بسته موفقیت

قابلیت حذف پیام بعد از ۲ روز و حضور آنلاین مخفی در واتساپ

واتس‌اپ با اضافه کردن گزینه‌ای به کاربران اجازه می‌دهد بدون نمایش وضعیت آنلاین به فعالیت در این پیام‌رسان بپردازند؛ واتس‌اپ این قابلیت را «کنترل حضور آنلاین» نام‌گذاری کرده که در ماه جاری برای تمام کاربران عرضه شده و درنتیجه آن کاربران می‌توانند آنلاین بودن خود را از برخی مخاطبان، مخفی کنند. محدودیتی برای کاربرانی که می‌توانند وضعیت آنلاین را مشاهده کنند وجود ندارد و شما می‌توانید اعضای این لیست را در هر زمانی تغییر دهید. این به‌روزرسانی برای نسخه دسکتاپ و اپلیکیشن‌های موبایلی عرضه می‌شود.این شرکت همچنین در حال بررسی و آزمایش این مساله است که از اسکرین‌شات گرفتن از پیام‌های «یک بار مصرف» جلوگیری کند، همان پیام‌هایی که پس از یک بار مشاهده محو می‌شوند. واتس‌اپ یک سال پیش گزینه‌ پیام محو‌شونده را اضافه کرد و یادآورد شد گیرنده پیام امکان ذخیره تصویر و ویدیو را به صورت اسکرین‌شات خواهد داشت. قابلیت جلوگیری از اسکرین‌شات، در حال حاضر آزمایشی است اما واتس‌اپ امیدوار است «به زودی» این قابلیت را به صورت گسترده ارائه کند. (به یاد داشته باشید گیرنده همچنان می‌تواند با دستگاه دیگری از صفحه عکس بگیرد و نباید بیش از حد در مورد پیام‌های محوشونده مطمئن باشید.) دیگر تغییر واتس‌اپ، تغییر کوچکی از لحاظ کیفی است. واتس‌اپ این ماه به کاربران اجازه می‌دهد بدون اطلاع اعضای گروه و به صورت مخفیانه گروه‌ها را ترک کنند. هشدار همچنان برای مدیران گروه ارسال می‌شود اما به طور کلی این قابلیت حرکت بین گروه‌ها و خروج از آنها را ساده‌تر می‌کند. این تغییر نیز برای نسخه دسکتاپ و موبایل عرضه می‌شود.همچنین واتساپ در رویکردی مخالف اپل، زمان مجاز برای حذف پیام‌های ارسالی را افزایش می‌دهد. اپل که اولین بار گزینه حذف پیام‌ارسالی را در نسخه آزمایشی iOS16 ارائه کرد، حالا زمان مجاز برای حذف پیام را از ۱۵ به ۲ دقیقه کاهش داده است. واتساپ اما در نگاهی متفاوت، زمان مجاز برای حذف پیام‌ها را که پیشتر یک ساعت و ۸ دقیقه و ۱۶ ثانیه بود، حالا به ۲ روز و ۱۲ ساعت افزایش داده است.

معجون موفقیت را بنوشید
یک لیست از کارهایی که برای رسیدن به هدف ، انجام آنها ضروری است، تهیه کنید. یک نقشه و طرح قدم به قدم کمک می کند تا روی نتیجه نهایی متمرکز شوید. شما نمی توانید بدون پول کافی یک اتومبیل نو بخرید. پس برای پول های اندک خود یعنی همان پرداختهای ماهانه برنامه ریزی کنید. برای احراز شغل معاونت در یک اداره یا موسسه باید شرایط لازم برای کسب این شغل را داشته باشید که می تواند شامل کسب تجربه لازم این شغل یا گذراندن تحصیلات مربوطه باشد که حتما باید احراز شود. بسیاری از مردم به اشتباه فکر می کنند موفقیت از آن کسانی است که همواره زندگی شان در صدر بوده است. اگر هر کسی بر روی اهدافی که تعیین کرده، متمرکز شود، می تواند به خواسته هایش دست پیدا کند. صبر و شکیبایی در این بین نقشی کلیدی ایفا می کند. چون همیشه موانعی سر راه وجود دارد که باعث توقف، عقب نشینی یا تاخیر در کارها می شوند. در این مواقع راه حل رها کردن یا گیر کردن در کار نیست بلکه باید با صبر و شکیبایی، مسایل را حل کرد و موانع را کنار گذاشت. اولین چیزی که باید قبل از شروع به کار به آن توجه کنید آرامش درونی و آمادگی روحی و روانی است. این آمادگی به ما کمک می کند تا در مسیر راه اندازی کسب و کار فشارهای محیط بیرونی را تحمل کنید و دوام بیاورید. با آمادگی روحی و روانی می توانید از دریای پرتلاطم کسب و کار عبور کنید و به ساحل آرامش برسید. کسی که از توانمندی ها و نقاط ضعفش باخبر نیست و نمی داند چرا و چطور می خواهد در مواجهه با اولین مانع به حرکت ادامه دهد.

پیروزی تیم ملی والیبال ایران در اولین روز مسابقات

مسابقات والیبال مردان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه آغاز شد و تیم ملی ب ایران در نخستین مسابقه خود در این رقابت‌ها از ساعت ۱۴ به وقت تهران به مصاف قطر رفت.شاگردان عظیم جزیده در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۵، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۳ حریف خود را شکست دادند تا با سه امتیاز در صدر جدول گروه دوم این رقابت‌ها قرار گیرند. پوریا یلی پشت خط‌ زن تیم ملی ب والیبال ایران عنوان امتیازآورترین بازیکن این مسابقه را با ۱۴ امتیاز به دست آورد. سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک ایران و نصرا… سجادی مشاور رئیس کمیته از جمله تماشاگران ویژه این دیدار بودند. تیم ملی ب والیبال ایران ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه روز پنج‌شنبه ۲۰ مرداد در دومین مسابقه خود در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به مصاف پاکستان می‌رود. تیم ملی والیبال زنان ایران نیز که برای نخستین بار در این بازی‌ها شرکت کرده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت