاربران را از نشانه‌های هک شدن گوشی موبایل خود آگاه سازند تا در صورت مشاهده آنها، به برطرف کردن مشکلات ناشی از هک گوشی و اطلاعات خود بپردازند. ز مهم‌ترین این نشانه‌ها، کند شدن یکباره عملکرد گوشی موبایل و هنگ کردن‌های بی دلیل آن است. البته هک شدن یکی از دلایلی است که موجب کند شدن عملکرد گوشی می‌شود و کاربران باید بدانند که سنگین شدن کارت حافظه و حافظه داخلی گوشی نیز می‌تواند یکی از عواملی باشد که در هنگ کردن‌های مکرر دستگاه آنها مقصر است.یکی دیگر از این نشانه‌ها، ضعیف شدن باتری گوشی هوشمند است. این نشانه بدان معناست که ظرفیت باتری و شارژدهی گوشی کاربران به طور ناگهانی و بدون دلیل خاصی دچار افت شدیدی شود. همچنین یکی دیگر از نشانه‌های مرتبط با کاهش عملکرد باتری، داغ‌تر شدن بیش از اندازه آن به هنگام استفاده یا شارژ شدن است.کاربران بسیاری در فضای مجازی عنوان کرده اند که تغییرات ناگهانی و ناخودآگاهی که در وضعیت دانلود گوشی آنها به وجود می‌آید، یکی از نخستین نشانه‌های مهمی است که نشان می‌دهد هکرها و مجرمان سایبری به اطلاعات و داده‌های خصوصی کاربران نفوذ و دسترسی پیدا کرده اند.کاربرانی که به طور ناگهانی تماس تلفنی و ویدئویی آنها قطع می‌شود، در بسیاری از مواقع عنوان کرده اند که گرفتار حملات سایبری و هجوم هکرها به حریم خصوصی خود شده اند.

راهکارهایی برای قوی تر شدن در زندگی
شما همانی هستید که هستید و همان چیزهایی را دارید که همین حالا دارید. آنقدرها هم نمی تواند بد باشد زیرا اگر غیر از این بود قادر به خواندن این مقاله در این لحظه نبودید. مسأله مهم این است که یک فکر مثبت پیدا کنید که الهام بخش شماست و به شما برای جلو رفتن در زندگی انگیزه می دهد. به این فکر بچسبید و روی آن تمرکز کنید. ممکن است فکر کنید که چیزهای زیادی ندارید یا اصلاً هیچ چیز ندارید، ولی ذهنتان را دارید که می تواند به شما انگیزه دهد. برای پیش رفتن در زندگی همین برایتان کافی است.هرچه زودتر این مسأله را قبول کنید، زودتر می توانید در زندگی پیش بروید. هیچگاه نمی توانید ۱۰۰ درصد مطمئن شوید که کاری مؤثر خواهد بود ولی میتوانید ۱۰۰ درصد مطمئن باشید که هیچ کاری نکردن هیچ تاثیری نخواهد داشت. کاری انجام دادن حتی اگر اشتباه باشد بسیار کارامدتر از هیچ کاری نکردن است. پس، از منطقه امنتان بیرون بیایید و امتحان کنید. یا موفق می شوید و یا یک درس زندگی می گیرید. در هر دو حال برنده خواهید بود. نباید بگذارید یک ابر‌سیاه همه آسمانتان را بپوشاند. خورشید مدام در حال تابش روی بخشی از زندگیتان است. گاهی وقت ها باید احساستان را فراموش نموده و به این فکر کنید که سزاوار چه چیزهایی هستید. ترس امتحان کردن چیزی تازه بخاطر ترس از شکست. هیچ کدام از اینها به معنی دیوانه یا ناکارآمد بودن شما نیست. تنها به این معنی است که شما یک انسان هستید و مانند بقیه انسانها برای درست کردن خودتان به قدری زمان احتیاج دارید.

تیم ملی ایران نقطه حساس را به آمریکا داد

کارشناس فوتبال تاکید کرد: از اصلی ترین دلایل شکست تیم ملی برابر آمریکا دادن خط میانی و هافبک به حریف بود. حسین فرزامی گفت: تیم ملی ما در حساس‌ترین بازی نتیجه را واگذار کرد در حالی که می‌توانستیم با یک تساوی به مرحله صعود کنیم این اتفاق رخ نداد و مثل دوره‌های قبل در همان مرحله اول با جام وداع کردیم.وی گفت: غیبت حسینی در این بازی عجیب بود. او که در دیدار برابر ولز نمایش فوق العاده ای از خود به جای گذاشته بود به یک باره کنار گذاشته و بیرانوند جانشین او شد. در خط دفاع هم همان ترکیب همیشگی قرار گرفت اما یک اشتباه باعث شد تا دروازه ما باز شود. وی افزود: ما اصلی ترین خط یعنی هافبک را از دست دادیم و نتوانستیم بین خطوط ارتباط برقرار کنیم. آمریکا از این فرصت به خوبی استفاده کرد و توانست کاملاً بر ما مسلط شود. و آنقدر فشار آورد تا به گل دست پیدا کرد. در ادامه باز هم نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم بجز ۱۵ دقیقه پایانی که بازیکنان ما با تمام توانشان بازی کردند اما این فرصت کم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

قاسمی – انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد که در نتیجه آن

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت